Biedrs neesmu, forumā šad tad ieskatos
Par mašīnu - nekas īpašs B4 kā jau B4. Jābrauc tik
Vasarā bija šādi
Tagad šādi
Posted 21 March 2016 - 09:45
opā negaidīju oss topiku te, bet nu jauks pārsteigums tevi redzēt te. Domaju kad nebūs uzlimes šim auto. cerams turpmāk ar kādā meetā satikt
Daudz darba un naudas ieguldīts šini aparātā. Tā tik turpināt Oss. Un jā Ļoti skaists auto starp citu
audi A4 b5 2.5TDI quattro
audi 100 c4 2.5 TDI
audi A4 b5 1.8
Posted 21 March 2016 - 10:24
Posted 21 March 2016 - 12:01
Vecums laikam
Dažos meetos tak esmu bijis. Kkādos divos esmu pieslīdējis un tik pat ātri aizslīdējis @ Saļiks un Valmierā arī biju
Kripsītim taisnība, uzlīmes šim auto nebūs.
Kādēļ? Jo viņu dēļ tikai viens vienīgs bardaks. "opā, savējais, ātri jāapdzen", "Es gribu tikt es tevi redzēju topikā, ātri jānoķer un blakus jāgāzē" un varu tā turpināt. Ne mazums bezpriģels un avārijas situācijas bijušas dēļ uzlīmēm.
Otrā lieta - mana mašīna nav reklāmu stabs. Cik pieredze rāda, visi forumi / klubi vēlas, lai entuziasti uzlīmē savas uzlīmes, pretī par to pat nepasakot paldies. Ne jau man viņas vajag. Bet gan konkrētajam klubam, lai piesaistītu jaunus biedrus un entuziastus. Nē, šobrīd nerunāju par QC.lv, ar QC.lv man nav nekāda pieredze
Par pašu auto:
Reiz bija Audi 80 Quattro Competition ar 2.0l 16v dzinēju.
Tagad motortelpā dzīvo 1.8T 20V. AEB ar ME7.x vadību un S3 sprauslām. Bonusā E98 dzīvo LPG sistēma.
Kabinetā - pirmo B5 / C4 A6 s-line baranka, S2 instrumentu panelis, RS2 vdo pulksteņi, Recaro no S4 C4, BC un daudz citu zvēru.
Piekare - Priekšā H&R regulējamās statnes (koiloveri) ar Bilstein B6 amortiņiem. Pagaidām aizmugurē vēl Koni Sport + FK sēdinātās atsperes no B5 Q. Procesā ir arī koiloveri aizmugurei. Priekšējais tilts uz poly buksēm.
Vizuāli - Standarta Competition kits ar STW/DTM spoilera paaugstinājumiem, spoilera asti un būs arī RS2 spoguļi.
Optika - pēdejo gadu Cabrio / RS2 un aizmugurē Hella Dark.
Īsāk sakot jāgāž
Posted 21 March 2016 - 12:35
Vecums laikam
Dažos meetos tak esmu bijis. Kkādos divos esmu pieslīdējis un tik pat ātri aizslīdējis @ Saļiks un Valmierā arī biju
Kripsītim taisnība, uzlīmes šim auto nebūs.
Kādēļ? Jo viņu dēļ tikai viens vienīgs bardaks. "opā, savējais, ātri jāapdzen", "Es gribu tikt es tevi redzēju topikā, ātri jānoķer un blakus jāgāzē" un varu tā turpināt. Ne mazums bezpriģels un avārijas situācijas bijušas dēļ uzlīmēm.
Otrā lieta - mana mašīna nav reklāmu stabs. Cik pieredze rāda, visi forumi / klubi vēlas, lai entuziasti uzlīmē savas uzlīmes, pretī par to pat nepasakot paldies. Ne jau man viņas vajag. Bet gan konkrētajam klubam, lai piesaistītu jaunus biedrus un entuziastus. Nē, šobrīd nerunāju par QC.lv, ar QC.lv man nav nekāda pieredze
Par pašu auto:
Reiz bija Audi 80 Quattro Competition ar 2.0l 16v dzinēju.
Tagad motortelpā dzīvo 1.8T 20V. AEB ar ME7.x vadību un S3 sprauslām. Bonusā E98 dzīvo LPG sistēma.
Kabinetā - pirmo B5 / C4 A6 s-line baranka, S2 instrumentu panelis, RS2 vdo pulksteņi, Recaro no S4 C4, BC un daudz citu zvēru.
Piekare - Priekšā H&R regulējamās statnes (koiloveri) ar Bilstein B6 amortiņiem. Pagaidām aizmugurē vēl Koni Sport + FK sēdinātās atsperes no B5 Q. Procesā ir arī koiloveri aizmugurei. Priekšējais tilts uz poly buksēm.
Vizuāli - Standarta Competition kits ar STW/DTM spoilera paaugstinājumiem, spoilera asti un būs arī RS2 spoguļi.
Optika - pēdejo gadu Cabrio / RS2 un aizmugurē Hella Dark.
Īsāk sakot jāgāž
Bezdarbība un garlaicība Tevi nav nomākusi!
keep going!
Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO
Posted 22 March 2016 - 17:20
Pagaidām ir pienācis tas brīdis, kad vajag izdarīt kaudzi ar sīkumiem, bet pieķerties laika nav.
Tāpat ļoti sāpīgi ir ar nepieciešamo rezerves daļu sagādi, jo daudzas lietas kuras ir nepieciešamas, ir izņemtas no ražošanas.
Vēlviena lieta, kura konkrēti krīt uz nerviem - sadirstais lietoto daļu tirgus ar mākslīgi sakruķītām cenām.
Tas viss ļoti bremzē "projekta" tālāku attīstību. Pēdējā laikā ne mazums reizes ir bijušas pārdomas par to, ka nafig tas bija vajadzīgs. Varēja tak būvēt kkādu E30
Posted 22 March 2016 - 18:01
Pagaidām ir pienācis tas brīdis, kad vajag izdarīt kaudzi ar sīkumiem, bet pieķerties laika nav.
Tāpat ļoti sāpīgi ir ar nepieciešamo rezerves daļu sagādi, jo daudzas lietas kuras ir nepieciešamas, ir izņemtas no ražošanas.
Vēlviena lieta, kura konkrēti krīt uz nerviem - sadirstais lietoto daļu tirgus ar mākslīgi sakruķītām cenām.
Tas viss ļoti bremzē "projekta" tālāku attīstību. Pēdējā laikā ne mazums reizes ir bijušas pārdomas par to, ka nafig tas bija vajadzīgs. Varēja tak būvēt kkādu E30
Ooo jā, NLA ir ļoti liela problēma vecajiem... Audi ir izdomājuši veco krabju īpašniekus apzagt kaut ko vēl piedāvājot caur Audi Tradition...
VW Golf MK6 2.0TDi
Suzuki GSX-R1000 K5
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
|