jā man leiši nepiedāvāja sagatavi, kaut arī zinu, ka priekš Seat varu pasūtīt sagataves! un kā zināms seat ir VAG, līdz ar to arī citiem ir jābūt tādai opcijai!

Jautājumu skapis
Started by
RichLV
, Nov 25 2015 10:18
315 replies to this topic
#302
OFFLINE
Posted 08 September 2017 - 10:53
Varbūt kāds zin kādu veikalu kur var iegādāties relejus, vadus ar drošinātājiem, parastus vadus ar dažādām stiprībām (resnākus, tievākus) un slēdžus, kā piemēram masas, kas tur spriegumus?
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#303
OFFLINE
Posted 08 September 2017 - 11:00
Varbūt kāds zin kādu veikalu kur var iegādāties relejus, vadus ar drošinātājiem, parastus vadus ar dažādām stiprībām (resnākus, tievākus) un slēdžus, kā piemēram masas, kas tur spriegumus?
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Argus, Lemona
- DANX likes this
''Dārgais, pasaki tos trīs vārdus, ko man tik ļoti patīk dzirdēt!''
''audi, turbo, quattro...''
''audi, turbo, quattro...''
#305
OFFLINE
Posted 09 September 2017 - 07:09
A kapēc ne parastu mājas elektro vadu (kam baltā izolācija novilkta nost(paliek smuks brūns vai zils vai divkrāsu vads)) no Depo...
Teorētiski jau vajag zināt ko taisies darīt, savādāk varu ieteikt arī 50mm2 vadu uz pakaļējo miglinieku
Masas slēdzis - ieej aux.lv pie drošinātājiem apsties (līdz 150A), bet manliekas tāds būs arī Lemonā.
Sent from my Lenovo K50a40 using Tapatalk
Teorētiski jau vajag zināt ko taisies darīt, savādāk varu ieteikt arī 50mm2 vadu uz pakaļējo miglinieku

Masas slēdzis - ieej aux.lv pie drošinātājiem apsties (līdz 150A), bet manliekas tāds būs arī Lemonā.
Sent from my Lenovo K50a40 using Tapatalk
#306
OFFLINE
Posted 09 September 2017 - 14:45
Ir man pravodka, bet garumi nebija, kā vajadzēja. Sapirku lemonā + apvalkuVadiem var izmantot arī šrotos salasītas salonu pravodkas labā stāvoklī, tiesa, parasti tad gan tās ir jāravē ārā pašam.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#307
OFFLINE
Posted 26 November 2017 - 10:24
Audi A4 B6 2.5 TDI quattro stūres mehānisma (reikas) restaurācija - kur to labāk darīt, ja negrib nedēļu gaidīt uz kādu restauratoru kantori kā Hydro Tech Serviss? Principā gribētu vienkārši aizdzīt auto, lai viņi paši nomaina un savāc vietā veco. Pagaidām esmu redzējis labas atsauksmes par SIA "Nērings" un SIA "AUTO RITMS".
Varbūt kādam ir pieredze, ar ko varētu padalīties - kādas cenas, kvalitāte, vai dod garantiju?
Audi A4 B6 2.5 TDI quattro
#308
OFFLINE
Posted 25 October 2018 - 20:02
Pirms 14 minūtēm
Varbūt kāds zin kur varētu būt problēmas, C5 allroad nedeg aizmugurē migla, precīzāk nepienāk strāva, atradu ka 36 droseklis ir prieks miglam tas dzīvs, ja miglas lampiņa tur bija sarūsējusi, bet visu satiriju un strāva ka nenāk klāt tā nenāk.
Un pārbaudīju pilnīgi visus drošinātājus. TA būs 2nieks ja nedeg vaine?
Varbūt kāds zin kur varētu būt problēmas, C5 allroad nedeg aizmugurē migla, precīzāk nepienāk strāva, atradu ka 36 droseklis ir prieks miglam tas dzīvs, ja miglas lampiņa tur bija sarūsējusi, bet visu satiriju un strāva ka nenāk klāt tā nenāk.
Un pārbaudīju pilnīgi visus drošinātājus. TA būs 2nieks ja nedeg vaine?
#313
OFFLINE
Posted 15 April 2019 - 12:46
Jautājums tāds, kā attaisīt A4 B7 priekšējās pasažiera durvis, ja tās ir aizslēgtas un durvīm nav strāvas?
Problēma ar strāvu varētu būt salūzuši vadi starp bundžu un durvīm vai arī noklājies durvju modulis. Bet lai to pārbaudītu, vispirms durvis jādabū vaļā. Cik netā atradu, tad izskatās, ka vienīgais variants ir salauz/sagriezt durvju apdari, lai tiktu klāt. Bet varbūt kādam ir cits variants?
#314
OFFLINE
Posted 15 April 2019 - 19:17
Sveiks. Pie kompja esi slēdzis? Uz komforta bloku, met kļūdu? Nedomāju, ka iekš B7 tev vadi tur būtu salūzuši, ja nu vienīgi, kāds tur jau nav iepriekš līdis, un gaterējis kaut ko.Jautājums tāds, kā attaisīt A4 B7 priekšējās pasažiera durvis, ja tās ir aizslēgtas un durvīm nav strāvas?
Problēma ar strāvu varētu būt salūzuši vadi starp bundžu un durvīm vai arī noklājies durvju modulis. Bet lai to pārbaudītu, vispirms durvis jādabū vaļā. Cik netā atradu, tad izskatās, ka vienīgais variants ir salauz/sagriezt durvju apdari, lai tiktu klāt. Bet varbūt kādam ir cits variants?
Kas ar paklāju, zem vadītaja? Nav slapjš? Ja slapjš/mitrs iespējams ir kādi pienākošie vadi pie komfortnieka nooksidējušies... Un attiecīgi gļuko durvis.
Nesen tam visam gāju cauri iekš B5 Passāta. Un pie vainas bija mitrums zem paklāja, kā rezultātā vadi, vadu savienojumi bija nooksidējušies. Bet, nu, var gadīties visādi.
Veiksmes atrast vainu!
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
B3 Quattro ''88
B4 Quattro Competition ''94
#315
OFFLINE
Posted 15 April 2019 - 22:03
Jā, kompis vairākos moduļos met kļūdu, ka labo durvju blokam nav savienojuma vai ir savienojums ar pārtraukumiem. B7 ir raksturīga problēma, ka vadi no durvju virināšanas ir pārlūzuši - pagājušajā gadā samainīju vadus šofera durvīm.
Šoreiz pats meistarībā sapinos ar labajām durvīm - aizmirsu uzlikt trosīti iekšējai ručkai. Labi, ka nebija aizslēgušās ar signalizāciju, varēju atlauzt apdari un aizķeksēt trosīti.
Pārbaudīšu paklāju, bet izskatās, ka šoreiz gļuko labo durvju bloks, jo uzsildot shēmu viss sāk strādāt. Tagad tik jāatrod kur problēma shēmā vai arī jāmeklē jauns bloks.
Attached Files
- Kirhs2 likes this
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox
Shoutbox
|