bodX Audi A4 B6 2.5 V6 Quattro ''Drapaks''
Started by
bodX
, Mar 31 2015 00:37
42 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 31 March 2015 - 00:37
ha, mļa!
Nekad neesmu rakstijis par savu auto, šis forums būs pirmais!
Lai saprastu, kapēc te ir bildes no diviem auto, LASI VISU!!!
Iespējams, ka Tev nebūs interesanti lasīt, bet tomēr īsi aprakstīšu to, kā es tiku pie sava drapaka!
Tātad, tālajā 2014 gada janvārī ar veiksmes palīdzību manās rokās nonāca līdz šim ideālākais Audi ko biju taustijis dzīvē - nē tas nav tas pats auto par kuru rakstīšu, tas ir Audi A6 C5 2.5TDI Quattro. kapēc es pieminu šo auto? jo viņu padlas nozaga! Jap, nozaga! Ļoti pārdzīvoju, jo mašīna bija perfekta, pirmo TA izgāju ar apaļu ''0'' tobiš bez aizrādijumiem, auto bija no Vācijas, kur tika uzpasēts. Menti man prasa: '' Kādas atpazīšanas zīmes? Piemēram buktes? skrāpes vai kas cits?'' es sāku domāt, NAV!!! sterils kā Šlesers, kad nopizģija valsts naudu!!!
Bildes:
Te video ar A6
Tad nu labi, sāpe apēsta, KASKO sadabūts, jāmeklē cits drapaks! Sāku meklēt DE,FR,NL un citur, tad uzzīmējas viens variants Luxemburgā! pēc skata ciešams, vēsture laba, Audi centrs saka, ka 7 dienas atpakaļ audi centrā mainija zobeni, dažus saļņikus eļļu u.t.t un vispār Audi centrā bijis diezgan bieži, izņemot momentu kad drapaks bija dabujis pa degumu, to remontēja kaut kur citur!
Lab, aizsūtīju čomāku lai palūr, šis izbrauca, papētija un zvana man no notikuma vietas, saka: '' Klau vecīt, drapaks liekas labs, bet purns ir bijis sists'', es sak cik stipri? Īpašnieks nokar galvu un sāk rādīt bildes, nu pa lielam nekas traks, bampers, lukturi, reste, A/C radiātors, viss!
Nu tobiš šmuce nav bijusi dikti smaga, līdz ar to tiek nokaulēti 400EUR, jo lukturi DEPO un drapaks uz treiļa!
Pēc dažām dienām zvans, drapaks klāt brauc pakaļ, bļe laimīgs, nesos cauri Megapolis city Rīga, pēc 3min esmu klāt, skatos stāv! mašīna! (bildi netaisiju!)
Sēžos iekšā, mļļēēē, vecīt salons sterils, nekas nav nodilis, neviena poga neliekas lietota, sēdekļi nuļeviji, prieks kur tu rodies!
Lieku aizdedzē atslēgu un šķiļu! Kas tad tās? Nelec!!!! Zāģēju vēl, un vēl! un vēlreiz!
Trah-ta-tah-hujah balti-zils dūms pa gaisu, skaņa drausmīga! Kā Jūs domājat, kas bija mana pirmā doma?
Lab, dod pa kloķiem braucu uz darbu, pa ceļam braucot, likās viss ok, iet normāli, ceļ labi, domāju nu moš transportējot kautkas sakratijās, pāries!
Bet nefiga, motors atdzisa, šiļu atkal un atkal ilgi zāģē, pieruc un dūmi kā no šatla!
sāku raudāt!
Saku eļektrikam darbā lai palūr, šis saka: pērc vēl tos 2.5TDI V6. es sāku raudāt vairāk!
Bet tomēr cilvēks labs piepirda OBD, šis ņir un sak: Zobeni rietumeiropieši mainija? es sak jā! Nu tad viss labi jānoliek sūknis pareizi! korekcija kosmosā!
Karoče vedu to darīt citur, tur atkal garš stāsts, nezinu vai rakstīt, bet nu īsi pastāstīšu!
tātad aizvedu uz Autounion pie biķernieku trases, man teica, ka tur džeki rubī kastani!
šie norauj vārstu vākus skatās sadalenes jaunas! ņem ārā sprauslas, sak: ved testēt, vedu uz Dīzeļcentru, rezultāts nezināms, saka, ka ir normālas, neko labāku nevar gaidīt no 2004 gada! Ok vielaicīgi priecīgs un bēdīgs, jo HVZ kas par vainu vedu atpakaļ, saku ZAJEBIS sprauslas!
