Jump to content


Photo

1.8T + TFSI/FSI


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 OFFLINE   RichLV

RichLV

    Advanced Member

  • Moderators
  • 207 posts
  • LocationKekava
  • Loacation:
    Riga

Posted 06 September 2015 - 21:39

Sveiki biedri!

Ierakstīšu pirmo DIY topiku mūsu forumā, lai zināt un darīt griboši cilvēki varētu paskatīties viņiem interesējošas lietas. Daži jau zin, ka bija ieplānotā Armanda (HardCorGod) A4 B5 1.8T (AEB) nezvēra pārbūve uz jaunā tipa spolēm, jo vecās ir dārgs un neuzticams mēsls. Spoļu princips ir tāds pats kā OEM 20vT spoles - no vadības bloka nāk signāli uz ārējiem/o komutātoriem, kuri saslēdz ķēdi pašās spolēs no kurām jau tiek novadīta dzirkstele uz sveci. Problēma - neadekvāti dārgs komutators un visai padārgas spoles. Uz A4 gan nav tik traki kā uz 20vT, kur cena par vienu spoli sasniedz 90 eur. Plusā vēl bezgalīgi mirstošās spoļu pīpes un rezultātā drausmīgs "misfire" spiedienā, kas galīgi neļauj pilnvērtīgi pārvietoties ar auto. Dīzelisti protams var sākt rādīt ar pirkstiem un zviegt, ka viņiem aizdedzes problēmas neeksistē :D. Bums ap TFSI spolēm ir sakarā ar to, ka spole ir spējīga uzģenerēt lielāku spriegumu nekā OEM, līdz ar to veidojot karstāku dzirksteli, bet lai tas funkcionētu pilnībā vajadzīgas sveces ar lielāku atstarpi starp elektrodu. Kopā tas savukārt uzlabo mašīnas uzvedību gan brīvgaitā, gan slodzē. Nu un protams to zemā cena.

Tika pazondētas shēmas un izveidots iepirkumu saraksts. Tas ir sekojošs:
1. Spoles - protams, ka vajag pašas spoles. Ir divi varianti, melnās vai sarkanās.
Sarkanās - 06E 905 115
Melnās - 07K 905 715 F
Tā kā melnās ir drusku īsākas un uz 1.8T nav pārāk dziļš sveces kanāls, izvēlējāmies melnās. Iegādātas NGK.
http://ic-lv.interca...5a7qp45j66fopp7
2. Spoļu adapteri priekš 1.8T - Audi/VW ir tik lepni par savām spolēm, ka sākuši oficiāli ražot speciālus paliktnīšus zem spolēm priekš vecajiem 1.8T.
Posted Image
Kods - 077 905 390
Maksā kapeikas, 2 eur gabalā. Der gan 150HP gan 180HP versijām, bet labāk sēž tieši uz 150HP, dēļ vārstu vāku atsķirības.
3. TFSI/FSI provodkas gabals - bez tā var iztikt un ir iespējams pašam uztaisīt, bet labāk ir paņemt gatavu gabalu un vienkārši ielodēties. Te mums paveicās, jo man bija palicis vecais no esinieka, no kura es vienkārši likvidēju 5-to podu.
Posted Image
4. Sveces - līdz ar jaunām spolēm, ir jāliek jaunas sveces, lai vecās nesačakarē spoles. Ir tādi gadījumi bijuši. Sveces izvēlējos visbiežāk lietotās uz TFSI - Bosch FR5DTC. Svece ir vēsā tipa, ar 0.8 mm atstarpi, tieši tas, ko mīl TFSI spoles un Turbo motori.
Posted Image
Tās ir parastās niķeļa sveces ar vara serdeni, maksā drusku virs 3 eur gabalā.

