RichLV's UrS4
Started by
RichLV
, Jun 30 2015 11:57
118 replies to this topic
#22 OFFLINE
Posted 15 August 2015 - 18:37
Auto problēmas atrisinātas, tālāk pēc plāna. Pagaidām sataisīju sīkumus motortelpā.
Tagad braucu ar NGK BCPR7ET.
Pēdējā caurā truba samainīta
Wastegate vāciņš uzfrišināts, vecās špiļkas samainītas pret rūdītajām seškantēm. Vienk WG Porn.
Tagad braucu ar NGK BCPR7ET.
Pēdējā caurā truba samainīta
Wastegate vāciņš uzfrišināts, vecās špiļkas samainītas pret rūdītajām seškantēm. Vienk WG Porn.
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
#23 OFFLINE
Posted 04 October 2015 - 14:40
Kā jau daudzi ir dzirdējuši, autiņš ir noparkots uz kapitālo remontu. Sākumā turba sāka skanēt kā zobārsta urbis. Turba noravēta un atklāts ka kompresora lāpstiņas aizgājušas pa korpusu. Iegādāta lietota labā stāvoklī no S2Forum. Kamēr turba nāca izsecināts, ka pie esošā eļļas spiediena tiks nokauta arī jaunā. Tā arī nonākts pie domās parkot autiņu un taisīt pilnu kapitālo.
Beidzot ir tikts pie apakšas sborā. Galva no vecā bloka arī ir norauta un pie pirmatnējās apskates plaisas nav konstatētas.
Jaunā apakša izjaukta, bloks ar kloķeni dosies uz pārbaudēm. Kloķeni obligāti pulēs, pie nepieciešamības slīpēs uz 1-mo remontizmēru, pie 2-ā poda var just gropes pabraukājot ar nagu. Virsū vēl bija OEM Audi šāles, uz kurām bija dabisks dilums. Cilindriem visdrīzāk viss būs čotka, ar pirkstiem vismaz izdilumus nejūt.
Pēc tam ieķeram klaņus un šāles. Klaņi būs FCP X-Beam un ACL Race šāles.
Beidzot ir tikts pie apakšas sborā. Galva no vecā bloka arī ir norauta un pie pirmatnējās apskates plaisas nav konstatētas.
Jaunā apakša izjaukta, bloks ar kloķeni dosies uz pārbaudēm. Kloķeni obligāti pulēs, pie nepieciešamības slīpēs uz 1-mo remontizmēru, pie 2-ā poda var just gropes pabraukājot ar nagu. Virsū vēl bija OEM Audi šāles, uz kurām bija dabisks dilums. Cilindriem visdrīzāk viss būs čotka, ar pirkstiem vismaz izdilumus nejūt.
Pēc tam ieķeram klaņus un šāles. Klaņi būs FCP X-Beam un ACL Race šāles.
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
#24 OFFLINE
Posted 06 October 2015 - 19:40
Cepuri nost par pacietību un ieguldīto laiku, nerviem un protams finansēm, lai auto būtu tiešām kārtībā. Ceru ātrāk redzēt uz ielām ar lielu daudzumu kumeļu zem kapota.
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#31 OFFLINE
Posted 23 November 2015 - 18:31
Aizmirsu ierakstīt par galvu. ))
Galva atvārstota un konstatēts ka ir tiešām laba. Nav absolūti ne vienas plaisas ne sveču vītnēs, ne starp sēžām. Galvai būs svaigas iekšas, patlaban domāju par 7A izplūdes sadaleni, bet sliecos uz to, ka tai vajag savu mapu un uz stock motronic nebūs jēgas. Izplūdes vadīklas visas ir lupatās, vārsti ļurkājas kā želejā, ieplūdnieces ok, tās mērīs ar jaunajiem vārstiem.
Ja iepirktie izplūdes vārsti būs bez sodas pildījuma (OEM izplūdnieki ir tukši vidū, tajos ir soda), tad tos drusku pavielginās. Pilnīgi visiem būs 3-leņķu sēžas griezums.
Bloks un kloķene saņemti no chop-shop. Taisīja pazīstamajam meistars, vārdā Ikars. Viss ir samērīts, un atrodas normas robežās. Kloķene praktiski perfekta, tikai nopulēta. Blokam ir neliels dilums pie augšējā gredzena, bet izmēri arī ir normas robežās un borēt uz lielāku nav nepieciešamības. Visi podi nohonēti un plakne ļoti viegli noslīpēta.
- bodX, Edgars™, wufijs and 2 others like this
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
#35 OFFLINE
Posted 10 December 2015 - 22:14
Pēdējās detaļas saņemtas. Dabūtas pamatnieka vāciņu skrūves un virzuļu pirkstu sprostgredzeni. Papildus vajadzēja piepirkt klāt kartera blīvi, komplektā ir tikai viena.
Nākamnedēļ liekam kopā!
- Juris_V and auvii like this
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
#37 OFFLINE
Posted 20 December 2015 - 23:13
Ta nu beidzot ir pienākusi saliktās apakšas diena. Liels paldies Janky par 12-kanšu galviņu komplektu un dinamometrisko atslēgu un vēl lielāks paldies manam sencim, likām pie viņa Ādažos kopā.
Pa lielam viss gāja kā pa sviestu. Kloķene griezta vairākas reizes pārbaudes nolūkos. Viss griežas viegli un skaisti. Bildes no procesa:
Komplektējot viss tika smērēts ar Motul 8100 X-Cess 5w40.
Apakša jau ir attransportēta pie manis. Turpinam ar galvas remontu.
- bodX, DANX, Edgars™ and 3 others like this
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
#39 OFFLINE
Posted 28 December 2015 - 11:50
Vecais frankenšteina klucis ir ārā, sajūgs ar spararatu ir nost. Protams, ka ņemot ārā ir atrasti kasjaki - vajag labo motora kronšteinu, ir griezts un metināts, labi, ka der no jebkura C4 piecpodnieka. Papildus tam ir metami abi motora spilveni, skrūvstieņi ir izlūzuši no pašiem spilveniem.
- bodX, DANX, gjirteens and 1 other like this
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|