Auvii D2 Klinģeris
Started by
auvii
, Aug 03 2015 22:29
74 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 03 August 2015 - 22:29
Esmu saņēmies atradīt savu braucamo.
auto kādi man ir bijuši:
* audi 90 b2 2.2 kv FWD gāsts nepajokam un uz TA saprasts ka ar FWD nav aršana un nav jega grūst viņā naudu iekšā, un izjaukts detaļās...
*audi coupe b3 quattro 2.3 ng gadu nobraukāts un saprasts cik feini ir sridzināt ar quattro. Galā neatradu pircēju un finansiālu iemeslu dēļ arii izjaukts
*audi coupe b4 quattro 2.8 aah ar šo vairāki gadi pabraukāts un biju dikti apmierināts ar auto, līdz saņemta ziņa par ģimenes pieaugumu, un tika plānots pārkāpt uz lielāku auto. Auto pārdots draugam.
*2014 g. februārī tika iegādāts audi A8 d2 quattro 4.2 agk 299zs
Tātad par auto:
Audi A8 d2 1998g dec. 4.2 quattro automāts (esmu 3. īpašnieks, ex saimnieks 10g bij braucis)
Ekstras (ievēribas cienīgas izcelt) :
bose audio - ļoti patīk kā skan + pievienots usb, sd un aux adapteris
pakešu logi
parkingi aizmugurē
GPS, bet jēga no viņa manuprāt pilnīgi nekāda
4x apsildāmi sēdekļi
ksenons orig.
Webasto (tik jaizstudē kaa šamais pareizi jālieto utt)
elekt. saules sargs aizmugurē + manuāli aizm. sānos
pērkot nāca līdzi orig R16 ar svaigām ziemas riepām Hankook 225/60
Defekti:
kruīzs vairāk nestrādā, kā strādā...
kapotam amīši kirdik - labots
mazs lakas nolupis pikucis uz kapota, paris mēnešos izauga pa visu kapotu - labots ir jauns kapots
raustās salona apgaismojums, kad atvērtas durvis
viens parkings kirdik
besī, ka pēc džipa izskatās
pr. kr. pasparnis bik kirdik
nolauzts roku balsts priekšā - labots iepirkts jauna ar telefona turētāju
pr bampers nav pirmā svaiguma + kaimiņš vēl pielaboja
audio concert ! skaļuma poga kirdik - labots ir jauns mafons vietā
(ir jau vēl, nav tik prātaa vēlāk papildināšu)
Foto:
ar pirmajiem sniegiem k-kad martā laikam
protams jāieliek trasē (ļoti diskonfortabli... liekas ka apgāzīsies... un jūras slimība piemetīsies)
šet kopā ar FL LONG versiju
pirmos 1.5k jauns vaļasprieks
Daudziem interesēs Kāpēc šāds auto?
Galvenās prasības meklējot auto bija:
+audi
+quattro
+lai ir krietni lielāks par coupe
+x4 durvis
+lai būtu vietas kur ratus iestumt
biju pret:
-sedaniem
-dīzels + automāts
->140zs, lai k-cik kust taa kaste
-r5 dizels, jo 100% kristu kārdinājumā uz big turbo, smidzinātāji, chips utt
-a4 ar likās par mazu (maniem 187cm)
gala tika apdomāti visādi varianti līdz 4k eur:
A4 fl 1,8T avants
c4 2.0 16v avants pa 900eur
A4 fl 2.5D avants no LT
c5 2.8 avants
Galā palūrēju A8 tā nenopietni un galā secināju, ka nav slikts variants. Kārtīgs MEGA sedans bagūzis ar 1/3 lielāks kā a4 avantam... Citam protams neieteiktu tādu ņemts, protams apzinos visus kasjakus kādi ir lērums šim auto... Bet gribējās izmēģināt šo auto, kā liels audi fanāts... personīgi bij laba pieredze ar tautā nemīlēto b4 v6, varēju apgāzt lielāko daļu mītus par šo motoru utt
Personīgi esmu DIKTI apmierināts ar auto, komforts mega, ļoti komfortabli braukt ar automātu (mans pirmais automāts, nekad neesmu par viņiem fanojis), bet protams kad gribās bik agresīvāk pabraukt tad gan pa sajūgu uzšaut un ručku paraustīt.