Nu tad sākam procesu.
Posted Image
No augstāk redzamā elementa ir jātiek vaļā. Tas ir bēdīgi slavenais spoļu komutators. Man uz 20vT oriģinālā tādi nāk 2. Šis ir ļoti problemātisks elements, kurš, izdomājot atņirgties var (labākajā gadījumā) nedod dzirksteli vajadzīgajam podam īstajā laikā, vai nomirt pavisam un tad aizdedzes galīgi nav. TFSI spolēs komutātori ir iebūvēti, tātad šis elements tiek likvidēts. Maksā komutātors vairāk nekā visas spoles kopā.

Spolēm ir 4 kontakti:
1. Barošana
2. Masa komutātoram
3. Signāls
4. Masa spolei

Uz 1.8T oriģināli ir 3 kontaktu spoles, bet mūsu pēdējais 4 kontakts pienāk komutātoram. Griežam vaļā provodku kas pienāk pie spolēm un komutātora. No komutātora provodkas ir vajadzīgi visi vadi, jo pie tā pienāk filtrētā masa un visi 4 signāli. No spoļu provodkas ir vajadzīga tikai barošana.
Posted Image
Kā var redzēt augstāk, TFSI ir paredzēta atsevišķa komutātoru masa katrai spolei, bet mums tāda nav. Tas neko nemaina, vienkārši vadus masas vadus kopā un lodējam vai sēdinam uz termokembrikiem.
Posted Image
Barošanu sadalīju tieši tā kā bija oriģinālā, katru attiecīgi uz savu podu.
Posted Image
Tālāk signāli. Signāli ir drusku ķēpīgāki, bet internetā var atrast jebko. Vadu krāsas pa podiem (skaitīšana no radiatora puses):
1. cilindrs - zaļs/balts
2. cilindrs - sarkans/pelēks
3. cilindrs - dzeltens/pelēks
4. cilindrs - pelēks/dzeltens
Vienkārši atrodam krāsas un lodējam pie attiecīgajiem vadiem uz TFSI provodkas.
Pēc tam paliek tikai spoļu masa. Tā jau bija uz provodkas gabala, vienkārši pieskrūvējam pie vārstu vāka. Ja nav tad tā iet no visām spolēm uz vienu punktu.

Posted Image
Šeit jau process ir gandrīz galā, piemēram kā nosēdināt vadus.

Posted Image
Gala rezultāts. Armands var aizmirst par aizdedzes problēmām uz labu laiku. Var protams uztaisīt smukāku izolāciju, bet man nebija attiecīga izmēra gofras un Armandam bija vienalga. Bet man gan tā izolene grieza acis...

Ar to viss, peace out!

VW Golf MK6 2.0TDi

Suzuki GSX-R1000 K5


#2 OFFLINE   bodX

bodX

    Site Admin

  • Administrators
  • 1302 posts

Posted 06 September 2015 - 21:44

Rich Tu esi zvērs un mežonīgs entuziasts!!!!

Tā turēt un gaidam arī nākotnē no tevis jaunus DIY!!!

Audi A4 B6 QUATTRO-scrap yard!
Audi A6 C6 QUATTRO


#3 OFFLINE   KristapsK

KristapsK

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • LocationOgre

Posted 06 September 2015 - 22:05

Ļoti labs DIY, bet tā izolene ............ :)
vagclub.lv
Passat B5.5 @ 2.8 4motion
Posted Image

#4 OFFLINE   RichLV

RichLV

    Advanced Member

  • Moderators
  • 207 posts
  • LocationKekava
  • Loacation:
    Riga

Posted 06 September 2015 - 22:09

Es piedāvāju notīt ar audumnieci, bet Armandam bija vienalga. :D

VW Golf MK6 2.0TDi

Suzuki GSX-R1000 K5


#5 OFFLINE   gjirteens

gjirteens

    Advanced Member

  • Moderators
  • 683 posts
  • LocationRiga, Latvia
  • Loacation:
    Riga

Posted 06 September 2015 - 22:14

Laabs, var redzēt,ka zināšanas galīgi nav par īsu ;) :) :)