Ko Jūs domājat? Šie saka, ved sūkni restaurēt!!! Karoče es aizsvilos un saku, kamoon veči norestaurēt un pārbaudīt visu pēc kārtas es pats varēju, man vajag zināt vainu!!! starp citu es viņiem teicu, ka mans ēļektriks teica, ka korekcijas ir -5, šie saka, ka tas lietas būtību nemaina! sadusmojos un saku liec kopā, es savākšu auto!
Nākamajā dienā zvana briedis no minētā servisa un saka, brauc pakaļ auto, viss kārtībā lec un rūz kā vajag!!! OPAAAA, lidoju pakaļ un prasu, a kas bija??? Atbilde: Tev korekcijas bija garām!!!
Es sapilināju bikšelēs un noskaitiju kāpostu ne par ko!
Bet diemžēl tas arī vēl nav viss, nepagāja i pāris nedēļas, kad Škoda Baļķvedējs iepirž man dibenā!!!
Skatīt bildēs!! OCTA atloba 980EUR un auto kartībā!
Extras:
QUATTRO
Webasto
MMI
Apsildāmi beņķi(priekšā)
Kruīzs
Ādas salons
Saraksts ko esmu remontējis!
Sprauslas no AFB
divas sviras(lemforder)
Taisnās apakš. sviras
Stūres stienis un pirksts
bremžu kluči priekšā
Aizmugures kluči un diski
What to Do List:
Spararats
Sajūgs
Karājošais gultnis
Hidromufte (Nopirkta)
sakārtot arkas(rižiki)
Kārbas bukse (Nopirkts)
Pēc būtības vēl būtu ko rakstīt, bet varbūt vēlāk, es šo aprakstu veidoju 3h!
Lab, viss!
Bildes:
Video:
Nekad neesmu rakstijis par savu auto, šis forums būs pirmais!
Lai saprastu, kapēc te ir bildes no diviem auto, LASI VISU!!!
Iespējams, ka Tev nebūs interesanti lasīt, bet tomēr īsi aprakstīšu to, kā es tiku pie sava drapaka!
Tātad, tālajā 2014 gada janvārī ar veiksmes palīdzību manās rokās nonāca līdz šim ideālākais Audi ko biju taustijis dzīvē - nē tas nav tas pats auto par kuru rakstīšu, tas ir Audi A6 C5 2.5TDI Quattro. kapēc es pieminu šo auto? jo viņu padlas nozaga! Jap, nozaga! Ļoti pārdzīvoju, jo mašīna bija perfekta, pirmo TA izgāju ar apaļu ''0'' tobiš bez aizrādijumiem, auto bija no Vācijas, kur tika uzpasēts. Menti man prasa: '' Kādas atpazīšanas zīmes? Piemēram buktes? skrāpes vai kas cits?'' es sāku domāt, NAV!!! sterils kā Šlesers, kad nopizģija valsts naudu!!!
Bildes:
Te video ar A6
Tad nu labi, sāpe apēsta, KASKO sadabūts, jāmeklē cits drapaks! Sāku meklēt DE,FR,NL un citur, tad uzzīmējas viens variants Luxemburgā! pēc skata ciešams, vēsture laba, Audi centrs saka, ka 7 dienas atpakaļ audi centrā mainija zobeni, dažus saļņikus eļļu u.t.t un vispār Audi centrā bijis diezgan bieži, izņemot momentu kad drapaks bija dabujis pa degumu, to remontēja kaut kur citur!
Lab, aizsūtīju čomāku lai palūr, šis izbrauca, papētija un zvana man no notikuma vietas, saka: '' Klau vecīt, drapaks liekas labs, bet purns ir bijis sists'', es sak cik stipri? Īpašnieks nokar galvu un sāk rādīt bildes, nu pa lielam nekas traks, bampers, lukturi, reste, A/C radiātors, viss!
Nu tobiš šmuce nav bijusi dikti smaga, līdz ar to tiek nokaulēti 400EUR, jo lukturi DEPO un drapaks uz treiļa!
Pēc dažām dienām zvans, drapaks klāt brauc pakaļ, bļe laimīgs, nesos cauri Megapolis city Rīga, pēc 3min esmu klāt, skatos stāv! mašīna! (bildi netaisiju!)
Sēžos iekšā, mļļēēē, vecīt salons sterils, nekas nav nodilis, neviena poga neliekas lietota, sēdekļi nuļeviji, prieks kur tu rodies!
