maita šorīt vairs vispār nelec.... vakar vēl 8h lie ladētāja pabija!
bet nu cepur nost aķim nākam mēnes 17g paliek
Posted 18 November 2015 - 14:07
http://www.autostart...roducts_id=6435laikam šāds būs vietā jaieķer
Posted 07 March 2016 - 23:01
wow ziema galā un neko neesmu iepļūtījis kā ripo un kas sadarīts kilgerim...
ko sadarīju:
kapota pusbeigtos amīšus - saimanīti pret lietotiem labiem kas gadu plauktā stāvēja
bagana amīši likās ka jau sen beigti, bet izrādījās, ka ir pusbeigti. Jo taga bagans jāceļ ar abām rokām. ļoti smags, neskatoties uz to ka no alumīnija - k-kā nesanāk ieskriet veicī pēc jauniem, galva caura
termostats jau pag ziemas beigas haltūrēt sāka - jauns nopirkts - stāv plauktā gaida saimnieka iedvesmu darbam
Tuvojas pavasaris un darāmo darbu sarakst ir dikti garš:
Posted 07 March 2016 - 23:07
Tākā šeit ir vairāki a8 īpašnieki un protams citi spečuki nez kāda ir atšķirība a8 vs s8 amīšiem?
ko pa LV netu esmu rakājies tad atradis tikai to ka s8 ķipa esot -20mm atsperes (gan jau arī stingrākas, arii amīši stingrāki)
Posted 08 March 2016 - 00:41
To teorētiski var pēc ETKAs apskatīties, dabonot S atsperu kodu var atrast vairāk infas!Tākā šeit ir vairāki a8 īpašnieki un protams citi spečuki nez kāda ir atšķirība a8 vs s8 amīšiem?
ko pa LV netu esmu rakājies tad atradis tikai to ka s8 ķipa esot -20mm atsperes (gan jau arī stingrākas, arii amīši stingrāki)
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
Posted 08 March 2016 - 07:35
http://forums.quattr...sgs/36807.phtml
paslims variants.... ir redzēts ka LV arī izpilda šādas lietas.... Labi palīdzētu atrisināt lielo caurumu starp spārnu un riepu... Kas mani arī ļoti kaitina...
bet tākā doma likt virsū 45/30 sēdinājumu. Man vaig pr.amīšiem īsāku gājienu. Aizmugurē -30 orig amiem vajadzētu tikt galā (tā tauta runaa ka -30 veel ok) ar, bet -45 jādomā par isāku gājienu amīšiem,,,, (tauta runā ka sitīs cauri pa lielākiem pampakiem) bet sēdinātās parasti ir ari krietni stiprākas kas dikti neļauj amišiem lēkāt (strauji kustēties)
reiz ss.lv tirgojās smuki sēdināts a8... uz e-pastu atbildēja ka esot s8 (-20mm) atsperes un priekšā štoki saīsināti par paris cm
saīsināti štoki - tas ir uzgrieztas garākas vītnes lai var vairāk pievilkt amīti līdz ar to sanāk īsāks gājiens???????
Posted 13 April 2016 - 23:03
diski beigās sasteigti, bet rezultāts ok.... 6/10 dotu kaut pirmajā bildē ar labu apgaismojumu vaētu dot 10/10...
ir uzsūtītas pederes 45/30 un tam džipa efektam vajadzētu mazināties....
veselu ned. nogali noplosījos ar pakaļ bremžu disku/kluču maiņu....
galā rāvu nost stupicas, jo aprāvās skavām skrūves. VISAS piekares skrūvju vītnes bij zili/zaljas - ķipa līmes
pie lielās skrūvēšanas secināts:
+vienu rucīša trosi vajadzētu samainīt
+amīši aizm. galīgā pakaļā
+atsaites ar pie reizes izļurkātas (jau iegādātas lemforder)
+un bukses starp plauktu un stupicu dikti izdilušas (jaunas tikai orig. 35eur/gb vajag x4) doma saganīt kādu poli-virpotāju, jo pēc jaukšanās savirze nav laikam vietā
atlika tik priekšā samainīt diskus ar klučiem, bet pēc čakara ar aizmuguri pazudusi iedvesma. jagaida kad ienāks pederes un tad visu kopā....