#6 OFFLINE   KristapsK

KristapsK

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • LocationOgre

Posted 06 September 2015 - 22:42

Es piedāvāju notīt ar audumnieci, bet Armandam bija vienalga. :D


Termo trubas (neatceros pareizo nosaukumu) manuprāt daudz smukāk tur izskatītos ;)
vagclub.lv
Passat B5.5 @ 2.8 4motion
Posted Image

#7 OFFLINE   RichLV

RichLV

    Advanced Member

  • Moderators
  • 207 posts
  • LocationKekava
  • Loacation:
    Riga

Posted 07 September 2015 - 10:45

Jā, tās tur būtu perfektas, bet man nebija pie rokas :/


Sent from my iPhone using Tapatalk

VW Golf MK6 2.0TDi

Suzuki GSX-R1000 K5


#8 OFFLINE   HardCorCar

HardCorCar

    Advanced Member

  • Club member
  • PipPipPip
  • 97 posts
  • LocationRīga
  • Loacation:
    Go HARD or go HOME

Posted 09 September 2015 - 19:43

galvenais kad veras pizdata
  • gjirteens likes this

#9 OFFLINE   Oss

Oss

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 48 posts

Posted 14 December 2015 - 02:05

Precizējums:

 

1. "vienas paaudzes" 150 un 180 HP vāki ir vienādi. Tam pašam AEB ir vairāki vārstu vāku veidi.

 

2. Melnās un tūneru vidū populārākās sarkanās spoles pēc garumiem ir vienādas. Plauktā stāv abi veidi, precīzāk - 3 veidi. Trešo pat neesi pieminējis. No W8 Passat, Bentley, u.c. , kuras patiešām ir par kkādiem 5mm īsākas kā sarkanās / melnās. 

WPvYAb.jpg

Liekot šīs spoles nederēs tie VAG spoļu adapteri. Ar jaunā tipa vārstu vāka no B6 1.8T dzinējiem saiet viss perfekti. Vai arī otrais variants - adapterus izgriezt no daudz plānāka materiāla.

 

3. Tik traki ar vecajām 3 kontaktu spolēm uz 1.8T dzinējiem nemaz nav. Vismaz nezinu nevienu, ka kāds būtu cīnījies ar mirstošām spolēm un komutatoriem kā tas ir novērojams R5 20VT dzinējiem. 1.8T gadījumā "Misfire" lielākoties ir dēļ pusmirušām svecēm. 

 

4. Lieto termotrubas  :mrgreen:


  • Val likes this

#10 OFFLINE   RichLV

RichLV

    Advanced Member

  • Moderators
  • 207 posts
  • LocationKekava
  • Loacation:
    Riga

Posted 14 December 2015 - 02:29

Precizējums:

 

1. "vienas paaudzes" 150 un 180 HP vāki ir vienādi. Tam pašam AEB ir vairāki vārstu vāku veidi.

 

2. Melnās un tūneru vidū populārākās sarkanās spoles pēc garumiem ir vienādas. Plauktā stāv abi veidi, precīzāk - 3 veidi. Trešo pat neesi pieminējis. No W8 Passat, Bentley, u.c. , kuras patiešām ir par kkādiem 5mm īsākas kā sarkanās / melnās. 

WPvYAb.jpg

Liekot šīs spoles nederēs tie VAG spoļu adapteri. Ar jaunā tipa vārstu vāka no B6 1.8T dzinējiem saiet viss perfekti. Vai arī otrais variants - adapterus izgriezt no daudz plānāka materiāla.

 

3. Tik traki ar vecajām 3 kontaktu spolēm uz 1.8T dzinējiem nemaz nav. Vismaz nezinu nevienu, ka kāds būtu cīnījies ar mirstošām spolēm un komutatoriem kā tas ir novērojams R5 20VT dzinējiem. 1.8T gadījumā "Misfire" lielākoties ir dēļ pusmirušām svecēm. 

