Liekot dažāda platuma diskus jāskatās kādas riepas likt. Galvenais lai pilnais diametrs (disks + riepa) abām asīm sanāktu vienāds.
Jautājumu skapis
Started by
RichLV
, Nov 25 2015 10:18
315 replies to this topic
#262 OFFLINE
Posted 16 February 2017 - 12:19
Tieši tas pats stāsts, kas ar flančiem - patiesībā uztraukumu pat vēl mazāk, jo ja diskiem ir pareizs iznesums, tad gultnim slodzes mazāk nekā no šaurāka diska + flanča.
Faktiski, quatrro gadījumā problēmas ir tajos gadījumos, ja atšķiras riteņu DIAMETRI, visos pārējos gadījumos no diferenciāļu viedokļa ir pa lielam vienalga.
- wufijs likes this
GUTEN TAG!
#263 OFFLINE
Posted 16 February 2017 - 19:24
Galvenais lai ārējais riepas diametrs ir vienāds! īsti nederēs arī ja vienāda izmēra riepas liks uz dažādu platuma diskiem (šeit klubiņā laikam dažam tā bij un nebij labi)
man pašam ar 8.5j un 9.5J un jāklausās visādas gudrības no visiem ("tikai bumeriem tā ir , JO rwd" utt) pirms sāku ko skaidrot vienmēr uzdodu jautājumu: "vai zini ko izmērā 275/35/r19 nozīmē 35?" ja nezin tad tālāk nav ko stāstīt..... jo ļoti daudz to neizprot....
- wufijs likes this
ex audi 90 fwd b2 2.2 133zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
#264 OFFLINE
Posted 17 February 2017 - 11:37
Galvenais lai ārējais riepas diametrs ir vienāds! īsti nederēs arī ja vienāda izmēra riepas liks uz dažādu platuma diskiem (šeit klubiņā laikam dažam tā bij un nebij labi)
Man tā bija un nebija labi, pie 90Km/h priekša sāka apdzīt pakaļu, līdz ar to sākās nepatīkamas vibrācijas!
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
#267 OFFLINE
Posted 29 March 2017 - 11:33
Vajag bloku ar L, N, M, P, Q vai R burtu beigās. Par vadiem nemācēšu teikt.
Un vajadzēs piekodēt, ross-tech.com lapā vajadzētu būt informācijai.
Te kaut kāds DIY, ko uz fikso atradu:
http://www.diyaudi.c...l_Retrofit.html
''Dārgais, pasaki tos trīs vārdus, ko man tik ļoti patīk dzirdēt!''
''audi, turbo, quattro...''
''audi, turbo, quattro...''
#269 OFFLINE
Posted 03 April 2017 - 20:03
johoi biedri! Man atkal jautājums
slavenais 2.5 tdi ake nomainiju sūkni un tgd vairāk par 2500 neceļ. un pie 2500 sprausla itka gaiss sistēma vai degviela būtu par maz. Aiztaisot mazliet ar plaķenēm abratku - auto aiziet. Degvielas filtrs, filtra varsts, abratkas trubiņas nomainītas. kompis uzrāda 17583 - gaiss sistēmā vai beikts sūknis.
JAUTĀJUMS - viņiem sūkni nenāk kkāds spiediena regulēšanas vārsts, kurš varētu būt kaput??? jo sūkni noņēma itkā no ejošas mašīnas un gaisu vairs nevaru iedomāties kur varetu raut (caurspīdīgajā degvielas trubā burbuļu nav.
#270 OFFLINE
Posted 07 May 2017 - 09:52
Nu tad tā. Atteica strādāt signalizācijas vienīgā pults(kkādas dzīvības pazīmes gan vēl ir bet problēma toč nav baterijā,jo īsti nestrādā slēdzītis pogai.) vajadzētu nomainīt to pulti jo bez viņas piedarbināt arī nevarēs.
Tad man jautājums-ko īsti darīt? Mainīt visu sistēmu/vai var tikai pielāgot jaunas pultis(vietā gribu 2)
Kādas izmaksas/kurš kantoris/varbūt kāds no jums vai jūsu čomiem ņemas ar to?
Auto nav jauns ! A6 c4 1995
Tad man jautājums-ko īsti darīt? Mainīt visu sistēmu/vai var tikai pielāgot jaunas pultis(vietā gribu 2)
Kādas izmaksas/kurš kantoris/varbūt kāds no jums vai jūsu čomiem ņemas ar to?
