Pēc quattroclub.lv biedra RichLV ieteikuma un atsauksmēm par klubu nolēmu atrādīt savu Audi 90Q, kas jau kādu laiku stāv izjaukts, bet viss notiek. Par pašu auto, iegādāts aptuveni pirms gada uz iepriekšējo ziemu, kā ziemas auto izpriecām, taču ziemas beigās pēc nelielas sadursmes, tika nolemts auto atjaunot un Audi no tā sauktā ziemas auto, pārtapa par projekta automobīli. Tad nu sāksim visu pēc sadursmes:
Par pašu auto: Audi 90 2.3 20v Quattro, kas kā jau lielais vairums zina ir labākais tā laika Quattro, ja runājam par to gadu un Audi 90 b3. Dzimusi 1988.gada un ir viena no pirmajām šādām versijām, no oriģinālajām ekstram visi 4x el. logi, lūka, quattro salons un vēl daži salona sīkumi. Piekare, kā jau 20v Quattro kaltie plaukti, g60 bremzes utt. Auto tika nopirkts vizuāli sliktā stāvoklī, rūsējis nebija daudz, caurūsējis principā necik, bet apskrambāts, ar buktēm, lakas defektiem, bet viss šī auto sāls bija dzinējā, kas ir ielikts no Audi a6 2.5TDI AEL, kas strādā kā pulkstenis. Apskatot auto komplektāciju (piekare, dzinējs, salons) vizuālie defekti nebija nozīmīgi.
Par sadurmsi. Bez tās netaptu šāds projekts, jo tas bija kā atspēriena punkts finansiāli un idejiski. Kad Audi bija nonācis šādā punktā bija žēļ tādu viņu atstāt un apskatot Vācijas Audi 90 2.3 20v Quattro piedāvājumus un cenas, tika secināts, ka šim auto ir potenciāls, ja to uzlabo ar pareiziem OEM detaļām un citiem papildus uzlabojumiem.
Tagad:
Auto tiek pilnībā pārkrāsots, taču līdz vasarai droši nebūs gatavs, jo telpu dēļ nāksies pagaidām atstāt kā ir. Sakrāsots ir pats auto, lūka, visas durvis, bagāžnieks, spārni (vasara būs jākrāso bamperi, haube un sīkumi, piemēram, spoguļī, spoilers uc.) Papildus krāsošanai auto tiks pie spēcīgākas piekares, ir iegādāti Plaza sporta amortizātori + Weitec atsperes, protams tas viss vēl jāuzstāda. Par salonu, tas pilnībā tiks izlīmēts ar skaņas izolāciju, pašlaik pilnībā izlīmēts ir bagāžnieks un pa ziemu plāns uzstādīt labu mūzikas sistēmu (3 joslu fronts + subis plauktā) tiem, kas kaut ko no mūzikas saprot zin, ko tas nozīmē. (Midbass Hertz HV200 priekšējās durvīs, TB fullranges oriģinālajās vietās panelī, Vifa pīkstuļi stoikās, bet vēl jāskatās), tumbas ir sasūtītas, bet pašlaik atnācis tikai Hertz. Diski RH Zw1, kas arī jāatjauno, iepirkti ar vienu smagi bojātu plauktu, bet paldies ElCamino ir dabūts cits, tad nu diski būs ar pulētiem plauktiem un tumši pelēkiem vidiem, kā arī oriģinālajiem Porsche centriņiem, kas arī jau ir dabūti jauni+H&R flanči. Liekot kopā salonu, jāuzstāda elektriskā lūka, četras griestu ručkas ar apgaismojumu, priekšējo lampu regulātors, āra temperatūras dačiks.
Kas ir izdarīts:
Pāršūts salons, atstājot Quattro audumu un ievelkot originālo apsildi krēslos, uzlikta Audi s2 stūre, kas jāpāršuj, saliktas salonā trūkstošās detaļas (kasešu turētājs, pogas) nomainīts spidometrs, jo vecajam saplīsis bija stikls, pārjaukta pečka kopā ar RichLV, lai viss strādā kā nākās, dabūti oriģinālie paklāji, piemēram, gumijas grīdas paklājiņi OEM, auduma abšivka bagāžnieka vāka iekšpusei, Audi Coupe priekšējais bampers ar lampu mīzējiem un veselu resti. Kā arī priekš krāsošanas visas detaļas ir meklētas citas (bagāžnieks, visas durvis, spārni, haube, lūka), Usa aizmugurējā optika, Audi S2 priekšējā lampa un citi labumi, kas varbūt tiks lietoti nākotnē varbūt vienkārši paglabāti, noteikti vēl kaut kas, bet šobrīd prātā nenāk.
Tas nu būtu viss uz doto brīdi, laiks ir cik ir un finanses arī nav bezizmēra, tāpēc lielāko daļu darbu veicu pats ar draugu palīdzību, pēc ikdienas darbiem pa vakariem, tad nu tempi ir lēni, bet ceru vasara auto ripos.
Īsumā plāns tāds:
Salikt salonu ar pilnu audio izolāciju
Salikt audio instalāciju
Sataisīt diskus
Pabeigt krāsot atlikušās detaļas
Samainīt dažas dzinējas daļas un nočipot
Salikt piekari
Uzmetināt izpūtēju
-------------------------
Iziet apskati
Tāda ir mana epopeja, turpinājums sekos....