Sen nav rakstīts. Laikam jāatjauno, lai nepadomā, ka pārdots.
Epopejas ar mašīnu turpinās. Autiņš sāka tecēt pa visām malām. Galvenokārt no reikas. Tecēja arī antifrīzs. Tad nu autiņš atkal izjaukts uz nedēļu bija.
Reika nodota uz restaurāciju hydrotechserviss.lv džekiem. Pagaidām viss ir ok, nekur netek. Iedeva arī garantiju uz gadu.
Antifrīzs tecēja no turbo padeves līnijas, kura nāk no bloka uz turbo apakšu. Tur ir ļoti debīla OEM trubele, kurai gumijas daļa uzmaucas bloka štucerim virsū. Protams, ka gumija jau sen ir izļurkājusies un ar hamutu nevar normāli pievilkt.
Problēmu atrisināja hydroscand džeki, 10 min laikā - nofleksējot metāla čaulu nost un nahrenizējot to gumiju nost, atverot skaistu trubeli, kurai var uzmaukt virsū silikonu.
Pa vidam tam visam izmazgātas turbo spiediena trubas, drusku uzrāva savācējkannas saturu uz ieplūdi. Un kārtējo reizi pārtaisīta kartera ventilācija. Tukšgaitas/zemas slodzes ventilācija palaista atpakaļ OEM variantā, nevis caur kannu, jo sāka spiest eļļu pa korķiem un blīvēm.
Diski pārmesti uz ziemas, papildus uzliktas kaut cik pienācīgas riepas. Iet labi, kādu laiku atpakaļ sataisīju boost leak, iet kā tanks cauri visām kupenām.
Kā vienmēr, epic-mega-giga paldies Ģirtam.U un citiem, kuri man palīdz.