DANX A4, B6 quattro 180 hp
Started by
DANX
, Feb 15 2015 14:55
34 replies to this topic
#21 OFFLINE
Posted 12 December 2016 - 11:56
Kaut kas sadarīts, dzesēšanas šķidrums zuda. Auto tika nogādāts uz QC garage, paldies huggof, kas atrada cēloni (ūdens sūknis). Pie vienām sāpēm tika nomainīta zobene, termostats, spriegotājs, roļiki. Atklājās vēl šādas tādas lietas. Celiņsiksna, tās roļiki, spriegotājs, priekšējā motora paduška. Tas nākammēnes. Lielais paldies huggof par konstatēšanu, janky un ģirts.u par sexu mainot zobeni. Ja kas tad ģirts.u juvelieris, aizdedzes momentu uzķēra, kā pēc grāmatas. Ne par maz ne par daudz, rovna +2.
IMG_20161209_231325.jpg 80.84KB 54 downloads
IMG_20161209_181603.jpg 72.33KB 46 downloads
IMG_20161209_231325.jpg 80.84KB 54 downloads
IMG_20161209_181603.jpg 72.33KB 46 downloads
- bodX, huggof, Edgars™ and 5 others like this
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#22 OFFLINE
Posted 09 January 2017 - 18:18
Kārtējie jauninājumi, tagad arī samainītas celiņsiksnas ar rullīšiem. Maiņa notika tik savlaicīgi, jo viena rīta brauciens ģeneratoram nebija pa spēkam. Braucām no Cēsīm -22 ārā, auto apstājās un nebija dzīvības pazīmes. 5:00 no rīta. Ceļmalā apstājās kāds labs cilvēks kura auto varējām vismaz nenosalt, kamēr no Rīgas atbrauca pakaļ Ģirts.U. draudzene, lielais paldies Dinār un Ģirt.U. Qvatriku aizvilkām uz Siguldu, vismaz nepalika viens meža vidū. Nākamajā dienā lielais paldies Grav4ikam, kas nogādāja audi uz QC garage, kur jau paldies Kirham par ģeneratoru, tika operatīvi nomainīts ģenerators ar celiņsiksnām un roļikiem, te jau paldies Huggof, kas nodeva instrukcijas un mazliet piepalīdzēja. Motors vismaz nečivina kā pusbeigts zvirbulis. Ārējie roļiki izdvesa tādu skaņu.
IMG_20170107_155411.jpg 95.26KB 35 downloads
IMG_20170107_161757.jpg 95.5KB 34 downloads
IMG_20170108_144019.jpg 93.07KB 36 downloads
IMG_20170108_152734.jpg 73.11KB 35 downloads
IMG_20170108_154236.jpg 61.48KB 35 downloads
IMG_20170107_155411.jpg 95.26KB 35 downloads
IMG_20170107_161757.jpg 95.5KB 34 downloads
IMG_20170108_144019.jpg 93.07KB 36 downloads
IMG_20170108_152734.jpg 73.11KB 35 downloads
IMG_20170108_154236.jpg 61.48KB 35 downloads
- Tarpins likes this
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#23 OFFLINE
Posted 10 January 2017 - 20:20
Vēl šis tas, it kā sīkums, bet vajadzīgs. Gribējām pilnībā nojaukt purnu, bet vienojot nost kārbas dzeses trubiņu no dadiatora, īsti nenāca nost, izkustinājām. Rezultāts eļļa laida garām. Šodien tika nomainīta gumijas blīvīte un pieliets līmenis.
IMG_20170110_172710.jpg 80.63KB 23 downloads
Tas bija sīkums salīdzinājumā ar to, kad motora pārsegam nokrita trosīte. Tad nu tika norauta reste ar audi zīmi. Tālāk augšējā pusē trīs skrūves, kas nav diez ko parocīgas, bet misija izpildīta. Tad ja nu kādam vēl tā gadās tad studijā bildes:
IMG_20170110_164838.jpg 71.63KB 25 downloads
IMG_20170110_164826.jpg 88.19KB 24 downloads
IMG_20170110_164831.jpg 81.03KB 25 downloads
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
IMG_20170110_172710.jpg 80.63KB 23 downloads
Tas bija sīkums salīdzinājumā ar to, kad motora pārsegam nokrita trosīte. Tad nu tika norauta reste ar audi zīmi. Tālāk augšējā pusē trīs skrūves, kas nav diez ko parocīgas, bet misija izpildīta. Tad ja nu kādam vēl tā gadās tad studijā bildes:
IMG_20170110_164838.jpg 71.63KB 25 downloads
IMG_20170110_164826.jpg 88.19KB 24 downloads
IMG_20170110_164831.jpg 81.03KB 25 downloads
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#25 OFFLINE
Posted 11 January 2017 - 09:41
Jap, ģenerators tiek ņemts no saskādēta auto.Bildē ir nolauzts termomufes rullis. Kā to var izdarīt 😳
Skaidrs, ieraudziju arī pastiprinātāja šķivoku, tas laikam donors....
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#26 OFFLINE
Posted 18 January 2017 - 11:12
- grav4iks and nbisenieks like this
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#27 OFFLINE
Posted 20 January 2017 - 23:27
Turpinājums seko. Kādu laiku pačakarējāmies, bet rezultāts labs. Lielais paldies Ģirts.U, kas ar metālu ir uz TU.
IMG_20170120_155930.jpg 53.85KB 21 downloads
IMG_20170120_180453.jpg 83.04KB 20 downloads
IMG_20170120_182002.jpg 95.01KB 22 downloads
IMG_20170120_203753.jpg 61.8KB 22 downloads
IMG_20170120_203758.jpg 60.82KB 21 downloads
IMG_20170120_203816.jpg 87.09KB 21 downloads
IMG_20170120_155930.jpg 53.85KB 21 downloads
IMG_20170120_180453.jpg 83.04KB 20 downloads
IMG_20170120_182002.jpg 95.01KB 22 downloads
IMG_20170120_203753.jpg 61.8KB 22 downloads
IMG_20170120_203758.jpg 60.82KB 21 downloads
IMG_20170120_203816.jpg 87.09KB 21 downloads
- nbisenieks, Misins and Barda like this
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
#32 OFFLINE
Posted 21 January 2017 - 10:46
3mm, mož var biezāku, bet locīt hvz kā biezāku. Šo jau nebija viegliTad jau sanāk lētāk no alumīnija uztaisīt,nevis RLM likt virsū.Cik bieza plāksne?
Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Priekšā bufers nāk, ja atstās vairāk priešā un kaut ko uzlocīs, tad nevarēs buferi uzlikt.Izskatas labi. Bet man liekas dikti gribetos ka prieksa būtu nedaudz uzlocīta.. Apmeram 10 cm
B3 90 2.3 QUATTRO (Active)
B6 2.5 TDI QUATTRO (Inactive)
B7 3 TDI QUATTRO (Active)
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|