nu ta,....
kautkas no vestures,par maniem cariem,sita pedeja laikam kas ir 10 masinite,ja nekludos,(6 auderi un vel citas)
tad par auderiem:
kupeja,nepaveicas koks:
otra kupeja,nokauta:
sotaciņš,4 kuleniši:
otrs sotaciņš,betona muris:
nu vot ta,mana berniba pagaja
paldies dievam bez ievainojumiem un restem
varbut butu bijusas kvatras,nekas tads nebutu bijis
UN PĒC VISA ŠITA NEVAJAG DOMAT KAD ESMU AGRESIVS BRAUCEJS
e ari 9 masinite a4 b6,ritigi iegrabos ar viņu,viss parlikts anglis,un loti hujova parlikts,labi ka notirgoju:
Desktop1.jpg 134.06KB
38 downloads
bet nu jau esmu palicis mierigaks:D pratigaks,tapec braukaju ar vel ko agresivaku
ar savu 10 masiniti,iespejams ari labako,no visam:
tatad HardCorCar jeb A4 B5 1,8 20vT quattro uzbliests uz kadiem 270hp,varbut nedaudz mazak,1hp
ieprieksejais saimnieks ir labi ar vinu padarbojies,un labi visu saķīlejis,jaudas zina,es vairak ar dizainu
ir ielikta turbina k04_20 hibrids
viss sačipots,nočipots,parčipots
dačiki salikti,ritigi forši spid
s nieka,melnie griesti,sture,un vel šadi tadi navaroti
normols pionier muzons uz 3kw
ļitaki 19 collu
man ari ir interkulers,ja kads nezinaja
un vel visadi sikumi,
un bildites:
Tehniskā daļa (no Rich):
Pētot to motoru izskatās ka ir RS4 aukstais gals sapārots kopā ar K03 karsto. Pūš iekšā visai brutāli - 1.5 bar iet ka nu tikai. No iepriekšējā saimnieka darītā nepatīk tikai "bleed valve" uzlikšana rūpnīcas N75 vietā, tobiš vadība vispār nekontrolē to turbu, HardCors ir brīdināts par iespējamajām sekām.
Vadība ir attiecīgi regulēta, 100%, ka ir mainītas sprauslas, kaut gan iepriekšējais zvērēja, ka nav (bullshit, OEM 1.8T sprauslas pavelk labi ja 1 bar pūtienu). Koniskais filtrs arī ir manāms zem haubes, tapēc arī var dzirdēt visus tik sajūsminošo "blow-off" skaņu, kaut arī faktiski autiņam nav blow'a, bet ir Audi iecienītais Diverter/Bypass vārsts. Skaņu var dzirdēt, jo izpūš ārā caur konisko, uz standarta gaisa kastes to nedzirdētu. Autiņš pilns ar vērtīgiem dačikiem, žēl tikai, ka nestrādā degvielas spiediena pulkstenis.