Mellais vells
Started by
wufijs
, Sep 21 2015 15:36
25 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 21 September 2015 - 15:36
Labs rīts!
Apskatāmais objekts - A4 B6 AVANT QUATTRO TOMĀTS 2,5 TDI V6 BAU
Par visu pēc kārtas - iepriekšējais auto bija 2000. gada Polo ar 1,7SDI nemotoru. Nenormāli rets dzinējs, detaļas nevar dabūt, vienīgais pluss automašīnai - zupu prasīja divreiz mazāk nekā tagadējais un arī remonti nebija bieži
Ar šo drandaļetu tika nodragāti +/- 4 gadi. Tad pēkšņi izjuka kārba, remonts 700 EUR, lietota vienīgā, ko atradām 450 EUR + darbs. Tad nu tika izlemts šo laist viņā saulē un iegādāties kaut ko bišku jaunāku un sirdij tīkamāku.
Kritēriji bija: universālis, pilnpiedziņa, vēlams automāts. Budžets: 5000 EUR ieskaitot pirmo apkopi utt. Tas jau uzreiz sašaurina meklējamo loku, acs, protams, uzkrita uz AUDI. A6 pagaidām neprasās, aizmugurē nesēžu, viss skaidrs - A4 Avant. Salasījos daudz par sliktajiem 2,5 V6, bet ieklausījos sirdsbalsī un 1,9 nemaz īsti neizskatīju kā variantu + ar quattro labus eksemplārus nav tik viegli atrast.
Tad nu pēc vairākiem ne pārāk labiem variantiem tika apskatīts pēdējais, pakaulēts, sarunāts, ka vedam uz servisu un ja viss "čotka", tad uz CSDD. Tā arī notika - servisā mirstamās kaites nekonstatēja, prom uz CSDD, kabīnītē noskaitīti četri "s ļišņim" jevriki un autiņš mans (nu labi, pasē rakstīts sievietes vārds, bet ne par to runa )
Biužiki, kas visiem patīk:
Salona bilžu tagad nav, vēlāk varu ielikt.
Komplektācija man domāt diezgan pilna, RNS-E rādžiņš un nafigācija, krāsainais displejs pie pulksteņiem. Laikam Recaro salons (ķipa alcantara+āda), BOSE audio. Vienīgais, kas nav - multistūre un KRUĪZS, ko vajadzēs uzinstalēt.
Pa pusotru mēnesi veikta apkopīte motoram, samainīts viss, kas jāmaina ritošajā. Kaut kas nav īsti labi ar turbīnu, tas vēl jārisina. Ā, nopirktas ziemas riepas, vajag vēl diskus sadabūt R16.
Plānos ir aizvest pie Jonix, tikt vaļā no cauruma vadītāja beņķī, pārkrāsot kreiso priekšējo spārnu, uz bagažnieka vāka tikt vaļā no burbuļa un aizvest nopulēt, lai spīž.
Tiekās!
Apskatāmais objekts - A4 B6 AVANT QUATTRO TOMĀTS 2,5 TDI V6 BAU
Par visu pēc kārtas - iepriekšējais auto bija 2000. gada Polo ar 1,7SDI nemotoru. Nenormāli rets dzinējs, detaļas nevar dabūt, vienīgais pluss automašīnai - zupu prasīja divreiz mazāk nekā tagadējais un arī remonti nebija bieži
Ar šo drandaļetu tika nodragāti +/- 4 gadi. Tad pēkšņi izjuka kārba, remonts 700 EUR, lietota vienīgā, ko atradām 450 EUR + darbs. Tad nu tika izlemts šo laist viņā saulē un iegādāties kaut ko bišku jaunāku un sirdij tīkamāku.
Kritēriji bija: universālis, pilnpiedziņa, vēlams automāts. Budžets: 5000 EUR ieskaitot pirmo apkopi utt. Tas jau uzreiz sašaurina meklējamo loku, acs, protams, uzkrita uz AUDI. A6 pagaidām neprasās, aizmugurē nesēžu, viss skaidrs - A4 Avant. Salasījos daudz par sliktajiem 2,5 V6, bet ieklausījos sirdsbalsī un 1,9 nemaz īsti neizskatīju kā variantu + ar quattro labus eksemplārus nav tik viegli atrast.
Tad nu pēc vairākiem ne pārāk labiem variantiem tika apskatīts pēdējais, pakaulēts, sarunāts, ka vedam uz servisu un ja viss "čotka", tad uz CSDD. Tā arī notika - servisā mirstamās kaites nekonstatēja, prom uz CSDD, kabīnītē noskaitīti četri "s ļišņim" jevriki un autiņš mans (nu labi, pasē rakstīts sievietes vārds, bet ne par to runa )
Biužiki, kas visiem patīk:
Salona bilžu tagad nav, vēlāk varu ielikt.
