20 svaigi INA kompensatori. Sestdien likšu galvu kopā.
Posted 11 April 2016 - 09:13
Vēl neverās. Obatka 1000km, braucu kā opis. Zato patēriņš pagaidām fantastisks - 11.3l/100km. Pēc 1000km jāmaina eļļa un tad var pamazām dot vairāk. Kopumā pilnībā dot iekšās varēs tikai pēc 3000km.
Un vēl jāatceras, ka pagaidām potēts nav. Tik cik cits kolektors, varbūt kaut kas ir pienācis klāt, bet pa lielam tie paši 230hp vēl ir.
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
Posted 15 April 2016 - 19:45
Starp citu, man patīk tāds "mistrojums" (man arī ir kaut kas uz to pusi, tikai vairāk nodauzīts pret dažādiem priekšmetiem :crazy:) - šim lēcas pat pienākas (tāpēc, ka S4), durvju moldingi, atvainojiet, bet oriģinālie A100 izskatās vienkārši pēc nekā, a A6 spoguļi arī man nepatīk, turklāt A100 abi ir lielie, A6 pasažiera pusē ir mazais, vai jātaisa gateris ar angļa spoguli.
Principā tas viss ir štrunti, bet vot par motora vispārējo stāvokli gan esmu šokā. Pozitīvā, protams.
Daudzus 20vt esmu redzējis, bet pārsvarā sportiniekos, kur tie ir iebūvēti tā, ka sēž un nedīdās, ietīti trubu un vadu murskulī (cik nu kuram nav bijis slinkums tos sakopt) un par kādu mazu hidrokompesatora klabekli neviens pat nesatraucas.
A šeit... šeit viss ir kā jauns... pat labāk kā jauns...
GUTEN TAG!
Posted 16 April 2016 - 16:23
Paldies par labiem vārdiem. Ne spēka nedz naudas nebija žēlots. Pēc būtības esmu baigais pedants šajā ziņā un tā kā šitais būs vienkārši jaudīgs un aizraujošs daily driver, tad arī paskats zem haubes ir daudz maz pienācīgs, nevis tikai funkcionāls. Pats labums arī, ka savām rokām taisīts - katru mezglu šitam aparātam jau pārzinu un arī zinu kur kādas detaļas esmu licis. Pēdējā laikā uzticos tikai sev, savam metinātājam un krāsotājam auto darbos. Visu vai nu liku kopā pats, vai kopā ar kādu (senci, drauga senci utt.). Studēts arī tika diezgan.
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
|