Tā kā tikko iereģistrējos, vajag laikam sacept topiku par wagenu. Atšķirībā no A-S te neviens nenories.
Un tā. Mans rīks ir 1992. gada S4 C4 ar stock AAN un 5-gang manuāli (kods CBD, reduktors AAT). Pirms tam man bija Audi 80 B4 2.0E (ABK) arī 1992. gada, kurš tika tā labi pacelts, ieskaitot motora forsēšanu (sēdināta galva, vieglināti vārsti, plašāki kanāli ieplūdē un izplūdē). Darbi pie tā jau gandrīz nonāca līdz absurdam un beidzot saņēmos paķert esinieku. Tā kā man Coupe ne visai iet pie sirds apstājos pie izvēles starp S4 C4 un S4 B5. Uzvarēja C4, jo tas man ir pirmais Turbo motors, izdomāju paķert kaut ko drusku vienkāršāku sākumā.
Autiņš tika ieķerts Jēkabpilī, no A-S lietotāja Esconte, kurš (ļoti atvainojos) ir pilnīgs cirvis, jo šitik drausmīgi kolhozītu autiņu es neesmu redzējis. Provodka pakaļā, blīves uz hermētiķiem un tā tālāk, trakākais ir doma uzlikt AAN galvu uz 3B bloka, un pēc tam raudāt, ka agregātsiksnu grauž nost, jo tā iet pa kolhoz-production motora priekšējā balsta kronšteinu. Tā man ir mācība, turpmāk pie apskates kratīšu autiņus nežēlīgi.
Auto pie manis kopš 27. janvāra. Kopš tā laika ir ļooooti daudz kas izdarīts. Triekta tā mašīna ir brutāli. Pat friči nav žēlojuši. Nedaudz no darītā:
- Sametināti sliekšņi (priekšā pa kreisi, aizmugurē pa labi)
- Izplūde galīgi jauna sākot no Downpipe (60mm)
- Jauni amīši priekšā (Kayaba Sport Ultra)
- Iegādāta kvalitatīva spoļu provodka kopā ar 5 jaunām TFSI spolēm.
- Ieplūdes trubas silikona, oridžinal patruboki galīgi cauri.
- Remontēts kardāns.
- Hidropastiprinātājs samainīts pret vakuumu.
Plānu davdz. Tagad ir restaurēšanas fāze, tiek labots viss sap*stais. Tālāk sekos RS2 uzkares fāze un beigās trips uz Estonia pie Dmitry PRJ, lai tas viss darbotos. Ar to cerams, ka es neaiziešu sviestā un 350HP man būs pietiekami.
Dažas bilžas:

RichLV's UrS4
Started by
RichLV
, Jun 30 2015 11:57
118 replies to this topic
#1
OFFLINE
Posted 30 June 2015 - 11:57
- vesmins2 likes this
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
#10
OFFLINE
Posted 13 July 2015 - 12:38
Esinieks atkal ielās! Ar jaunām slēdzenēm visapkārt, jaunu aizdedzes atslēgu. Kā arī ar S6 paneli un regulējamo stūres kolonku no A6.


Atbrīvojos no bezjēdzīgā pulksteņa, tagad tur mājo eļļas spiediena dačiks. Panelis pilns ar vērtīgiem dačikiem

Risinu slaveno ABS problēmu pie paneļu maiņas no 100 uz A6 paneļiem.

Viss šansē perfekto. Visi dačiki strādā un rāda pareizi, turbo spiediena vietā ir tekošais degvielas patēriņš (panelis ir no 4.2 V8). Uz ļurbas spiedienu likšu atsevišķu pulksteni.

Tālāk vārstu vāka instalācija no 7A. Dabuju no smilšu strūklas.


Atbrīvojos no bezjēdzīgā pulksteņa, tagad tur mājo eļļas spiediena dačiks. Panelis pilns ar vērtīgiem dačikiem


Risinu slaveno ABS problēmu pie paneļu maiņas no 100 uz A6 paneļiem.

Viss šansē perfekto. Visi dačiki strādā un rāda pareizi, turbo spiediena vietā ir tekošais degvielas patēriņš (panelis ir no 4.2 V8). Uz ļurbas spiedienu likšu atsevišķu pulksteni.

Tālāk vārstu vāka instalācija no 7A. Dabuju no smilšu strūklas.

VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
#11
OFFLINE
Posted 13 July 2015 - 15:45
Vecīt, labs posts!!!
Turbīnas pulkstenis man ir viens, jauns, nelietots, varbūt tev der? 10EUR!
Šitāds: http://www.aliexpres...1815124613.html
Turbīnas pulkstenis man ir viens, jauns, nelietots, varbūt tev der? 10EUR!
Šitāds: http://www.aliexpres...1815124613.html
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
#12
OFFLINE
Posted 13 July 2015 - 16:12
Es labprāt paņemtu par tādu naudu, bet gribu šito - http://tuningparts.l... ... uct_id=731
Es viņam pārlodēšu diodi uz sarkanu un tad būs viena kompozīcija ar spido paneli. Skaistums prasa upurus (naudu manā gadījumā)
+ tam nāks klāt degvielas spiediena un degvielas maisījuma pulkstenis.
Es viņam pārlodēšu diodi uz sarkanu un tad būs viena kompozīcija ar spido paneli. Skaistums prasa upurus (naudu manā gadījumā)

+ tam nāks klāt degvielas spiediena un degvielas maisījuma pulkstenis.
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
#13
OFFLINE
Posted 13 July 2015 - 16:32
Es labprāt paņemtu par tādu naudu, bet gribu šito - http://tuningparts.l... ... uct_id=731
Es viņam pārlodēšu diodi uz sarkanu un tad būs viena kompozīcija ar spido paneli. Skaistums prasa upurus (naudu manā gadījumā)
+ tam nāks klāt degvielas spiediena un degvielas maisījuma pulkstenis.
ā nu tā ir cita štelle!
Ies'pējams, ka ja stāv Vems vai squirts tad tur var arī regulēt turbīnas spiedienu, tieši no pulksteņa1
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
#14
OFFLINE
Posted 13 July 2015 - 16:46
Es labprāt paņemtu par tādu naudu, bet gribu šito - http://tuningparts.l... ... uct_id=731
Es viņam pārlodēšu diodi uz sarkanu un tad būs viena kompozīcija ar spido paneli. Skaistums prasa upurus (naudu manā gadījumā)
+ tam nāks klāt degvielas spiediena un degvielas maisījuma pulkstenis.
ā nu tā ir cita štelle!
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox
Shoutbox
|