- bodX, DANX, Edgars™ and 13 others like this
- Quattroclub.lv
- → Most Liked Content
Most Liked Content
#6623 mdz B4 Pelikanblau
Posted by mdz on 25 July 2016 - 22:04
Saku uzreiz, izdarīts ir tik daudz, ka daļu pilnīgi noteikti neatceros un visos sīkumos neiegrimšu - pārāk daudz jāraksta.
Principa īss apraksts kā bija sākumā, ka ir tagad un tad jau jaunumus atzīmēšu sīkāk.
Nu tātad, subjekts B4, no rūpnīcas izripojis talajā 1994 gadā, priekšpiedziņa, 2.0 monošprice un baznīcas žurkas komplektācija. No ekstrām bija tikai elektriskā lūka, salona filtrs, augstuma regulācija pasaziera krēslam un krāsa (jā, tā krāsa ir oem - LY5T Pelikanblau).
Stāsts, kā viņš pie manis nonāca ir garš un mistisks, bet baigi daudz jāraksta. Long story short sanāca tik nereāla sakritība, ka laikam tam auto bija lemts pie manis nonākt. Nopirku viņu 2010 gada augusta beigās ar uzsistu purnu abās pusēs un labo aizmugurējo spārnu. Cipars bija ~2.5 reizes mazāks kā tā brīža tirgus cena, tāpēc tika paņemts ar domu sataisīt defektus, pārdot un ņemt A4. Bet jo vairāk viņu skrūvēju, jo vairak tas auto iepatikās un te nu mēs esam.
Pašas pirmās bildes nav saglabājušās, atradu tikai ar jau sataisītu purnu un nomainītu arku (vēlāk gan tika pa rūpnīcas šuvēm nomainīts viss spārns lai ir miers).
Patinot uz priekšu gandrīz 6 gadus, šodiena.
Salons:
- C4S4 priekšējie krēsli ar apsildi
- B3 90 aizmugures krēsls ar atbilstošu audumu un saliktiem apsildes elementiem, vel jāsavelk vadi
- lielais panelis ar pasažiera airbagu un attiecīgajām durvju apdarēm
- S-line stūre
- S2 instrumentu panelis
- Melnie griesti ar oem melnajām ručkām un alkantras imitācijas stoikām
- skaņas/vibro izolācija
- pilns koka apdares komplekts
- VDO papildpulksteņi
- štorka aizmugures logam
- RS2 melnās durvju atvēršanas ručkas
- Ādas rocene no facelift Cabrio
- Apgaismojums priekšā pie kājām
- Apgaismojums durvīs
- Paneļa pogas no B5A4
Virsbūve:
- S2 priekšas un aizmugures buferi, S2 sliekšņu uzlikas
- Oem bagāžnieka vāka spoileris
- Ručkas, moldingi, spoguļi virsbūves krāsā
- OEM tonētā aizmugures optika
- A8 D2 kaltie R17 diski nopulēti
- pilnie priekšas lukturi
Transmisija:
- custom made shortshifts
Piekare:
- cietākā poliuretāna bukses priekšas pusrāmim, palauktiem un stūres stieņiem
- S2 bremzes priekšā
- B6A4 bremzes aizmugurē
- 26mm stabilizatora stienis priekšā
- sēdinājums -75mm priekša -hvz mm aizmugure
- glāžu savilcējs priekšai
- 5x112 swaps neizmantojot neko no standarta receptes - S2 stupcas
Aprīkojums:
- 4x elektriskie logi
- elektriskie apsildāmi sānu spoguļi
- elektriskā lūka
- pašaptumšjošais salona spogulis ar iebūvētu ambient light
- apsildāmi krēsli priekšā un aizmugurē
- klimatkontrole
- borta kompis
- telefons (kurš gan mūsdienās vairs nestrādā)
- centrālā atslēga no D2 A8 ar atmetamo atslēgu, talvadību un strādājošām visām 3 pogām (arī bagāžnieka atvēršana)
- HAA tipa atslēga aizdedzei un durvīm
- noteikti velkautkas ko neatceros
Dzinējs:
Līdz šim bija 2.0 90hp monošprice, pilnīgs stndarts, tikai pārvakta galva, bākā tīrs 98. un attiecīgi sagriezta mazliet agrāka aizdedze.
