Kārtējais aftermarket labums - Gāzes troses kronšteins pie droseles, no alumīnija. Viegls kā pūciņa.
Skats zem haubes:
Posted 22 April 2016 - 11:16
Tikai skaņas pēc pārtaisīt visas ieplūdes trubas un mest ārā dārgo silikonu? Nedomāju gan. Pie tam bypass ir šādā konfigurācijā labāks, jo met ārā lieko tieši turbai ieejā, kas noved pie ātrāka spool-up (iegriešanās) (recirkulācijas princips). Blow-off is overrated. Ar tiem, lai subāristi niekojas.
Un Motronikam to nevar iemācīt, negriežot ārā MAF'u, jo viss gaiss kas ir pēc mafa ir paskaitīts un attiecīgi padots benzīns. Vienīgais variants ir Splitter-valve, kurš lielāko daļu recirkulē un nelielu daudzumu izmet atmosfērā.
Pašu vārstu gan es samainīšu pirms tur iemājos K24-7200. Bosch 110 vārsts, skaitās motorsport, bet nezkapēc nāk uz Saab'iem standartā.
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
Posted 15 July 2016 - 10:14
Kādu laiku nav rakstīts. Vajag atjaunināt topiku.
Samainīts vakuuma pastūzis. Vecais bija tik caurs, ka Motroniks nevarēja brīvgaitu noregulēt. Paķerts jauns TRW pastūzis.
Pakaļējā tilta swaps uz variantu ar stabilizatoru + tilta renovācija. Poly bukses, jauni SKF gultņi, MOOG atsaites. Sviras atstāju vecās, ir labas.
Pēc tam pabūts uz Audi Latvija mītu. Daži QC biedri arī bija.
Nākamajās dienās būs sūkņa upgrade uz Bosch 044.
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
Posted 14 September 2016 - 10:40
Sen nav rakstīts...
Notikumu diezgan daudz. Backup mašīna nodota detaļās, esīts dabujis pa pēcpusi. Nekas pārlieku traks, neskaitot bleķa bojājumus un salauztu vidējo lampu...
Gaidu lēmumu no apdrošinātājiem.
Tieši pēc CSN, pabūts A-S Megameet 2016 Biķerniekos, kopā ar visiem trakajiem QC biedriem. Pasākums kārtīgi izbaudīts.
Pasākumā, pirmajā draga iebraucienā, vēl vairāk sabojāta vecā 5-gang kārba.
Tad nu pieņemts lēmums beidzot swapot iekšā 6-gang DSY no S4 B5. Swaps izveikts Salaspils QC garažā kopā ar Ģirtu.u (love ya bro ). Ellīgs un ilgs, bet kārba dabūta iekšā, kulise noregulēta un aidā braukt. Pāris dienas vēlāk swaps pabeigts līdz galam, jo DSY kārbai ir eļļas sūknis, kurš dzen eļļu uz kūleri (centrālo radiatoru). Izdomāts negaterizēt ar tūninga kūleriem un uztaisīt kā OEM. Iepirkts centrālais radiators no AAN automāta un eļļas kūlera maģistrāles no C4 V8 CMG kārbas. Maģistrāles pa lielam der izņemot to kas iet uz radiatora augšu, traucē elektriskais ventilators. Ģirts.u pielocīja to trubu tik perfekti uz aci, ka tā pilnībā nekam vairāk netraucē un mierīgi sēž savā vietā. Apvilktā trubele bija vienīgā problēma.
Atlicis tikai 6-gang ātrumkloķis...
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
Posted 19 September 2016 - 06:23
Lai, kā gribēdams nespēju savilkt to pantu ar tavu story. Pa lielam tas apakšpunkts neko nepasaka, ir tikai vārdu vārstojums.Jo neskaitās kā apdrošināšanas gadījums. Likuma priekšā es pats esmu vainīgs par saviem zaudējumiem. OCTA likums, 35. pants, 3. punkts.
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
|