 

4. Lieto termotrubas  :mrgreen:

 

Nestrīdēšos, tu esi vairākus suņus apēdis ar 1.8T. Tagad zināšu. ;)


VW Golf MK6 2.0TDi

Suzuki GSX-R1000 K5


#11 OFFLINE   Oss

Oss

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 48 posts

Posted 16 December 2015 - 01:15

Pirms ~ pusgada gandrīz neko nezināju  :mrgreen:

 

Pagāja labs laiciņš līdz spoļu jautājumu atrisināju tā, kā vēlējos redzēt. Epopeju sāku ar W8 spolēm. Līdz ar to savācās laba informācija, kā arī daudz dažādi braucamie ar 1.8T tika izpētīti.

 

000043479256_%23_2_%23_Oshonkuls.jpg



#12 OFFLINE   mdz

mdz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 posts
  • Loacation:
    Salaspils

Posted 06 April 2016 - 01:11

Atļaušos arī izteikties par šo tēmu  :mrgreen:
Nezinu kādēļ iegājies viņas saukt par TFSI spolēm, bet produkcijā viņas aizgāja ap 2002/3. gadu uz 1.8T (AWT), 2.0 (ALT), 3.0V6 (ASN) u.c. Cik esmu novērojis, uz atmosfērām nāca sarkanas, uz turbo melnas. Veidi viņām ir ne tikai divi, bet ļoti daudz ar atšķirīgiem garumiem, formām un stiprinājumiem. 
Mums ar Oss ievākusies neliela kolekcija un tās pat ne tuvu nav visas:
 
EA98C114AB3E44E473027E61E8F287C6F88157B9

73732C51EDDC3C7F4F0D18B4B14E68533C1C2582

Par vākiem Oss taisnība, AEB ir divu veidu vāki - tādi kā RichLV postā, nāca pašā sākumā un tādi kā Oss postā ar kartera ventilācijas sagatavi. 180hp versijai nekā specifiska vākos (un dzelžos arī) nebija.
Viena lieta, par ko vajadzētu aizdomāties pēc šādas operācijas, itsevišķi AEB/AJL (un viņu šķērsām izvietotajiem līdziniekiem) ir spoļu uzlādes laiki. Vecā tipa spolēm tie laiki ir krietni lielāki, atkarībā no dzinēja un spolēm, atšķirība līdz par 2 reizēm. Veikstspēju tas neietekmē, bet lieki noslogo un karsē spoles, kas noved pie pāragras spoļu nosvilšanas.
Neesmu iedziļinājies M3.8/M5.9 (drosele ar trosi) vadībās (jo neinteresē dinozauri :mrgreen: ) bet ME7.1/ME7.5 vadībās uzlādes laikus veido 2 kartes - FSZTM un KFSZT

Untitled_zpsqsmhqrln.png


Untitled_zpsadhrs6wl.jpg

Principā FSZTM ir koeficients, kas mainās atkarībā no dzinēja temperatūras un tiek reizināts ar KFSZT karti. Sanāk, ka aukstam dzinējam tie laiki būs lielāki, kā siltam. Šo karti aiztikt nevajag
KFSZT savukārt ir uzlādes laiks milisekundēs atkarībā no dzinēja apgriezieniem un sistēmas voltāžas. Daļai ecu šī karte ir konstanta - vienādi laiki pie konkrētas voltāžas visā apgriezienu diapazonā, daļai dinamiska (ka attēlā). Kādus laikus tad likt? Nu viens variants ir meklēt konkrēto karti no dzinēja, kam nāk tās spoles un kopēt pāri, vai pēc trial & error metodes pašam piedzīt laikus maksimāli zemus , pie kādiem dzinējs uzvedas adekvāti.
Vel par spoļu štekeriem - šrotos, vismaz lielākajos, zin kam viņus vajag un attiecīgi iezlēdz ciparu, bet vispār tiesi tie pasi štekeri nāk, piemēram, C5 logu tīrītaju motoriņam, ME7 šaurjoslas lamda zondei un noteikti kautkur vel.

