Moška pameklē tādu pašu ar MT ?
Nēesmu pārbūvētu auto piekritējs!
Posted 08 September 2016 - 08:55
Moška pameklē tādu pašu ar MT ?
Nēesmu pārbūvētu auto piekritējs!
Vēlreiz iet cauri mašīnai, vēlreiz mainīt dzinēja ķēdes, riskēt ar nezināma stāvokļa sprauslām, noķert defektus, no kuriem cits gribēijs tikt vaļā? huh, kaut kā šito autiņu esmu savā ziņā iemīlējis un negribās. Ja gribētu 4.2 un RS , tad , protams, nepārbūvētu par RS'u ,bet pirktu citu, a kārbu pārmest jau nav tik traka pārbūve, manuprāt.
Posted 08 September 2016 - 12:46
Pedali. Stiprinajumi. Trubas.cilindri. Iespejams ka kads sledzis pie pedala kruizam lisz ar to ari vadi. Un ganjau ka kkas jaiestasta ari kompim.hello, jautājums ir sekojošs- interesējos, kas vajadzīgs, lai nomainītu automātisko kārbu pret manuālo. Kārbu esmu atradis pa 500 eiro. Cik liels čakars tas ir, kas tur ar kompjiem notiek?
(Audi A4 B7 2008.gads 3.0 tdi quattro [motora kods ASB] )
Posted 18 September 2016 - 20:25
Pie mums šitos kautkur var dabūt?
http://www.nord-lock..._US_04-2014.pdf
Vajag 3 gabalus uz M10, turbīna, zaraza, skrūvējās vaļā
Mh, Delve2 katalogā ir.
Posted 19 September 2016 - 08:41
Pie mums šitos kautkur var dabūt?
http://www.nord-lock..._US_04-2014.pdf
Vajag 3 gabalus uz M10, turbīna, zaraza, skrūvējās vaļā
Mh, Delve2 katalogā ir.
Ieskrien jebkurā Wurth veikalā! Piejami visos izmēros, uz M10 nebūs problēmu dabūt! Tikai lēti viņi gan nav, bet, ja 3 gab, tikai tad sīkums vien būs!
B3 Quattro ''88
Posted 08 November 2016 - 16:14
Iespējams padumjš jautājums - ko var izdarīt, lai neaizsalst logi? Tobiš, no rīta nevar atvērt logus jo piesaluši. Kad nedaudz uzsilst autiņš tad var. It kā jau nav nekas traks, bet nu negribās kādreiz kaut ko salauzt kaut vai nejauši piespiežot pogu.
Kādi varianti? Sapūst silikonu? Vai nebūs netīrs logs?
Posted 08 November 2016 - 17:44
Var pūst silikonu, nevis uz pašiem stikliem, bet uz gumijām tiem apkārt - nu, attiecīgi, jāpūš atvērtam, protams. Jāpiedomā "nepiesilikonēt" visu salonu... vispār, ir redzēti kaut kādi kā līmes zīmuļi smērējamie, bet tie gan varētu pirmajā mirklī atstāt uz stikla ķeskas (kuras gan ir notīrāmas, protams).
GUTEN TAG!
Posted 11 November 2016 - 16:12
Audi A6 C5 2.8 30V quattroVW Passat B5 1.8 20V TURBO
Posted 02 December 2016 - 15:18
Der zināt!
Sveiki!
Šodien pieņemti grozījumi Ministru kabineta 2004. gada 29. aprīļa noteikumos Nr. 466 "Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem"
Izdoti saskaņā ar Ceļu satiksmes likuma 16. panta septīto daļu
Vēršu uzmanību uz 502. punktu. Info. sk. zemāk--
https://vestnesis.lv/op/2016/235.2
"502. Uzstādīšanas noteikumi
502.1. Aizliegts:
502.1.1. transportlīdzekli aprīkot ar:
502.1.1.1. riepām, kas nav paredzētas izmantošanai ceļu satiksmē (piemēram, sacensībām vai īpašiem nolūkiem paredzētas riepas);
502.1.1.2. radžotām riepām, kuru radžu skaits atšķiras par vairāk nekā 20 %, salīdzinot riepu ar vislielāko radžu skaitu un riepu ar vismazāko radžu skaitu. Turklāt radžojums nedrīkst būt fragmentārs, tas ir, riepas aploces posms bez radzēm nedrīkst būt garāks nekā riepas un brauktuves kontaktlaukuma garums;
502.1.2. transportlīdzekli aprīkot vienlaikus ar:
502.1.2.1. diagonālkorda un radiālkorda riepām;
502.1.2.2. radžotām riepām un riepām bez radzēm, tas ir, riepām, kurās nav nevienas radzes;
502.1.3. transportlīdzekļa vienas ass riteņus aprīkot vienlaikus ar:
502.1.3.1. dažādu izmēru (platuma vai platuma/augstuma attiecības) riepām;
502.1.3.2. dažādu lietojumu riepām (riepas, kas paredzētas izmantošanai ziemas apstākļos, un riepas, kas tam nav paredzētas);
502.1.4. automobiļa un autobusa, kuru pilna masa nepārsniedz 3,5 t, vienas ass riteņus un automobiļa un autobusa, kuru pilna masa pārsniedz 3,5 t, priekšējās stūrējamās ass (asu) riteņus aprīkot vienlaikus ar riepām, kurām atšķiras:
502.1.4.1. izgatavotājs vai preču zīme (nosaukums);
502.1.4.2. protektora zīmējums, izņemot dubultriteņu riepas;
502.1.5. aprīkot autobusa priekšējās stūrējamās ass (asu) riteņus ar atjaunotām riepām;
502.1.6. aprīkot mehānisko transportlīdzekļu stūrējamās vai dzenošās ass riteņus ar riepām, kas marķētas ar apzīmējumu "FRT";
502.1.7. uzstādīt riepas pretēji paredzētajam un norādītajam rotācijas virzienam vai pretēji paredzētajai orientācijai attiecībā pret transportlīdzekli ("inside" – riepas mala, kas vērsta uz transportlīdzekļa iekšpusi; "outside" – riepas mala, kas vērsta uz transportlīdzekļa ārpusi).