Bet nu jau nedēļu kā tas dzinējs ir laukā un vakar viņa vietu ieņēma 1.8T.
Par 1.8 vispār ir atsevišķs stāsts. Dabūju es viņu negaidīti, bija iespēja tikt pie 1.8 20v AVV atmosfēras kluča ar sajūgu un ~100k noskrējienu pa limonādi. Tā ka planā bija 1.8T, nodomāju hui s ņim, daļām noderēs, savācu un nometu stūrī. Tad nopeldēja doma likt iekšā atmosfēru ka ir, vēlak iepirkt un pārlikt turbo versiju. Tad vienā dienā ēdot stikla desu garāžā izdomāju, ka jāturbinizē šitais, jo tik svaigu 1.8t kluci atrast būs ļoti grūti. Aši izskrēju cauri detaļu katalogiem saprast kas atškiras atmo vs turbo un ballīte sākās.
Lācīša zarniņas pa galdu
Pašai galvai lējumi atmo vs turbo ir identiski, atšķiras izplūdes vārsti (atmo pilnie, turbo pildīti ar sodu) un sadales vārpstas.
Iepirku AEB donorgalvu vārstiem un sadalenēm. AVV dzinējam nāk galva ar mazajiem ieplūdes portiem, AEB ar lielajiem. Tūneri vienmēr liek virsū lielo portu galvas, bet es ar nolūku atstāju mazo - vairāk griezes pie zemākiem RPM. Tāpat kanālu diametrs par šķērsli paliek pie lielākām jaudām nekā tur standarta bloka iekšas.
Pašu galvu izportēju, iedevu noslīpēt virsmu, sapulēju vārstus, jauni vārstu blīvslēgi, ķēdes spriegotājs, jauna ķēde.
Arī blokam lējumi vienādi, tikai atmo versijai nav štuceris dzesēšanas šķidruma atplūdei no turbīnas. Vieta lējuma ir, atlika izurbt caurumu, iegriezt vītni un ieskrūvēt štuceri. Blokam diluma nav, cilindri izhonēti, virsma noslīpēta, salikti klaņi un virzuļi no turbo versijas (turbo virzuļiem ir degkamera, atmo taisna virsma, turbo klaņiem ir platāks augšgals kur nāk cauri pirksts), jaunas šāles, virzuļu gredzeni.
Sazīmēta svaiga nerestaurēta standarta K03 turbīna, jauns bypass, pārbūvēta kartera ventilācija.
Principā ideja bija savākt to dzinēju pilnīgu standartu (izņemot portēto galvu), panākt, lai viss strāda perfekti un tikai tad ķerties klāt modifikācijām. Pie tā arī pieturos, lai gan ir šādi tādi eksperimentāli risinājumi un daļas.
Par vadību uzreiz tika izvelēta "jaunā" Motronic ME7.5 ar elektrisko droseli. Vienīgā problēma - pedāļa potenciometrs, bet tam tika atrasts risinājums ar dīzeļa pedāļu bloku un piemeklētu benzīndzinēja potenciometru. Viss jau pārbaudīts un strādā. Iesākumā būs šaurjoslas vadība, jo lai to palaistu B4 bundzā pietiek noņemt imobilaizeru, ko jau kādus gadus 2 ka protu izdarīt, bet plauktā jau krājās platjoslas vadības komplekts un pravodka tika uztaisīta ar skatu nākotnē universāla - mainot vadību būs tikai jāpārskrūve zonde, jāpārsprauž ecu un jāsamaina sadaleņu spriegotājs prekt elektrohidraulisko. Arī aizdedzes spoles jau startā tika pārtaisītas uz "jaunā" tipa, konkrēti Bentley W8.