Lieku aizdedzē atslēgu un šķiļu! Kas tad tās? Nelec!!!! Zāģēju vēl, un vēl! un vēlreiz!
Trah-ta-tah-hujah balti-zils dūms pa gaisu, skaņa drausmīga! Kā Jūs domājat, kas bija mana pirmā doma?
Lab, dod pa kloķiem braucu uz darbu, pa ceļam braucot, likās viss ok, iet normāli, ceļ labi, domāju nu moš transportējot kautkas sakratijās, pāries!
Bet nefiga, motors atdzisa, šiļu atkal un atkal ilgi zāģē, pieruc un dūmi kā no šatla!
sāku raudāt!
Saku eļektrikam darbā lai palūr, šis saka: pērc vēl tos 2.5TDI V6. es sāku raudāt vairāk!
Bet tomēr cilvēks labs piepirda OBD, šis ņir un sak: Zobeni rietumeiropieši mainija? es sak jā! Nu tad viss labi jānoliek sūknis pareizi! korekcija kosmosā!
Karoče vedu to darīt citur, tur atkal garš stāsts, nezinu vai rakstīt, bet nu īsi pastāstīšu!
tātad aizvedu uz Autounion pie biķernieku trases, man teica, ka tur džeki rubī kastani!
šie norauj vārstu vākus skatās sadalenes jaunas! ņem ārā sprauslas, sak: ved testēt, vedu uz Dīzeļcentru, rezultāts nezināms, saka, ka ir normālas, neko labāku nevar gaidīt no 2004 gada! Ok vielaicīgi priecīgs un bēdīgs, jo HVZ kas par vainu vedu atpakaļ, saku ZAJEBIS sprauslas!
Ko Jūs domājat? Šie saka, ved sūkni restaurēt!!! Karoče es aizsvilos un saku, kamoon veči norestaurēt un pārbaudīt visu pēc kārtas es pats varēju, man vajag zināt vainu!!! starp citu es viņiem teicu, ka mans ēļektriks teica, ka korekcijas ir -5, šie saka, ka tas lietas būtību nemaina! sadusmojos un saku liec kopā, es savākšu auto!
Nākamajā dienā zvana briedis no minētā servisa un saka, brauc pakaļ auto, viss kārtībā lec un rūz kā vajag!!! OPAAAA, lidoju pakaļ un prasu, a kas bija??? Atbilde: Tev korekcijas bija garām!!!
Es sapilināju bikšelēs un noskaitiju kāpostu ne par ko!
Bet diemžēl tas arī vēl nav viss, nepagāja i pāris nedēļas, kad Škoda Baļķvedējs iepirž man dibenā!!!
Skatīt bildēs!! OCTA atloba 980EUR un auto kartībā!
Extras:
QUATTRO
Webasto
MMI
Apsildāmi beņķi(priekšā)
Kruīzs
Ādas salons
Saraksts ko esmu remontējis!
Sprauslas no AFB
divas sviras(lemforder)
Taisnās apakš. sviras
Stūres stienis un pirksts
bremžu kluči priekšā
Aizmugures kluči un diski
What to Do List:
Spararats
Sajūgs
Karājošais gultnis
Hidromufte (Nopirkta)
sakārtot arkas(rižiki)
Kārbas bukse (Nopirkts)
Pēc būtības vēl būtu ko rakstīt, bet varbūt vēlāk, es šo aprakstu veidoju 3h!
Lab, viss!
Bildes:
Video:
- nbisenieks likes this
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
#5 OFFLINE
Posted 27 May 2015 - 23:05
Updeitiņš:
Šodien uzliku atremonteetu kardādu! samainīts karājošais, un kaut kas sadarīts ar vidējo savienojumu!
Samainītas taisnās apakš sviras, atsaites!
Gaudošana no karājoša pazuda, bet vibrācija no kardāna palielinājās, īsti nezinu ko darīt! vēl drīzumā nomainīšu motora labo hidro spilvenu, tas arī ir iznīcis, cik papētiju tad tikai OEM!!! 100EUR!
ja tad nekas nemainīsies, tad tiks iemainīts pret BMW
Šodien uzliku atremonteetu kardādu! samainīts karājošais, un kaut kas sadarīts ar vidējo savienojumu!
Samainītas taisnās apakš sviras, atsaites!
Gaudošana no karājoša pazuda, bet vibrācija no kardāna palielinājās, īsti nezinu ko darīt! vēl drīzumā nomainīšu motora labo hidro spilvenu, tas arī ir iznīcis, cik papētiju tad tikai OEM!!! 100EUR!
ja tad nekas nemainīsies, tad tiks iemainīts pret BMW
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
#8 OFFLINE
Posted 09 June 2015 - 20:42
Šodien nomainiju pēdējo iecerēto detaļu, visko sajūgu dzeses ventilātoram, negaidīti viegli sanāca!