Kas sadarīts pa 10men:
+GĀZEmodificēts iekš LPGpower (barakudas,kheme gold, 85l balons zapaskaa)
+Mazā apkopīte
+pārdoti orig R17 ar pliku gumiju
vietā iegādāti R19 sliktā vizuālā, bet ar labu gumiju 255/40 (bildē viens jau sākts pulēt)
+spārnos mazie rižiki nomainīti pret melniem
+salabots grabošais katiņš, un puscaurais bundulis
+dabūts svaigs kapots
+sagādāts roku balsts ar telefona turētāju (tik man savadāka truba,lāga neder)
+jauni spoguļu stikliņi - sagravēti
+sadabūts jauns spogulis, sataisīta ķep ļep ķimija no diviem -> viens donors bij prosts elektro, bet mans ar atminjaam utt ja pareizi atceros donoram ap 5 vadiem bet manam 17vadi....
+iegādātas baterijas webasto pultij sēžot auto pults strādaja ieslēdzās un izslēdzās. bet tāpat vajag sazīmēt info kas?kur? ka?
Kādas likstas jau bijušas:
-protams kārba pirmos mīnusos sāka gļukot x2 kartīgi nogļukoja (vairāku dienu garumā) un visu vasaru+ rudeni stradā bez problēmām
-mēnesi bij manās rokās kad
abi stiklini
-4mēneši
-un peec 6meen
pārkāpjot no coupe ar r15 195/65 uz r19 255/40 meneša laikā biju jau sabojājis riepas.
iegādats jauns concert I ar veselām pogām
pie nākamās eļļas maiņjas novērota palielināta eļļas noplūde ielieta jauna eļļa satīrīts viss uz TA, pēc tam atrādīts vienam meistaram un šamējais saka ka eļļa pa šķidru utt.... k-kur jāsamazgā dzinējs un jāskatās kas pa desām..... man liela aizdoma par vārstu vāku blīvēm
pirms sala mainot antifrīzu pamanīts kur pazūd mans logu šķ. Sūce k-kur gar lampu apmīzēju.... tikko uznāca mīnusi un man caur bufera resti arā auga zilas lāstekas paris dienas auto pastāvēja un nu jau peļķe zem auto kad atkusis...... buus jarauj nost buferis un jāskatās kas pa desām. Vai tad pumpītim nevajadzētu noturēt spiedienu lai netecētu arā?
pērkot auto pārdevējs minēja ka visas bremzes samainītas (diski un kluči,gan pr., gan aizm), bet kad paris dienas pabraukaaju saaka baigi čīkstēt reizēm, sabijos ka normāls ieberziens būs sanācis un ka tūlīt varēšu pats mainīt, bet galā diski svaigi un kluči arii pirmā svaiguma. Tikai ex īpašnieks būs ieekonomējis uz kvalitatīvu mantu + idiņš norāvis bremžu kluču dačiku štekerus, prosta kopā vadus satītus atstājis karājamies...
Pagājusī vasara bij pirmā uz r19 + uz tāda kuģa. Biju sabijies kā kliņģeris būs pārdzīvojis vasaru (pa zemīšiem dikti maz braukts). Oktobrī ieta TA, lieli defekti iepriekš nekādi nebija novēroti. Tika saregulētas lampas, iztīrīti smidzinātāji uz logiem, un laicīgi uz ziemenēm pārkāpts... Vienīgi mainot riepas pamanīts ka stūres pirkstam gumijā minī cauruminjš... Un vēl nedaudz satraucos par atgāzēm dēļ "taisnās" trubas izpūtējam.
Bij vēl štelle, kad metināja izpūtēju, džeki profilaksei ar lomiku paraustīja piekari.Bez rezultātiem. Vieniigi piekodināja par vienu bremzhu šļaucinja vajadzeetu samainīt, ka galīgi sūdīga. Iegādājos jaunas + jaunu eļļu, bet galā kad garāžā līdu apakša secināju, ka gumijas normālas, un nekā traka tur nav. Arii TA vecis apstiprinaja ka normālas un varbūt nākam sezonu prasītos k-ko samainīt
TA pa diviem vieniniekiem:
x1 par minēto pirkstu, ka dikti minimāla kustība jūtama
x1 par pusas gumiju kurai ar bij neliels caurums (manupraat stabils 2nieks par taadu joku)
Pats vēl uzprasījos lai krata kārtīgi un saka kas kur kā, kur atbilde pretī bij, ka nevar to govi tā iekustināt kā gribas...