Un tīri tā, lai nav tukša muldēšana, pāris mani darbi:

Šķiet, ka šis bija pats pirmais. Pēc īpašnieka vēlmes atstāts nenoizolēts

2015-06-07%2000.36.17-1_zpst1ejja9p.jpg

Velviens šo spoļu veids. P&P skrūvējās veca tipa spoļu vietā. Nāca TT 225hp, S3 un drošvien citiem 225hp VAG dzinejiem. Vobla for scale.

2015-05-01%2023.01.10_zpstnfrcoj5.jpg

Un pašlaik svaigākais, manam topošajam 1.8T frankenšteinam. Bentley W8 spoles, AWT vārstu vāks un vadu čehols no 2.0TFSI.

DSC_0042_zps0ey44yat.jpg

DSC_0048_zpsql1mhvuc.jpg

570427f13def3jpajcag1459890161_zpsxlxbcr
  • bodX, DANX, Liigush and 4 others like this

#13 OFFLINE   RichLV

RichLV

    Advanced Member

  • Moderators
  • 207 posts
  • LocationKekava
  • Loacation:
    Riga

Posted 06 April 2016 - 09:05

Krasota kā saka. :)

 

Par dwell time zinu, uz 20vT tā pati kaite, ja ar tādām brauc. Bet ja nonstopā nedzenā autiņu pa trasi un/vai nenosedz spoles ar vākiem, tad tas īsti neko neietekmē. 

 

Kas tev tas pa tuning softu ir? Kā kartes spied ārā no ECU (ja nav noslēpums, protams)?


VW Golf MK6 2.0TDi

Suzuki GSX-R1000 K5


#14 OFFLINE   mdz

mdz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 posts
  • Loacation:
    Salaspils

Posted 07 April 2016 - 18:29

Konkrētais softs saucās WinOls. Vel ir Tunerpro un drošvien citi. Pilnīgam hardkoristam, jeb ja zin precīzi ko meklēt, pietiek ar jebkuru *.hex editoru, jo programma glabajas heksadecimalaja formātā.
Karšu meklēšana nekāds noslēpums nav. Ņemam to pašu WinOls, iesākumā būs jāatrod netā tādas pašas paaudzes ecu softs ar jau atrastām kartēm, vai forumos jārakājās, jāmeklē bildēs kā viņas izskatās, tad iekš Winols 2d režīmā jāmeklē pēc vizuālas līdzības. Grūti tā saprotami izstāstīt, ja kādreiz būsi Salaspilī, varu nodemonstrēt. Itkā nekas sarežģīts nav, bet prasa diezgan laika. Vēlāk jau apmēram atcerās kādas tās kartes izskatās un var atrast tāpat. Daļa kartes vienmēr ir tajās pašās vietās, daļa citur. Izkārtojums atšķirās pat viena un ta paša ecu dazādām softa versijām. Kartes vel ir relatīvi vienkārši, grūtāk iet ar codewordiem, slēdžiem un vienkāršajām vērtībām (apgriezienu limiti u.t.m.l), jo tās parasti izmērā ir 1-2. Starp citu, ne tikai ecu, bet arī kārbām un instrumentu paneļiem dati glabājas karšu formā un var sastrādāt visādas muļķības, piemēram panākt, lai panelis rāda reālo dzinēja temperatūru, nevis koriģēto, pārbūvējot paneli uk -> eu sataisīt, lai spidometru rāda pareizi u.t.t. Par paneļiem varētu pacelt atsevišķu topiku, bet liekas, ka man nebij b5/c5 uk paneļu uzskatāmam piemēram.