Stāvēja OEM, nu tagad gan lētucītis!
Vēl tikai jānovērš kardāna kaite, iespējams rīt, jo auto dodas uz Aizkraukli pie vaininiekiem! (Auto Cardan)
un tad jau ķersimies klāt virsbūvei, tur arī bēdu ieleja
Stāvēja OEM, nu tagad gan lētucītis!
Vēl tikai jānovērš kardāna kaite, iespējams rīt, jo auto dodas uz Aizkraukli pie vaininiekiem! (Auto Cardan)
un tad jau ķersimies klāt virsbūvei, tur arī bēdu ieleja
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
#11 OFFLINE
Posted 15 November 2015 - 23:22
Šodien nomainiju pēdējo iecerēto detaļu, visko sajūgu dzeses ventilātoram, negaidīti viegli sanāca!
Stāvēja OEM, nu tagad gan lētucītis!
Vēl tikai jānovērš kardāna kaite, iespējams rīt, jo auto dodas uz Aizkraukli pie vaininiekiem! (Auto Cardan)
un tad jau ķersimies klāt virsbūvei, tur arī bēdu ieleja
pie vaininiekiem haha
#15 OFFLINE
Posted 16 November 2015 - 21:50
Jām. Pelēkais bija skaistulis. Žēl ka tā, bet arī šis ir skaista bez tiem depo lukturiem. Apņēmību turpināt!ha, mļa!
Nekad neesmu rakstijis par savu auto, šis forums būs pirmais!
Lai saprastu, kapēc te ir bildes no diviem auto, LASI VISU!!!
Iespējams, ka Tev nebūs interesanti lasīt, bet tomēr īsi aprakstīšu to, kā es tiku pie sava drapaka!
Tātad, tālajā 2014 gada janvārī ar veiksmes palīdzību manās rokās nonāca līdz šim ideālākais Audi ko biju taustijis dzīvē - nē tas nav tas pats auto par kuru rakstīšu, tas ir Audi A6 C5 2.5TDI Quattro. kapēc es pieminu šo auto? jo viņu padlas nozaga! Jap, nozaga! Ļoti pārdzīvoju, jo mašīna bija perfekta, pirmo TA izgāju ar apaļu ''0'' tobiš bez aizrādijumiem, auto bija no Vācijas, kur tika uzpasēts. Menti man prasa: '' Kādas atpazīšanas zīmes? Piemēram buktes? skrāpes vai kas cits?'' es sāku domāt, NAV!!! sterils kā Šlesers, kad nopizģija valsts naudu!!!
Bildes:
Te video ar A6 http://youtu.be/cP_M6pFKLU8
Tad nu labi, sāpe apēsta, KASKO sadabūts, jāmeklē cits drapaks! Sāku meklēt DE,FR,NL un citur, tad uzzīmējas viens variants Luxemburgā! pēc skata ciešams, vēsture laba, Audi centrs saka, ka 7 dienas atpakaļ audi centrā mainija zobeni, dažus saļņikus eļļu u.t.t un vispār Audi centrā bijis diezgan bieži, izņemot momentu kad drapaks bija dabujis pa degumu, to remontēja kaut kur citur!
Lab, aizsūtīju čomāku lai palūr, šis izbrauca, papētija un zvana man no notikuma vietas, saka: '' Klau vecīt, drapaks liekas labs, bet purns ir bijis sists'', es sak cik stipri? Īpašnieks nokar galvu un sāk rādīt bildes, nu pa lielam nekas traks, bampers, lukturi, reste, A/C radiātors, viss!
Nu tobiš šmuce nav bijusi dikti smaga, līdz ar to tiek nokaulēti 400EUR, jo lukturi DEPO un drapaks uz treiļa!
Pēc dažām dienām zvans, drapaks klāt brauc pakaļ, bļe laimīgs, nesos cauri Megapolis city Rīga, pēc 3min esmu klāt, skatos stāv! mašīna! (bildi netaisiju!)
Sēžos iekšā, mļļēēē, vecīt salons sterils, nekas nav nodilis, neviena poga neliekas lietota, sēdekļi nuļeviji, prieks kur tu rodies!
Lieku aizdedzē atslēgu un šķiļu! Kas tad tās? Nelec!!!! Zāģēju vēl, un vēl! un vēlreiz!