502.2. Atbilstoši CSN prasībām laikposmā no l. decembra līdz l. martam automobiļu (autobusu), kuru pilna masa nepārsniedz 3,5 t, riteņiem jābūt aprīkotiem ar riepām, kas paredzētas izmantošanai ziemas apstākļos, bet laikposmā no l. maija līdz l. oktobrim aizliegts braukt ar transportlīdzekļiem, kuriem ir riepas ar radzēm."
12. Izteikt pielikuma I daļas 13. grupas ievaddaļas 2.6.1. apakšpunktu šādā redakcijā:
"2.6.1. riepas – atbilstoši ANO EEK Noteikumu Nr. 54 (ietverot grozījumus) prasībām vai atbilstoši Direktīvas 92/23/EEK prasībām, vai atbilstoši ANO EEK Noteikumu Nr. 30 (ietverot 02. sērijas vai jaunākus grozījumus) prasībām; atjaunotās riepas – atbilstoši ANO EEK Noteikumu Nr. 109 prasībām (ietverot grozījumus);".
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
Posted 02 December 2016 - 15:59
jibal.. un tagad to visu pārvērst bildītēs, jo nu man, bez meklēšanas, galīgi nav skaidrs, kas, piemēram, ir: "radžojums nedrīkst būt fragmentārs, tas ir, riepas aploces posms bez radzēm nedrīkst būt garāks nekā riepas un brauktuves kontaktlaukuma garums;"
jautājums - vai tas tagad iespaidos kautkādas ražotāju riepas - nu vai tagad piemēram nevarēs braukt ar kautkāda ražotāja konkrētu modeli...
Posted 02 December 2016 - 16:40
jibal.. un tagad to visu pārvērst bildītēs, jo nu man, bez meklēšanas, galīgi nav skaidrs, kas, piemēram, ir: "radžojums nedrīkst būt fragmentārs, tas ir, riepas aploces posms bez radzēm nedrīkst būt garāks nekā riepas un brauktuves kontaktlaukuma garums;"
jautājums - vai tas tagad iespaidos kautkādas ražotāju riepas - nu vai tagad piemēram nevarēs braukt ar kautkāda ražotāja konkrētu modeli...
Ja mani atmiņa neviļ, tad eiropā ir noteikts maksimālais šipu skaits uz vienu riepu, cik zinu, tad vienīgā riepa ar max atļauto radžu skaitu ir GY Ice Arctic un tas nekādi nav aizliegts arī ar jaunajiem likumiem! Bet pa lielam ir skaidrs, ka ja tev riepā ir 1 radze tu ar to nedrīgsti braukt
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
Posted 02 December 2016 - 16:44
Bet pa lielam ir skaidrs, ka ja tev riepā ir 1 radze tu ar to nedrīgsti braukt
... uz skati.
jo nu paskatīsimies uz visu reāli - gan tu gan es zinam cilvēkus, kas brauc ar riepām, kuras neatbilst pat minimālā protektora dziļumam, nerunājot par visu pārējo to sviestu..
bet labas riepas ir štelle - tagadējos Nexenus salīdzinot ar iepriekšējiem Yokohama - nu Nexeni uz visiem segumiem turas labāk, it īpaši uz slapja vai sausa asfalta, bet nu tas kamēr viņi ir jauni un kad Yokohamas bij jaunas, tad es nepievērsu uzmanību cik labi turas...
Posted 02 December 2016 - 20:47
Ja mani atmiņa neviļ, tad eiropā ir noteikts maksimālais šipu skaits uz vienu riepu, cik zinu, tad vienīgā riepa ar max atļauto radžu skaitu ir GY Ice Arctic un tas nekādi nav aizliegts arī ar jaunajiem likumiem! Bet pa lielam ir skaidrs, ka ja tev riepā ir 1 radze tu ar to nedrīgsti braukt
Nokian 8 haka ir riepa kurai ir vairāk pa atļauto. Nokian devās uz CSDD lai pierādītu ka ar to riepu var iziet TA un ka tā nebojā segumu.
VW Golf Variant 93' 1.9TD (SOLD)
Audi 80 Competition 94' 2.0 16V 1,9 TDI (SOLD)
Audi S2 91' 2.2 20VT (3B) (SOLD)
Seat Leon 03' 1.9 TDI (ARL) 4x4
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
|