Vispār daudz kas nav sabildēts, bet to tuvākaja laika izdarīšu un atrakstīšu, varētu būt interesanta lasāmviela citiem 1.8t īpašniekiem (un ne tikai). šodien dzinējs jau ir iecelts iekšā, kārba ir klāt, vadi savilkti. šis tas vel trūkst un principā interesantākais vel tikai sāksies - ieplūdes, izplūdes, kartera ventilācijas būvēšana, daudz kas jātaisa no rokas, daudz kas japārtaisa lai der, darbojās un arī izskatās labi. Vispār visam šim swapam viens no galvenajiem nosacijumiem ir, ne tikai darboties, bet arī izskatīties skaisti, lai nav kauns atvērt kapotu. Tādēļ darba arī nesalīdzināmi vairak kā parasti.
Gariem rudens vakariem garāžā jau stāv nakamais upgrieds - nedaudz uzlabota B5 S4 quattro aizmugures piekare. B4 bundža priekšpiedziņai un quattro ir vienāda, tikai no donorbundžas japiemetina 2 kronšteini, pārējais viss pārskrūvējās. Savukārt B5 piekare p&p der uz B4.
Paigaidām kautkā tā.
#7340 Joki, anekdotes un viss smieklīgais!
Posted by gjirteens on 25 August 2016 - 13:14
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
- bodX, DANX, Edgars™ and 10 others like this
#5371 wufija Melnā Raķete
Posted by wufijs on 10 June 2016 - 11:07
Heisā hopsā!
Kā jau lielākā daļa zina, esmu pārsēdies uz kaut ko lielāku - A6 C6 Avant. Nopirkta Rumbulā (ak nē, šausmas, šrots! ) par atbilstošu ciparu komplektācijai un stāvoklim. Dzimusi Raķete Vāczemē, kādu laiku padzīvojusi Nīderlandē un tagad jau pie mums Latvijā.
Komplektācija - 3.0 TDI MANUĀLIS. Tiešām liels retums, un es teiktu, ka nekāda vaina braukšanas ziņā. Pilns S-line gan no ārpuses, gan iekšā (S-line benķi, stūre, melnie griesti), BOSE audio (skaņa daudz labāka kā B6 Bosei). No ekstrām - viss,ko sirds vēlas, ieskaitot adaptīvo kruīza kontroli. Vienīgās lietas, ko varu iedomāties, kas trūkst ir: stūres apsilde, aizmugurējo sēdekļu apsilde, priekšēja stikla elektriskā apsilde...
Ā un protams - R20 Audi diski. Braukšana ļoti komfortabla pateicoties pneimopiekarei. Bet nu, no asām bedrēm un akām jāuzmanās, riepu izmērs 265/30...
Kopumā esmu ļoti apmierināts ar auto, braukšanas vaina
Plānos aizbraukt pie vecā labā Jonix un tad jau redzēs, ko tur darīs
Bilžuki:
- bodX, DANX, kripsitis and 10 others like this
#8183 Dzimis un audzis Latvijā - ķiršu B5 AFN
Posted by Brand on 22 September 2016 - 22:28
#6937 mdz B4 Pelikanblau
Posted by mdz on 07 August 2016 - 21:20
Sestdienas vakars garāžā.
- Varētu šodien pielais
- Nu davai
Pulksten 04:15
Tukšgaita peld jo aizmirsu noglušīt vienu izeju ieplūdniekam. Šorīt noglušiju, pielaidu, tukšgaita stabili 800rpm. Paliek sabūvēt ieplūdi, downpipe, nostiprināt radiatoru un ventilatoru, samest kopā purnu, pāris stundas ļaut pastrādāt tukšgaitā un tad jau tiekamies ielās
- bodX, DANX, Edgars™ and 9 others like this
#9112 Girts.u naudas kapsētas!
Posted by Girts.u on 25 November 2016 - 23:26
Sveiki biedri!
Esmu nobriedis uzcept topiku par savām lamatām. Patlaban īpašumā ir divi Quattro.