Pēc pāris simtu km pusass gumija bij pilnīgi kirdik... nu jau samainiita un var gaidīt ziemu.
auto kādi man ir bijuši:
* audi 90 b2 2.2 kv FWD gāsts nepajokam un uz TA saprasts ka ar FWD nav aršana un nav jega grūst viņā naudu iekšā, un izjaukts detaļās...
*audi coupe b3 quattro 2.3 ng gadu nobraukāts un saprasts cik feini ir sridzināt ar quattro. Galā neatradu pircēju un finansiālu iemeslu dēļ arii izjaukts
*audi coupe b4 quattro 2.8 aah ar šo vairāki gadi pabraukāts un biju dikti apmierināts ar auto, līdz saņemta ziņa par ģimenes pieaugumu, un tika plānots pārkāpt uz lielāku auto. Auto pārdots draugam.
*2014 g. februārī tika iegādāts audi A8 d2 quattro 4.2 agk 299zs
Tātad par auto:
Audi A8 d2 1998g dec. 4.2 quattro automāts (esmu 3. īpašnieks, ex saimnieks 10g bij braucis)
Ekstras (ievēribas cienīgas izcelt) :
bose audio - ļoti patīk kā skan + pievienots usb, sd un aux adapteris
pakešu logi
parkingi aizmugurē
GPS, bet jēga no viņa manuprāt pilnīgi nekāda
4x apsildāmi sēdekļi
ksenons orig.
Webasto (tik jaizstudē kaa šamais pareizi jālieto utt)
elekt. saules sargs aizmugurē + manuāli aizm. sānos
pērkot nāca līdzi orig R16 ar svaigām ziemas riepām Hankook 225/60
Defekti:
kruīzs vairāk nestrādā, kā strādā...
kapotam amīši kirdik - labots
mazs lakas nolupis pikucis uz kapota, paris mēnešos izauga pa visu kapotu - labots ir jauns kapots
raustās salona apgaismojums, kad atvērtas durvis
viens parkings kirdik
besī, ka pēc džipa izskatās
pr. kr. pasparnis bik kirdik
nolauzts roku balsts priekšā - labots iepirkts jauna ar telefona turētāju
pr bampers nav pirmā svaiguma + kaimiņš vēl pielaboja
audio concert ! skaļuma poga kirdik - labots ir jauns mafons vietā
(ir jau vēl, nav tik prātaa vēlāk papildināšu)
Foto:
ar pirmajiem sniegiem k-kad martā laikam
protams jāieliek trasē (ļoti diskonfortabli... liekas ka apgāzīsies... un jūras slimība piemetīsies)
šet kopā ar FL LONG versiju
pirmos 1.5k jauns vaļasprieks
Daudziem interesēs Kāpēc šāds auto?
Galvenās prasības meklējot auto bija:
+audi
+quattro
+lai ir krietni lielāks par coupe
+x4 durvis
+lai būtu vietas kur ratus iestumt
biju pret:
-sedaniem
-dīzels + automāts
->140zs, lai k-cik kust taa kaste
-r5 dizels, jo 100% kristu kārdinājumā uz big turbo, smidzinātāji, chips utt
-a4 ar likās par mazu (maniem 187cm)
gala tika apdomāti visādi varianti līdz 4k eur:
A4 fl 1,8T avants
c4 2.0 16v avants pa 900eur
A4 fl 2.5D avants no LT
c5 2.8 avants
Galā palūrēju A8 tā nenopietni un galā secināju, ka nav slikts variants. Kārtīgs MEGA sedans bagūzis ar 1/3 lielāks kā a4 avantam... Citam protams neieteiktu tādu ņemts, protams apzinos visus kasjakus kādi ir lērums šim auto... Bet gribējās izmēģināt šo auto, kā liels audi fanāts... personīgi bij laba pieredze ar tautā nemīlēto b4 v6, varēju apgāzt lielāko daļu mītus par šo motoru utt
Personīgi esmu DIKTI apmierināts ar auto, komforts mega, ļoti komfortabli braukt ar automātu (mans pirmais automāts, nekad neesmu par viņiem fanojis), bet protams kad gribās bik agresīvāk pabraukt tad gan pa sajūgu uzšaut un ručku paraustīt.