Posted 09 May 2016 - 21:28
Paldies psih-arno @burnout.lv Lowtec atsperu komplektu 45/30
Mans džips pirms sēdināšanas
Aizmugurējās atsperes
Priekšējās atsperes
izļurķātās atsaites. Stabilizatora stienis godīgsakot smieklīgaizmēra prieš tādas gotiņas
dancis 1-2cm siltajā asfaltā iegrimis un knapi arā dabūju...
te jau sasēdināts un blakus kaimiņa a8 kam orig r17 standartiņš
nepatīk man audi koks....
dabūju dikti smuku plēvīti tikai svītras gribēju horizontālas
Posted 09 May 2016 - 23:09
arā dikti saulains grūti sabildēt precīzi
taga nevaru saprast vai man to vaig..... Man tā nepatiik ar tām plēvēm ķēpāties... bet vizuāli dikti patīk, bet rokas pa līku, un ķēpāties nepatīk
liekam s-line stūri virsū,,,,, hmmm.... paliek garš vads pāri....
spraudās melnajā stekerī vidū apakšā pabolījos un radās aizdoma ka tā varētu būt stūres apsilde???????
jo tālāk aiziet vadi shēmā un tad x2 vadi gar labo apakšējo spieķi ietinas stūres ratā. PROTAMS ka man viņa tad nau strādājusi, jo rokas sala ziemā
Pēdējie akcenti diskiem from China
Stūrei jāņem airbag vēlreiz nost,jo dēļ tā liekā vada (kuram laikam taga nav īsti vietas zem airbag) apakšā ir paliela šķirba
un uz vasaru atkal satonējam pavarotus..... bāc no iepriekšējās reizes bij dikti daudz līmes virsū palicis, dikti pakasīt dabūju
bet vienu pavorotu gandrīz braucot padirsu, un liekot atpakaļ rokās palika stikliņš..... taga jālīimēe klāat
Nu tāds viņš sovakar izskatās!!!
Rezumē par taga pavasarī sadarīto:
DISKI:
izmeeri - un 95% kā biju cerējis, kā uz auto izskatīsies, 5% kas pietruks, aizmudurē ideāli, bet priekšā minimālu flamcīti prasās (varbūt 5mm)
vizuālais - krāsu uztrāpīju uz 200%, bet nohaltūrēju uz aploču pulēšanu + mazgajot auto ar ķīmiju jau paspēju sabojāt aploces bik
braukšana - 3x labāk kā uz r16 baloniem peldēt, un stūrēšana arī dikti atsaucīgāka
SĒDINĀJUMS:
vizuālais - 100% tāds kādu es vēlējos, protams var zemāk utt, bet sis ir tieši tas ko es vēlējos
braukšana - bik stingrāka ir, bet mani tas nemaz netraucē, diskonfortu nejūtu. Tikai gandarījumu par stabilitāti +tika arī samainiiti aizm amīši - lietoti jaunas lemforder atsaites, vajag tikai vēl sadilušas bukses savirpot, labi gribēdams pagriezu pa 90grādiem lai dilums ir sāna un taga uz lielākām bedrēm un nelīdzenumiem pakaļa dikti sāniski nostaigaa... paraugs dabūts, virpotājs arī, tik materiāls jasagana
pirms tam uz r16baloniem ar 70+ viaduktā gribēja apgāsties ar r19 bik stingrāk, bet tāpat neomulīgi, taga sēdi taisni un klausies kā riepas kauc....un vadāmība 3x uzlabojusies
Vēl jasadara:
iepirkts šitāds "jasapulē" un tad var domāt par fotosesiju niknāku
japarbauda kondiķis un jāuzpilda
pr. bremzes beidzot jasamaina
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
|