Trah-ta-tah-hujah balti-zils dūms pa gaisu, skaņa drausmīga! Kā Jūs domājat, kas bija mana pirmā doma?
Lab, dod pa kloķiem braucu uz darbu, pa ceļam braucot, likās viss ok, iet normāli, ceļ labi, domāju nu moš transportējot kautkas sakratijās, pāries!
Bet nefiga, motors atdzisa, šiļu atkal un atkal ilgi zāģē, pieruc un dūmi kā no šatla!
sāku raudāt!
Saku eļektrikam darbā lai palūr, šis saka: pērc vēl tos 2.5TDI V6. es sāku raudāt vairāk!
Bet tomēr cilvēks labs piepirda OBD, šis ņir un sak: Zobeni rietumeiropieši mainija? es sak jā! Nu tad viss labi jānoliek sūknis pareizi! korekcija kosmosā!
Karoče vedu to darīt citur, tur atkal garš stāsts, nezinu vai rakstīt, bet nu īsi pastāstīšu!
tātad aizvedu uz Autounion pie biķernieku trases, man teica, ka tur džeki rubī kastani!
šie norauj vārstu vākus skatās sadalenes jaunas! ņem ārā sprauslas, sak: ved testēt, vedu uz Dīzeļcentru, rezultāts nezināms, saka, ka ir normālas, neko labāku nevar gaidīt no 2004 gada! Ok vielaicīgi priecīgs un bēdīgs, jo HVZ kas par vainu vedu atpakaļ, saku ZAJEBIS sprauslas!
Ko Jūs domājat? Šie saka, ved sūkni restaurēt!!! Karoče es aizsvilos un saku, kamoon veči norestaurēt un pārbaudīt visu pēc kārtas es pats varēju, man vajag zināt vainu!!! starp citu es viņiem teicu, ka mans ēļektriks teica, ka korekcijas ir -5, šie saka, ka tas lietas būtību nemaina! sadusmojos un saku liec kopā, es savākšu auto!
Nākamajā dienā zvana briedis no minētā servisa un saka, brauc pakaļ auto, viss kārtībā lec un rūz kā vajag!!! OPAAAA, lidoju pakaļ un prasu, a kas bija??? Atbilde: Tev korekcijas bija garām!!!
Es sapilināju bikšelēs un noskaitiju kāpostu ne par ko!
Bet diemžēl tas arī vēl nav viss, nepagāja i pāris nedēļas, kad Škoda Baļķvedējs iepirž man dibenā!!!
Skatīt bildēs!! OCTA atloba 980EUR un auto kartībā!
Extras:
QUATTRO
Webasto
MMI
Apsildāmi beņķi(priekšā)
Kruīzs
Ādas salons
Saraksts ko esmu remontējis!
Sprauslas no AFB
divas sviras(lemforder)
Taisnās apakš. sviras
Stūres stienis un pirksts
bremžu kluči priekšā
Aizmugures kluči un diski
What to Do List:
Spararats
Sajūgs
Karājošais gultnis
Hidromufte (Nopirkta)
sakārtot arkas(rižiki)
Kārbas bukse (Nopirkts)
Pēc būtības vēl būtu ko rakstīt, bet varbūt vēlāk, es šo aprakstu veidoju 3h!
Lab, viss!
Bildes:
http://quattroclub.l...v/bildes/23.jpg
Video:
https://youtu.be/zq7oaThSe4E
https://youtu.be/8LML4l9pzeQ
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
#18 OFFLINE
Posted 15 December 2015 - 22:45
Nu ka šitā var uz līdzenas vietas?
#20 OFFLINE
Posted 15 December 2015 - 23:18
Jūtu līdzi vecīt... turies! Varu teikt tik pēc savas pieredzes, katru rītu braucu pa turieni uz darbu, un sanāk braukt lejā uz slāvu apli, vienmēr no rītiem tur ir štopars lai tiktu lejā, es nekad nestāvu tajā probkā, un braucu līdz galam, tobiš apbraucu visus pa trešo joslu, un tad tik lienu iekšā uz nobrauktuvi! Jo mani vienreiz līdzīgi kā Tev gandrīz pakaļā ieskrēja!! Toreiz paspēju laicīgi noreağēt un iespiest pedāli grīdā un izbraukt no joslas! Bet nu situācijas dažādas un prognozēt neko nevari! Vecīt lai viss izdodas!
Sent from my Quattro using Tapatalk
Sent from my Quattro using Tapatalk
- bodX likes this
B3 Quattro ''88
B4 Quattro Competition ''94
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|