Kas sadarīts pa 10men:
+GĀZEmodificēts iekš LPGpower (barakudas,kheme gold, 85l balons zapaskaa)
+Mazā apkopīte
+pārdoti orig R17 ar pliku gumiju
vietā iegādāti R19 sliktā vizuālā, bet ar labu gumiju 255/40 (bildē viens jau sākts pulēt)
+spārnos mazie rižiki nomainīti pret melniem
+salabots grabošais katiņš, un puscaurais bundulis
+dabūts svaigs kapots
+sagādāts roku balsts ar telefona turētāju (tik man savadāka truba,lāga neder)
+jauni spoguļu stikliņi - sagravēti
+sadabūts jauns spogulis, sataisīta ķep ļep ķimija no diviem -> viens donors bij prosts elektro, bet mans ar atminjaam utt ja pareizi atceros donoram ap 5 vadiem bet manam 17vadi....
+iegādātas baterijas webasto pultij sēžot auto pults strādaja ieslēdzās un izslēdzās. bet tāpat vajag sazīmēt info kas?kur? ka?
Kādas likstas jau bijušas:
-protams kārba pirmos mīnusos sāka gļukot x2 kartīgi nogļukoja (vairāku dienu garumā) un visu vasaru+ rudeni stradā bez problēmām
-mēnesi bij manās rokās kad
abi stiklini
-4mēneši
-un peec 6meen
pārkāpjot no coupe ar r15 195/65 uz r19 255/40 meneša laikā biju jau sabojājis riepas.
iegādats jauns concert I ar veselām pogām
pie nākamās eļļas maiņjas novērota palielināta eļļas noplūde ielieta jauna eļļa satīrīts viss uz TA, pēc tam atrādīts vienam meistaram un šamējais saka ka eļļa pa šķidru utt.... k-kur jāsamazgā dzinējs un jāskatās kas pa desām..... man liela aizdoma par vārstu vāku blīvēm
pirms sala mainot antifrīzu pamanīts kur pazūd mans logu šķ. Sūce k-kur gar lampu apmīzēju.... tikko uznāca mīnusi un man caur bufera resti arā auga zilas lāstekas paris dienas auto pastāvēja un nu jau peļķe zem auto kad atkusis...... buus jarauj nost buferis un jāskatās kas pa desām. Vai tad pumpītim nevajadzētu noturēt spiedienu lai netecētu arā?
pērkot auto pārdevējs minēja ka visas bremzes samainītas (diski un kluči,gan pr., gan aizm), bet kad paris dienas pabraukaaju saaka baigi čīkstēt reizēm, sabijos ka normāls ieberziens būs sanācis un ka tūlīt varēšu pats mainīt, bet galā diski svaigi un kluči arii pirmā svaiguma. Tikai ex īpašnieks būs ieekonomējis uz kvalitatīvu mantu + idiņš norāvis bremžu kluču dačiku štekerus, prosta kopā vadus satītus atstājis karājamies...
Pagājusī vasara bij pirmā uz r19 + uz tāda kuģa. Biju sabijies kā kliņģeris būs pārdzīvojis vasaru (pa zemīšiem dikti maz braukts). Oktobrī ieta TA, lieli defekti iepriekš nekādi nebija novēroti. Tika saregulētas lampas, iztīrīti smidzinātāji uz logiem, un laicīgi uz ziemenēm pārkāpts... Vienīgi mainot riepas pamanīts ka stūres pirkstam gumijā minī cauruminjš... Un vēl nedaudz satraucos par atgāzēm dēļ "taisnās" trubas izpūtējam.
Bij vēl štelle, kad metināja izpūtēju, džeki profilaksei ar lomiku paraustīja piekari.Bez rezultātiem. Vieniigi piekodināja par vienu bremzhu šļaucinja vajadzeetu samainīt, ka galīgi sūdīga. Iegādājos jaunas + jaunu eļļu, bet galā kad garāžā līdu apakša secināju, ka gumijas normālas, un nekā traka tur nav. Arii TA vecis apstiprinaja ka normālas un varbūt nākam sezonu prasītos k-ko samainīt
TA pa diviem vieniniekiem:
x1 par minēto pirkstu, ka dikti minimāla kustība jūtama
x1 par pusas gumiju kurai ar bij neliels caurums (manupraat stabils 2nieks par taadu joku)
Pats vēl uzprasījos lai krata kārtīgi un saka kas kur kā, kur atbilde pretī bij, ka nevar to govi tā iekustināt kā gribas...