Komplektācija man domāt diezgan pilna, RNS-E rādžiņš un nafigācija, krāsainais displejs pie pulksteņiem. Laikam Recaro salons (ķipa alcantara+āda), BOSE audio. Vienīgais, kas nav - multistūre un KRUĪZS, ko vajadzēs uzinstalēt.
Pa pusotru mēnesi veikta apkopīte motoram, samainīts viss, kas jāmaina ritošajā. Kaut kas nav īsti labi ar turbīnu, tas vēl jārisina. Ā, nopirktas ziemas riepas, vajag vēl diskus sadabūt R16.
Plānos ir aizvest pie Jonix, tikt vaļā no cauruma vadītāja beņķī, pārkrāsot kreiso priekšējo spārnu, uz bagažnieka vāka tikt vaļā no burbuļa un aizvest nopulēt, lai spīž.
Tiekās!
''Dārgais, pasaki tos trīs vārdus, ko man tik ļoti patīk dzirdēt!''
''audi, turbo, quattro...''
''audi, turbo, quattro...''
#10 OFFLINE
Posted 22 September 2015 - 20:18
Aizmugurē vajag melnas lampas. Cīsiņš qvatrai nav tas labākais.Nezinu cik viņas tur melnas, bet šķiet Valeo bija.
Es atkal nevaru izdomāt vai aizmugurē vajag melnas vai nē
P.S. Kur lai dabū rezerves cīsiņu?!
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#11 OFFLINE
Posted 22 September 2015 - 20:21
Aizmugurē vajag melnas lampas. Cīsiņš qvatrai nav tas labākais.Nezinu cik viņas tur melnas, bet šķiet Valeo bija.
Es atkal nevaru izdomāt vai aizmugurē vajag melnas vai nē
P.S. Kur lai dabū rezerves cīsiņu?!
Jā, bet pilna izmēra rezerves rats jau tur īsti nelien iekšā
''Dārgais, pasaki tos trīs vārdus, ko man tik ļoti patīk dzirdēt!''
''audi, turbo, quattro...''
''audi, turbo, quattro...''
#14 OFFLINE
Posted 11 October 2015 - 14:01
Uzliku kruīza kontroles kloķi un elektronikas bloku, tagad panelis kā jaungada eglīte mirgo kur lai svētdienā Valmierā atrod kādu, kurš var pieslēgties ar kompi un sakodēt...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
''Dārgais, pasaki tos trīs vārdus, ko man tik ļoti patīk dzirdēt!''
''audi, turbo, quattro...''
''audi, turbo, quattro...''
#16 OFFLINE
Posted 14 October 2015 - 17:32
Man arī ir tik pat kruti ļitaki ziemai. Pēc pagājušās ziemas vairs neatbalstu lietos diskus ziemai (LV ceļiem). Riktīgi uzsitu to bleķinieku, pie mājas izklapēju un vālē tālāk. Ļitaks domāju būtu labi cietis.
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#17 OFFLINE
Posted 15 October 2015 - 20:32
Man tie diski, kad nopirku izskatījās šitā:
Sapucēju mazliet - drāšu birste, smilšpapīrs, krāsas balons:
Update par autiņu:
Uzliku to kruīza kloķi, nomainot el. bloku, protams, nobruka viss ABS kodējums pa nullēm (jāpieraksta pirms mainīt, ja ir VAG-COM!!!). Nu neko, aizvedu pie Mārtiņa no Raiser, šis visu sačinīja, bet kruīzs pats neiet dēļ kļūdas motorā. Kompis, dzinējs to kruīzu redz un pogas strādā.
Kļūda 00542 - Needle lift Sensor (G80) Open or Short to Plus.
Karoče, beigta galvenā sprausla. Par pirkšanu skaidrs - jāmeklē lietota (jaunas cena 400-500EUR). Bet kā ar maiņu? Darīt pašam vai labāk vest pie spečuka? Kaut ko var sačakarēt, ir kkas jāpieregulē pēc maiņas?
''Dārgais, pasaki tos trīs vārdus, ko man tik ļoti patīk dzirdēt!''
''audi, turbo, quattro...''
''audi, turbo, quattro...''
#18 OFFLINE
Posted 22 December 2015 - 04:38
Tas laikam saucās: Zdrastvuj, žopa, novij god!
Jautājums Nr. 1: Kas kaut ko tādu varēja izraisīt?
Jautājums Nr 2: Meklēt vietā lietotas sadalenes vai jāņem jaunas OEM?
P.S. Otrā pusē viss it kā čiki:
''Dārgais, pasaki tos trīs vārdus, ko man tik ļoti patīk dzirdēt!''
''audi, turbo, quattro...''
''audi, turbo, quattro...''
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|