#15 OFFLINE   RichLV

RichLV

    Advanced Member

  • Moderators
  • 207 posts
  • LocationKekava
  • Loacation:
    Riga

Posted 07 April 2016 - 21:34

Mums vajadzētu saskrieties kaut kad. )) Ja es nepāriešu uz stand-alone, tad tāds info ļoti noderēs. Parādā nepalikšu. %)


VW Golf MK6 2.0TDi

Suzuki GSX-R1000 K5


#16 OFFLINE   retrob4

retrob4

    Advanced Member

  • Club member
  • PipPipPip
  • 57 posts
  • LocationRīga, Ragana, Cēsis

Posted 07 April 2016 - 21:44

es ar labprāt piedalītos jūsu sarunā pie saskriešanās vai arī atsevišķi. Jo es tgd mēginu arvien vairak izburties cauri šīm tēmām (piekodēšana, partaisīšana utt.) bet labprat parunātu ar kādu, kurs to dara, jo pagaidām iet pagrūti!



#17 OFFLINE   wufijs

wufijs

    Advanced Member

  • Moderators
  • 477 posts
  • Loacation:
    Rīga/Valmiera

Posted 07 April 2016 - 22:19

Tad jau jums visiem Salaspilī garāžā jāsatiekas!


Sent from my iPhone using Tapatalk
''Dārgais, pasaki tos trīs vārdus, ko man tik ļoti patīk dzirdēt!''
''audi, turbo, quattro...''

#18 OFFLINE   RichLV

RichLV

    Advanced Member

  • Moderators
  • 207 posts
  • LocationKekava
  • Loacation:
    Riga

Posted 08 April 2016 - 09:22

Konkrētais softs saucās WinOls. Vel ir Tunerpro un drošvien citi. Pilnīgam hardkoristam, jeb ja zin precīzi ko meklēt, pietiek ar jebkuru *.hex editoru, jo programma glabajas heksadecimalaja formātā.
Karšu meklēšana nekāds noslēpums nav. Ņemam to pašu WinOls, iesākumā būs jāatrod netā tādas pašas paaudzes ecu softs ar jau atrastām kartēm, vai forumos jārakājās, jāmeklē bildēs kā viņas izskatās, tad iekš Winols 2d režīmā jāmeklē pēc vizuālas līdzības. Grūti tā saprotami izstāstīt, ja kādreiz būsi Salaspilī, varu nodemonstrēt. Itkā nekas sarežģīts nav, bet prasa diezgan laika. Vēlāk jau apmēram atcerās kādas tās kartes izskatās un var atrast tāpat. Daļa kartes vienmēr ir tajās pašās vietās, daļa citur. Izkārtojums atšķirās pat viena un ta paša ecu dazādām softa versijām. Kartes vel ir relatīvi vienkārši, grūtāk iet ar codewordiem, slēdžiem un vienkāršajām vērtībām (apgriezienu limiti u.t.m.l), jo tās parasti izmērā ir 1-2. Starp citu, ne tikai ecu, bet arī kārbām un instrumentu paneļiem dati glabājas karšu formā un var sastrādāt visādas muļķības, piemēram panākt, lai panelis rāda reālo dzinēja temperatūru, nevis koriģēto, pārbūvējot paneli uk -> eu sataisīt, lai spidometru rāda pareizi u.t.t. Par paneļiem varētu pacelt atsevišķu topiku, bet liekas, ka man nebij b5/c5 uk paneļu uzskatāmam piemēram.

 

Tu jau ar ME7.x ņemies vai ne? Tas cik es skatījos pilns ar info ir pieejams neta plašumos par mapping'u. Bļin manam arhaiskajam 2.3.2 praktiski nekā nav, un tauta īsti nedalās ar info par to tēmu. PRJ skopi tur pie sevis, jo maizi ar to pelna, kas ir visai loģiski protams.

 

Bet nu izglītībai ļoti noderēs anyway. 

 

Kā tu slēdz klāt ECU, lai lasītu nost kartes? Čipus nolasi caur mikrokontrolieri vai izmanto VCDS karšu dump iespēju, vai kaut kā savādāk?