Pēc pāris simtu km pusass gumija bij pilnīgi kirdik... nu jau samainiita un var gaidīt ziemu.
ex audi 90 fwd b2 2.2 133zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
#2 OFFLINE
Posted 03 August 2015 - 23:10
Droši daudziem interesēs par izplūdi ko sadarīju!
Iemesls - pie iegādes bij dzirdama neliela graboņa (norakstījām uz izpūtēja aizsargu, kas atnācis vaļā), bet izrādījās ka katiņš iet uz galu + pēc pār mēnešiem sāka pūst garām vienam sapuvušam hamutam un vid. bundulis bij sācis lobīties vaļā...
auto pavadīja graboša skaņa + beigās skaļāks tonītis
ko daram? lasam daudz gudrības netā! un skatamies daudz video ar d2 skanām
neko sarežģītu neveidojām (ex coupe ar formulām utt reiķināju kad taisīju izplūdi visā garumā)
+katiņus cūkām vietā rezanatorus
+"H" vietā "X" pipe
ķipa labāk atgāzes izvada arā
+vidējo bunduli cūkām
+un visā garūmā max taisnu ņeržu orig diametra
+pēdējo bunduli neaiztiekam
reku pats vaininieks
smuki visu sazīmēju uz lapeles atdodu auto korišam un šis uz laukiem pie sava koriša "koļjas" kas visu pa lēto ātri sataisīs utt
dzīt pie dzeka kas taisīja ex coupe bij pa tālu un būtu rinda + būtu ilgāk bez auto jāpaliek, bet čalis perfekti uztaisīja kā gribēju + ieberzās ka bij dikti čakarīgāk ka domāja + bij jāsaķīmiķo pēd. bundulis, jo mans sagādātais galīgi nederēja (man bik iesmērēja pārdodot)
Gala rezultāts!
Katrā gadījumā labāk kā bija, bet skaņu gribējās dikti dobjāku. taga tāda "pleršķoņa" pie lieliem abarotiem..
katinji araa... vietaa rezenatori + "X"
https://lh3.googleus...1I=w483-h643-no
te gandriiz visaa garumaa redzems
https://lh3.googleus...Q4=w483-h643-no
https://lh3.googleus...TE=w483-h643-no
https://lh3.googleus...8I=w483-h643-no
https://lh3.googleus...Fw=w483-h643-no
https://lh3.googleus...OU=w483-h643-no
video PIRMS https://photos.googl...eGDbI0rjdFQPH_h
rezumē:
-lai dabūtu īstu bubināšanu vajadzētu pēdeejo bunduli aizstāt ar kādu neorginālu "TUNING" un tad gan būtu skaļāks un bubinātu spēcīgāk... taga vairāk pleršķ pie lieliem abarotiem '
-derētu aizm. bunduli nomainīt ar ŠO:
bet nav man lieku 100eur pagaidaam + Galvenais kavēklis negribās traumēt sīci.... jāpagaida lai paaugas...
bet tad gan jābūt mega "bubināšanai"
-iedevu 4x hamutus lai būtu k-kur iespējams atvienot izpūtēju..... suka sametināja visu vienaa gabalaa ja kāds remonts jāņem viss vienā gabalā nost
-iedevu 2x spec tūbiņas ar smēru tiem hamutiem lai nepūstu garām.... figu neko nau spiedis, velāk sāka pūst garām.. pats sasmērēju...
Iemesls - pie iegādes bij dzirdama neliela graboņa (norakstījām uz izpūtēja aizsargu, kas atnācis vaļā), bet izrādījās ka katiņš iet uz galu + pēc pār mēnešiem sāka pūst garām vienam sapuvušam hamutam un vid. bundulis bij sācis lobīties vaļā...