Auto nav jauns ! A6 c4 1995
#271 OFFLINE
Posted 07 May 2017 - 18:56
Nu tad tā. Atteica strādāt signalizācijas vienīgā pults(kkādas dzīvības pazīmes gan vēl ir bet problēma toč nav baterijā,jo īsti nestrādā slēdzītis pogai.) vajadzētu nomainīt to pulti jo bez viņas piedarbināt arī nevarēs.
Tad man jautājums-ko īsti darīt? Mainīt visu sistēmu/vai var tikai pielāgot jaunas pultis(vietā gribu 2)
Kādas izmaksas/kurš kantoris/varbūt kāds no jums vai jūsu čomiem ņemas ar to?
Auto nav jauns ! A6 c4 1995
jaunas pultis vajadzētu varēt piemeklēt iekš autoapsardze.lv kantora uz Ludzas ielas.
pa lielam ja zini kas tev ir pa signalizāciju, viss ir ļooti vienkārši... pats savam auto arī piepirku otru pulti un pieprogrammēju... pāris minūšu darbs, ja seko instrukcijai...
Audi A6 C5 FWD 1997 2.4 LPG sedans
Audi A6 C5 Quattro 2004 2.4 LPG Avants!!!
#274 OFFLINE
Posted 16 May 2017 - 06:49
Sveiki. Tad nu jautājums šejieniešiem. C5 FL. vajag logu slotiņas, šim jau nāk AERO... ko pirkt un kā pareizi nopirkt? tiešām neko zem 30eur par komplektu neatrast?
Nopirkt var bet butu ieteikums pirkt Valeo vai bocsh citadi pastav liela iespeja nopirkt kakas,pats ar nedaudz sačakarējos meistarībā pasūtiju divas aizmugurējās slotiņas Valeo un otru reizi sūtīt negribēju. TAd nu aizgaju vietējā bodē nopirku kautkadas pa eur gb un kad uzliku biju dikti vīlies
#276 OFFLINE
Posted 16 May 2017 - 17:42
Es braucu ar ķīniešu Aero slotām, sūdzību nav..pa to vienu sezonu vi/as sevi jau atpelna.. pa ziemu kkādas lētās Alco paņemu, savādāk ķīniešu aero jūk ārā plastmasa mīnusos..
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
tev tak b5 nāk parastie kāti, uz kuriem var likt tos wanabee aero padģelkas, un tām vaiantu ir 100tiem... a īstajiem aero kātiem atradu tikai bosch, champion, swf un valeo.... paņemšu bosch, redzēs kā kalpos... esošajām nekādus ražotāja datus nevar redzēt, laikam tie bija uz tiem 'galiem', kuri jau sen pazuduši... aizmugurē stāv swf, kurai jau rāmim krāsa ir uzpūtusies...
pieļauju ka pēc nedēļas būs jautājums par aizmugures smidzinātāju, jo līdz galam nepaspēju notestēt vai tur kkas notiek... cik noprotu šķidrumu tas ņem no priekšējā bačoka, no kā tiek ņemts priekšas logiem un lukturiem...
- grav4iks likes this
Audi A6 C5 FWD 1997 2.4 LPG sedans
Audi A6 C5 Quattro 2004 2.4 LPG Avants!!!
#278 OFFLINE
Posted 22 May 2017 - 22:02
Sveiki, biedri!
Zinu, ka esmu jauniņais šeit, bet iesakiet, lūdzu, lapu quatro spečuku. Cīnos ar vibrāciju un dunoņu. Visizteiktākā dunoņa pie 70 km/h. Domāju, ka piekargultnis, kuram jau gumija sākusi plaisāt. Tika noņemts kardāns, nopirkts jau gatavs gultnis un tad pie kardānu servisā tas viss sadraudzēts - nomainīts gultnis, jauns kardāna krustiņš un balansēšana. Viss pieskrūvēts vietā un pesec - vibrācija starp 20-40 km/h ar rīboņu neizturama. Tika ielikti distanceri un kardāns palaists aptuveni 2 cm zemāk. 20-40 km/h vibrācija gandrīz pazuda, bet tāpat palika viss kā pirms darbiem. Tagad virs kardāna liela sprauga, bet apakšā gandrīz jau skaras klāt karstuma aizsargiem, tātad nepareizi, bet tomēr tā nav palicis sliktāk.
Vajag pieredzējušu quattro meistaru, kas ar savu aci un rokām var visu iztaustīt un pateikt, kas pie vainas.
- HVN and Vovencio like this
#279 OFFLINE
Posted 23 May 2017 - 17:04
Audi A6 C6 AVANT 3.0 TDI Quattro S-Line
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|