Tātad, esmu ar šo tekstu arī audi style mājaslapā, tā kā bildes postā katrā var lietot tikai 10 tekstu samazināju kopā ar bildēm
Pamanīju instagram šo vietni, domāju pievienoties, nu lūk šeit es arī esmu. Tā kā izmantoju quattro, būšu kā biedrs
Tā kā uznāca tomēr slinkums rakstīt vēlreiz, tā kā autors esmu šim rakstam audi style vietnē, tad atļāvos nedaudz pakopēt, jo droši vien kāds jau manījis šo
Info par auto:
Audi A6 C6 Avant.
2006 gada.
Automāts 6 pakāpju.
2.7TDI V6
Apraksts:
Gadu nobraucot ar B5+ Passat, palika par mazu, neērtu katru dienu braucot vairākus KM. Passat arī nebija slikts, čipots utt, bet vēlējos ko jaudīgāku un ērtāku.
Nu tad kādu dienu rokoties par ss.lv uzskrēju uz savējā:
Sākumā nevarēja tirgotāju sazvanīt, beigās, izdevās, nākošajā dienā pilnā klapē uz Cēsīm uz norunāto vietu.Aizdomīgi, mainīts bampērs, nekas. Aplūkojos audi secināju, ka braucamais labs, nu ko, jāpielaiž, pielec maigi rūc bez nekādām liekām skaņām. Mājās stāv A4 B6, izbraucot ar A6 C6 jūtama atšķirība kluss, dinamisks, daudz ērtāks. Ņemu, ar visādiem sarežģījumiem, nākošajā dienā dabūju braukt vēlreiz uz Cēsīm, šoreiz Audi pakaļ.
28.07.2015 Iegādājos šo Audi A6 C6
Skati izgāja pārdevējs. Ar pirmo, aizrādīts tika par to, ka ir neliels bojājums vējstiklā un pakaļējais lukturis bojāts. Nu ne kas tiks salabots sīkums.
Nākošajā dienā gāzēju uz Jelgavu, še nu re pazūd jauda un sāk mirgot kvēlsvece... satraukums, kas kā.. apstājos ceļmalā. noslāpēju, pielaižu, viss okey, pēc kāda laika atkal. Šitā nevar.. Vedu pie meistera.
Redzams, ka vainīgs ir DPF. Pie tā paša krūmu daktera pēc kāda laika izgrieza.
Iemetināta bundulī taisna truba.
Cita lieta, auto var dot iekšās.
Nu ko, ķēros pie pakaļēja luktura labošanas, jo lukturis deg ļoti minimāli, kā jau diodes ļoti redzams, un skats pavisam nesmuks.
Izrādījās, ka lukturis jau ir meisterots, vadi salodēti, nav vērts mikroshēma melna, pērku jaunu lukturi, jo salabot nekur vietu neatradu.
Ielikts jauns lukturis.
Karstā laika dēļ, šķiet, ka nestrādā kondicionieris, iegādājos jaunas eļļas, filtrus. Nu ko jāmaina.
Nestrādā kondicionieris.
Filtri pilni ar pūkām un visādiem ķēmiem. Salieku jaunus. Cita lieta, gaiss kā gaiss.
Visu sadarot, gāžu atkal pa pedāļiem, pie draudzenes ciemos. Pusceļā, iemirgojas kvēlsvece. ATKAL!
Piestāju malā, nu jau pašam VCDS metu klāt, rāda ka turbocharger.
Paskatos, nekas, noņemu uzlieku stepšeli, tāpat nekas nemainās, lēnām ripoju tālāk.
Neiet, neiet...
Nākošajā dienā sāku rakties.
Turbīna nemaz negriežas.
Šķiet ka mirusi.
Atkal jāiegulda nauda.
Uz traļa un prom.
Pa priekšu pie restaurātoriem, okey restaurēja, pēc 400km parādās dīvaina skaņa, domāju, ka kāda truba caura
Labi! Pagaidām strādā, jau +/- 6000km nolidoti.
Parādījies ir patēriņš kas nemaz neapmierina.
Sarunāta tikšanās pie Jonix.
Jonix piestrādājot pie auto, uz testa brauciena, atvērās mute, jūtama jauda.
Viss ko viņš sacīja: Gļuko gaisa masas mērītājs, tas ir mājas darbs, bet jau bija pasūtīts jauns, jo krūmu dakteris arī teica, ka ar masas mērītāju kaut kas nav labi. Kā arī Jonix sacīja, ka turbīnai ģeometrija nedaudz gļuko, bet centās to labot, joprojām tomēr jūtams, kā jau restaurēta turbīna. Sprauslas esot ļoti labas. Viens atvieglojums.
Paldies Jonix vēlreiz par uzlabojumiem.
Nu ko gāzēju pie draudzenes.
Jūtams efekts pēc Jonix apciemošanas.
Tuvojās ziema.
Jaunas riepas. Diski garāžā mētājās, nopucēju būs okey.
Jāskatās, kas ar šķidrumiem, antifrīza vietā, brūna zapte, izskatās, ka ir bijis sarkanais, pēc kataloga, jā tā arī ir, ņemu, pie reizes kādu attīrītāju, izstīrot zapti viss okey.
Ko grasos darīt:
Kvēpu tīrīšana, EGR visas caurules utt. EGR dzesēšana.
Tonēt logus.
Jaunus diskus.
Jaunu turbo.
Noregulēt priekšējo kreiso lukturi, pēc ņemšanas ārā nedaudz pa zemu.
Logu atvēršanas pogu maiņa, nodilušas un ķeras.
Lukturu pulēšana pakaļā, var redzēt, kā jaunais izsceļās.
Nr zīmes apgaismojuma uzlabojums.
Iespējams MMI Displeja maiņa uz lielo.
Logu tīrītāju slotiņas.
Salona paklāji (gumijas)
Jauns vāks uz dzinēja. (Nolūza gabals)