auto pavadīja graboša skaņa + beigās skaļāks tonītis
ko daram? lasam daudz gudrības netā! un skatamies daudz video ar d2 skanām
neko sarežģītu neveidojām (ex coupe ar formulām utt reiķināju kad taisīju izplūdi visā garumā)
+katiņus cūkām vietā rezanatorus
+"H" vietā "X" pipe
ķipa labāk atgāzes izvada arā
+vidējo bunduli cūkām
+un visā garūmā max taisnu ņeržu orig diametra
+pēdējo bunduli neaiztiekam
reku pats vaininieks
smuki visu sazīmēju uz lapeles atdodu auto korišam un šis uz laukiem pie sava koriša "koļjas" kas visu pa lēto ātri sataisīs utt
dzīt pie dzeka kas taisīja ex coupe bij pa tālu un būtu rinda + būtu ilgāk bez auto jāpaliek, bet čalis perfekti uztaisīja kā gribēju + ieberzās ka bij dikti čakarīgāk ka domāja + bij jāsaķīmiķo pēd. bundulis, jo mans sagādātais galīgi nederēja (man bik iesmērēja pārdodot)
Gala rezultāts!
Katrā gadījumā labāk kā bija, bet skaņu gribējās dikti dobjāku. taga tāda "pleršķoņa" pie lieliem abarotiem..
katinji araa... vietaa rezenatori + "X"
https://lh3.googleus...1I=w483-h643-no
te gandriiz visaa garumaa redzems
https://lh3.googleus...Q4=w483-h643-no
https://lh3.googleus...TE=w483-h643-no
https://lh3.googleus...8I=w483-h643-no
https://lh3.googleus...Fw=w483-h643-no
https://lh3.googleus...OU=w483-h643-no
video PIRMS https://photos.googl...eGDbI0rjdFQPH_h
rezumē:
-lai dabūtu īstu bubināšanu vajadzētu pēdeejo bunduli aizstāt ar kādu neorginālu "TUNING" un tad gan būtu skaļāks un bubinātu spēcīgāk... taga vairāk pleršķ pie lieliem abarotiem '
-derētu aizm. bunduli nomainīt ar ŠO:
bet nav man lieku 100eur pagaidaam + Galvenais kavēklis negribās traumēt sīci.... jāpagaida lai paaugas...
bet tad gan jābūt mega "bubināšanai"
-iedevu 4x hamutus lai būtu k-kur iespējams atvienot izpūtēju..... suka sametināja visu vienaa gabalaa ja kāds remonts jāņem viss vienā gabalā nost
-iedevu 2x spec tūbiņas ar smēru tiem hamutiem lai nepūstu garām.... figu neko nau spiedis, velāk sāka pūst garām.. pats sasmērēju...
ex audi 90 fwd b2 2.2 133zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
#3 OFFLINE
Posted 03 August 2015 - 23:41
bij joki ka xenons sad tad cakarējas....
nu tad lienam lācītim vēderā
pasākums d...ā lai samainiitu lampiņas
tas tā aiz ziņkāres pirmo reizi skrūvējot.... otreiz jau būs vieglāk.... uzreiz visu lampu arā un miers
beigās uzsūtīju lampiņas no China samainīju un tāpat gļuko... pie elektriķa uzzināju ka xenon bloks lampai gļukus met
Ziemā protams pagāzts pa ielām.... bij paziņu pasūtījums pēc video
tikai filmētājs negribēja kāpt arā no auto aukstumā un putenī, tāpēc video mazā parkinga apgaismotā
+Ganjau ir daudz gribētāju, kas grib dzirdēt kā rūc šis auto
nu tad lienam lācītim vēderā
pasākums d...ā lai samainiitu lampiņas
tas tā aiz ziņkāres pirmo reizi skrūvējot.... otreiz jau būs vieglāk.... uzreiz visu lampu arā un miers
beigās uzsūtīju lampiņas no China samainīju un tāpat gļuko... pie elektriķa uzzināju ka xenon bloks lampai gļukus met
Ziemā protams pagāzts pa ielām.... bij paziņu pasūtījums pēc video
tikai filmētājs negribēja kāpt arā no auto aukstumā un putenī, tāpēc video mazā parkinga apgaismotā
+Ganjau ir daudz gribētāju, kas grib dzirdēt kā rūc šis auto
- nbisenieks and Misins like this
ex audi 90 fwd b2 2.2 133zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
#7 OFFLINE
Posted 08 September 2015 - 18:34
Jāiepļūtī kas sadarīts... Vispār jau nekas daudz... R19 stāv pliki uz balkona, jo miza nobeidzās.... Saimnieks nevar izlemt ko darīt. Gribas pārdot jo tirgošanā parādījušies sapņa ķipa "lorinser" diski... R18 jau sen tirgojas ar nesmuku defektu, bet taga atkal parādijušies r19 tieši tas ko vaig... Protams sliktā vizualā stavojl8, bet no tā nebaifos galvenais lai nau kantaini... Jo diski bijuši uz džipa..