1999.g (FL) Audi S4 B5 2.7TT.
Auto iegādājos 1. aprīlī, un tā man ar viņu ir gājis, kā jau ar pirmā aprīļa joku. Nobraucu nepilnus 200km un sanāca nolauzt kārbai primārās vārpstas galu. Tad sekoja 2 mēnešu meklējumi, jo nekur nevarēja atrast donoru. Kad atradām, sekoja operatīvs remonts un atkal biju ielās. Pēc tam nobraucu veselu mēnesi, kas jau bija forši, pēc pirmās pieredzes ar ESmašīnu. Bet kā jau parasti, kaut kam bija jānotiek. Šoreiz tā bija kreisā turbīna. Sekoja lielais remonts ar dzinēja ārā celšanu. Uzbūvēja jautrākas turbīnas, nomainījām silikona spiediena trubas, tika uzlikts jauns sajūga darba cilindrs, 044 Bosh degvielas sūknis u.t.t.. Visu labāk nemēģināt atcerēties, savādāk paliks žēl, kas viņā ir iegrūsts. Kā jau esītim pienākas, ir uzlabota vadība, lai mašīna būtu dzīvāka un braukt varētu dinamiskāk.
1991. g Audi 100 C4 2.8/2.6.
Auto tika iegādāts pērnā gada rudenī. Sarkanais troksnis bija stāvējis 5 gadus, jo iepriekšējiem saimniekiem bija slinkums nomainīt karteri. Kā jau mašīnai, kas stāv šrota teritorijā nebija neviena drošinātāja, releja... Pateicoties Retro, ceška rūca jau pēc 15 min. Pirmā skate bija interesanta, 14 divnieki, bet visi par sīkumiem. Pēc mēneša jau visa aizmugure bija ar poly buksēm un varēja sākt braukt. Ziemā izdevās nocirst 2. robu (iemesls visai amizants, vedu Dincim augstpapēžu kurpes uz darbu), bet tas netraucēja turpināt braukāt. Sākotnēji bija 2.8 AAH dzinējs, tika uzstādīta gāze, bet vasarā izdevās noraut zobeni. Dzinējs tā pat bija metams, jo no kompresijas nebija ne smakas, tāpēc arī ieguva nosaukumu "sarkanais troksnis", jo bija taisnā izplūde un šāva 10cm liesmas. Tagad Quattroclub garage stāv 2.6 dzinējs, gatavs celt iekšā, bet tieši tagad restaurējas kārba. Tā, kā gaidāt, drīz ceška atkal būs ielās.
(RichLV was here )
- Gacha, bodX, grav4iks and 8 others like this
#7403 mdz B4 Pelikanblau
Posted by mdz on 28 August 2016 - 22:01
Es vakar vakarā:
Šorīt testdrive - klaņi vel vietā, ceļ labāk. Uz pilnu banku negāju, tapēc standarta 0.5 bar vietā tagad pūšam 0.7. Pabraukāšu, paskatīšos ka dzinējs jūtās, tad jāpiepaceļ spiediens vel mazliet un jāķeras pie part-throttle tūninga.
Visādi citādi 350km jau nobraukti, dzineju nu jau griežu līdz 4k, ik pa laikam izlien kādi sīkumi, bet viss operatīvi tiek novērsts. Vispār nebiju pat cerējis, ka viss sanāks tik labi un esmu ļoooooooooti apmierināts ar rezultātu. Darbi pie sīkumiem arī neapstājas, kaudze ir sadarīti, vel tik pat, ja ne vairāk palikuši, bet to pamazām, bez steigas.
- bodX, DANX, auvii and 8 others like this
#6548 Dienas bilde, ko nobildēju
Posted by mdz on 22 July 2016 - 22:44
#5047 Edgars™ A4B6 1.9TDI 96kw quattro
Posted by JanisS on 08 May 2016 - 00:00
#9987 Sveiki!!!