VW Golf MK6 2.0TDi

Suzuki GSX-R1000 K5


#19 OFFLINE   mdz

mdz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 posts
  • Loacation:
    Salaspils

Posted 08 April 2016 - 14:27

Jap, ņemos ar ME7. Tiesa gan, pavisam īsu brīdi, šķiet, ka kāds pusotrs gads kopš sāku studēt to visu. Pagaidām gan nosacīti esmu paņēmis pauzi, jāpabeidz un jāieceļ dzinējs, tad teoriju liksim praksē.
Jā, ar vecajiem motronikiem ir švakāk, bet arī nav tik traki, vakar uz ātru roku atradu AAN failu un pārīti karšu izdevās sazīmēt, ja paliks garlaicīgi, parakšos dziļāk.
Nolasīšana/ierakstīšana ME7 notiek ar visprastāko "veco" ķīnas vagcom 311/409 vadu. M3.8/M5.9 nolasīšana lodējot laukā čipu un liekot programmatorā, ierakstīt gan varēja ar MPPS kabeli piemetot barošanu pie ecu 43. pina. Kautkādām 5.9 versijām, varēja arī nolasīt caur kabeli, bet cik sapratu, USA tirgus blokiem. M2.3 tikai lodēt lauka un programmators.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Buks : (26 March 2020 - 09:10 PM)

Sveiki, kāds šeit ir saskāries ar audi s8 d3 v10?

@  Gacha : (12 February 2019 - 10:07 PM)

Līdz auto trakam gaiziņš. vel pāris dienas ja esi pārdomajis ka velies braukt. Zvani 25454999 viesu maja ir. 15-16 februaris par draudzigām Cenam

@  Gacha : (23 April 2018 - 07:13 AM)

Tiek tirgots a4 quattro 1.8 turbo trases aparats 25454999

@  wufijs : (11 March 2018 - 08:15 PM)

timetrial.quattroclub.lv

@  Klavins : (10 March 2018 - 11:19 AM)

Kur laikus var redzet?

@  DANX : (13 December 2017 - 12:26 PM)

Iviķix pasūti no allieexpress remkomplektu eņģēm, ja vien tev baračokā nav caurums :D

@  Iviķix : (11 December 2017 - 07:50 PM)

chiv riv!peerku audi a4 b6 cimdu nodaliijuma,,bardačoka,, vaaku :wink: angļus nepiedaavaat!!!

@  DZEEE : (28 November 2017 - 11:56 PM)

kāds no šejieniešiem netigo 1,9TDI? a4/a6? čoms meklē....

@  bodX : (25 November 2017 - 10:12 AM)

Lietotājs WTH

@  Pogis : (23 November 2017 - 05:59 PM)

Kāds te kaut ko zin par gāzi/gāzes sistēmām? Precīzāk - sprauslām?

@  Gacha : (28 October 2017 - 06:11 PM)

Tātad atceramies 1 novembris gaizinam sakas redzistracija kalna brauksana esam aktīvi kas plano piedalīties

@  DANX : (27 October 2017 - 11:38 AM)

Nop

@  Gacha : (26 October 2017 - 05:29 PM)

Kāds sezdien plāno uz dubļiem?

@  Gacha : (01 October 2017 - 11:59 AM)

Kirhu paldies pa uzņemšanu.

@  Gacha : (30 September 2017 - 06:13 PM)

labdaribas pasakums izdevas kaut ar bijam tikai triji tā no quattroclub.lv

@  Gacha : (30 September 2017 - 06:10 PM)

Liels paldies. Līgai Andrim

@  Gacha : (27 September 2017 - 12:19 PM)

Tātad uz labdarību 30 šo sezdien kas bus 100% Es Danx smilidzins ligush ???

@  DANX : (25 September 2017 - 01:04 PM)

http://board.quattroclub.lv/topic/352-palīdzēsim-tiem-kam-tas-ir-nepieciešams/

@  DANX : (12 September 2017 - 09:14 AM)

ir gan! :)

@  Gacha : (10 September 2017 - 04:27 PM)

Nu tautieši. Jāgatavojas 16 septembrim