Protams arī mani diski ir smuki un izskatās kasiski. bet gribas ko savādāku...
Pagaidām tiek plēstas ziemenes uz r16
Šodien tika iegādāts gaisa filtrs...
Brīdināja, lai pagalmā daudz negāzē kaķus taga raušot iekšā..
Protams arī mani diski ir smuki un izskatās kasiski. bet gribas ko savādāku...
Pagaidām tiek plēstas ziemenes uz r16
Šodien tika iegādāts gaisa filtrs...
Brīdināja, lai pagalmā daudz negāzē kaķus taga raušot iekšā..
ex audi 90 fwd b2 2.2 133zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
#9 OFFLINE
Posted 18 September 2015 - 06:39
Tika ieķerti jauni ripuļi... Daļai jau paspēj palielīties... No MB džipa... 2x 8.5J un 2x 9.5j et 35 R19
Pēc ķīmijas apstrādes izrādās ka arī spīd... ( šie bij arī tie 2 ko appētīju pirms pirkšanas, diski bij ļoti dziļi ierakti mazā sķūnītī un diski izskatījās krietni labāk kā gaidīju)
Nākamajā dienā sūtīju kolēģi pakaļ.... Un tad bik aplauzās mani prieki jo otri 2 bij tik slikti kaa gaidīju sākumā...
Viens biki uzsists, pretējā pusē laba čupa ar atsvariem... Un abiem diskiem (1x8.5 un 1x9.5 laikam bijuši labā pusē un pret bordām skrāpēti) visa kante oksidējusies un dikti nesmuki
Bet centi pa lielam ļoti ok... Ir paaris skrambas kas dziļas
Jaturpina meklēt gumija 2x 255.40 viegli davūt bet 2x 285.35 vik japameklē
Pēc ķīmijas apstrādes izrādās ka arī spīd... ( šie bij arī tie 2 ko appētīju pirms pirkšanas, diski bij ļoti dziļi ierakti mazā sķūnītī un diski izskatījās krietni labāk kā gaidīju)
Nākamajā dienā sūtīju kolēģi pakaļ.... Un tad bik aplauzās mani prieki jo otri 2 bij tik slikti kaa gaidīju sākumā...
Viens biki uzsists, pretējā pusē laba čupa ar atsvariem... Un abiem diskiem (1x8.5 un 1x9.5 laikam bijuši labā pusē un pret bordām skrāpēti) visa kante oksidējusies un dikti nesmuki
Bet centi pa lielam ļoti ok... Ir paaris skrambas kas dziļas
Jaturpina meklēt gumija 2x 255.40 viegli davūt bet 2x 285.35 vik japameklē
ex audi 90 fwd b2 2.2 133zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
#11 OFFLINE
Posted 18 September 2015 - 19:46
centriņus tikai vajag citus
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
Posted 18 September 2015 - 20:20
ex audi 90 fwd b2 2.2 133zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
#18 OFFLINE
Posted 30 September 2015 - 21:27
https://lh3.googleus...CW=w483-h643-no
kas sadarīts
Pirms pāris nedēļām profilaksei tika nolemts pamēģināt šādu piedevu!
nedaudz pateicoties šim video:
http://bardahllatvia.lv/
Samainīts arī otrs stūres pirksts (Lemforder)
Saregulēta savirze
Ko vajadzētu sadarīt
Jānoplēš pļonka no pavarotiem (jo nākammēnes TA)
Jasaregulē gaismas
Drīz ella jamaina...
kas sadarīts
Pirms pāris nedēļām profilaksei tika nolemts pamēģināt šādu piedevu!
nedaudz pateicoties šim video:
http://bardahllatvia.lv/
Samainīts arī otrs stūres pirksts (Lemforder)
Saregulēta savirze
Ko vajadzētu sadarīt
Jānoplēš pļonka no pavarotiem (jo nākammēnes TA)
Jasaregulē gaismas
Drīz ella jamaina...
ex audi 90 fwd b2 2.2 133zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
ex audi coupe quattro b3 2.3 133zs
ex audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|