Posted by Stūris on 04 January 2017 - 23:39
Sveiki.. manā īpašumā arī ir ienācis quattro... šis ir mans 1. Pilnpiedziņas auto bet ir ari Fwd audi markas vienratnieks.. man ir audi a6 c6 3.0TDI(exclusive) modelis...
Neko daudz nevaru pastāstīt, jo nopirku nessen un esmu pat jau izbaudijis ziemas priekus.... protams jaudīgs, pārzinu viņu maz.. Esmu pat ticis jau pie quattroclu.lv uzlimes un ķirzakas
Kopumā tas ir viss.. gan jau tiksimies kādā meetingā [emoji106]
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Neko daudz nevaru pastāstīt, jo nopirku nessen un esmu pat jau izbaudijis ziemas priekus.... protams jaudīgs, pārzinu viņu maz.. Esmu pat ticis jau pie quattroclu.lv uzlimes un ķirzakas
Kopumā tas ir viss.. gan jau tiksimies kādā meetingā [emoji106]
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- bodX, DANX, Liigush and 7 others like this
#9137 Dienas bilde, ko nobildēju
Posted by wufijs on 29 November 2016 - 02:29
#5386 kripsisa b5 spainis
Posted by kripsitis on 13 June 2016 - 16:12
#4679 RichLV's UrS4
Posted by RichLV on 09 April 2016 - 20:59
#11680 bildes ar quattroclub.lv uzlīmēm
Posted by Marta on 07 August 2017 - 12:21
#11443 kripsisa b5 spainis
Posted by kripsitis on 27 June 2017 - 14:28
Iemetīšu arī te. 3 gados vizuali kas mainījies
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
- bodX, DANX, Edgars™ and 7 others like this
#11354 Girts.u naudas kapsētas!
Posted by Girts.u on 09 June 2017 - 08:23
Kāds brīdis ir pabraukts ar nedaudz piesēdinātu auto. Tagad varu 100% apstiprināt, ka daudzi zemes ceļi ir labākā stāvoklī, nekā, piemēram, krasta iela.
Sekas saprotamas - RLM nepatīk, kad asfalts visu laidu dolbī pa viņu.
Kā jau cilvēkam, kuram rokas gluži neaug no dir..., pastiprināju pannu, lai var beidzot šļūkāt pa asfaltu. Pannai pa virsu piekniedējām, kopā ar Gjirteenu, 0.8mm ņeržas plāksnes. Tad jau manīs, kā kalpos!
Starp citu, esīts jau kādu laiku ir uzlikts uz HVN ziemas diskiem un 15mm flančiem. Manuprāt, izskatās gana interesanti!
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- bodX, Liigush, grav4iks and 7 others like this
#11139 bildes ar quattroclub.lv uzlīmēm
Posted by Liigush on 04 May 2017 - 20:47
#11012 wufija Melnā Raķete
Posted by wufijs on 04 April 2017 - 19:44
#11212 Mazda MX-5 Miata NA
Posted by gjirteens on 18 May 2017 - 08:13
Nu ko, ir pagājis mazs mirklītis, kas tad ir izdarīts? Nu pa lielam ir dabūts viss, ko vajag. Ir atrasts un nopirkts dzinējs, lielākas bremzes, ādas salons, koka stūre, vēja siets, un ar katru brīdi aizvien vairāk saprotu, ka šis ir auto ,kuru visu laiku gribas pilnveidot
Un protams, ir simtiem mājaslapu, kas tirgo daudz dažādas piedūrīgas lietas priekš miatas, piemēram stilīgus spidometrus, aksesuārus, ventilatorīšus, cup holderus utt. un gribas visus viņus nopirkt, bet nu turos
Tātad, izjaucu salonu, pacēlu paklājus, jo gribēju redzēt,kas tur notiek. Atklājās neticamais - nav rūsas! Grīda sterila! Tas ir liels retums priekš mazdas, jo viņām jau DNS ir ierūsējis..
Atnāca labs piedāvājums par stūri, tikko restaurēta sarkankoka stūre. Salds cipars, deva vēl visādus bribambasus līdzi (vēl sarkankoku, no kā var veidot salona kādus elementus.)
Te viņa mazliet sabēdājusies, ka neviens vēl neswapo dzinēju, nekas nenotiek..
Motoru es biju aizrunājis jau kādu mirkli, un tad beidzot mēs braucām motoram pakaļ. Tagad miatā pukstēs 1.8 litru dvēsele ar 140 vienradžiem
Motoru celsim no šīs bundžas ārā un krausim iekš manas, bet pirms tam- apkopīte! (Tā Ziemassvētku sajūta, ko Bodx spēj sniegt, dodot pretī šādu kastīti, ir neaprakstāma )
Nu tad palicis ir visu TIKAI saskrūvēt...
Stay tuned!
- bodX, DANX, Edgars™ and 6 others like this
#11163 Mazda MX-5 Miata NA
Posted by gjirteens on 10 May 2017 - 08:09
Nu čau. Daudzi jau zin, ka savu brašo kumeļu es pārdevu, un priekš vasaras iegādājos savu sen kāroto sapni- Mazda MX-5 Miata.
Domāju, ka daudzi var nezināt,kas ir šis brīnums, un ar ko tas atšķirās no parastas 90.gadu automašīnas, bet atšķirību ir daudz. Būtībā viņa ir būvēta kā kartings, pilna masa ir zem tonnas ,izsvarojums 50:50 , ar to ir jautri braukt un pie tam vēl - kabriolets!
Tātad, kopā ar lietotāju Dāvis L. atradām to īsto un vienīgo @mobile.de ,ieķērām lidmašīnas biļetes, kāpām gaisa kuģī un laidām šim pakaļ! Kad bijām nonākuši līdz adresei, kur jāatrodas miata, ieraudzījām mazu, necilu autoplaci, kur visas mašīnas izskatījās noplukušas, bet pašā priekšā- sarkana spīdīga miata!
Jā, vizuāli izbalējusi, ir buktītes, motors skanēja perfekti (par to būs atsevišķs stāsts ) , un virsbūve necerēti laba- rūsas tikpat kā nav, nu reāli tās nav, tikai vienā vietā jau iemetināts kvadrātiņš pa šuvi izrūsējis, tā kā perfekti. Nu tad tik samaksāju turkam naudiņas un devāmies pēc tranzīta numuriem!
Tad nu 6 stundas gaidījām tranzīta numurus (Jā, Latvijā tiešām tas notiek ātrāk ) un, kad numuri bija virsū , bijām gatavi doties ceļā uz mājām! Pa bāni normāli iedevām čībā mazajam 1.6 litru dzinējam ar 115hp
Tā pabraucām kādu stundu, līdz bija korķis uz 7 stundām, bet nu to visu pārvarējām un esam tikuši mājās
Pēc tam tika sasūtītas detaļas pie lietotāja Bodx, jo apkopīte tak jātaisa Paspēju jau kaut kādu mūziku ielikt un atrast dvīņubrāli
Un tad notika pats nejaukākais. Es mazliet sportiskākā ritmā ,nekā ierasts, braucu un pēkšņi panelī nokrita eļļas spiediens un reizē ar to sākās ļoti nejauka graboņa no dzinēja. Te sākās japāņu porno.
Bija skaidrs, ka tās ir šāles, bet nu cerība bija tāda, ka pietiks ar kloķenes slīpēšanu un jaunām šālēm. Taču nekā, beigtas ir gan pamatnieku šāles,gan klaņu šāles, gan kloķene (tā,ka nav ko slīpēt) , gan klaņi..
Tāds nu ir mans bēdu stāsts, bet nekas, drīz iekšā būs 1.8 dzinējs, kas ir diezgan jaudīgāks un viss būs gerai ! Tā kā stay tuned, drīz miata būs atpakaļ ielās
- Edgars™, Liigush, grav4iks and 6 others like this
Toggle shoutbox Shoutbox
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
- Quattroclub.lv
- → Most Liked Content
- Privacy Policy