Sveiciens, Quattristiem!
Sen te nekas nav rakstīts, tad, nu izdomāju uzrakstīt kaut kādu “otčotu”.
Tie, kas zina, tad pēdējā laikā ir daudz visādu hlamu sapirkts, varētu teikt, ka pat šrots...
Bet no visiem šiem hlamiem jāizceļ divi, viens ir B3Q un otrs B4Q Competition, par kuru tad arī ir šis raksts. Par B3Q nemaz raksts nav tapis, bet to uzceps, kad sākies īstais quattro laiks.
Sanāca kompetīciju iegādāties nejaušā kārtā, un tiešām ļoti izdevīgi. Nedomājot, ieraugot bildes, sapratu, lai vai kādā stāvoklī – jāņem. Vienīgais mīnuss, nodokļu parāds. (Baigi neieslīgsim detaļās, kā, bet, fakts ir fakts, dabūju kompetīciju)
Mašīna oriģinālā kompetīcija. Paredzēta no rūpnīcas Nīderlandes tirgum, par to liecina kods – X2C, un tā arī ir.
No rūpnīcas noripojusi: 1994-03-14
Pirmā reģistrācija: 1995-01-03
Mašīna stāvējusi nekustīgi 5 gadus. Kā izrādās īstais īpašnieks, kas ar viņu ir braucis ir nu jau gados cienījams kungs, un iemesls kāpēc mašīna, kopš 2013. gada stāv nekustīgi, ir sirds slimība, kura liedza vairs braukt pie stūres.
Pa šiem 5 gadiem, mašīna ir salīdzinoši maz cietusi, ja neskaita šādus kasjakus:
- Ir bijuši lēcu lukturi, kuru nebija iegādes brīdī;
- Nav oriģinālais S2 bamperis, pērkot baigi nopriecājos, ka beidzot būs normāls bampers, bet skuju, stiklinieks, un i to lāpīts, tā ka no viņa baigās jēgas nav, ir domā uzlikt uz B3Q prost kaut kādam skatam;
- Bērni šo piecu gadu laikā nav lolojuši virsbūvi, ir daudz skrāpējumu, švīkas, nolauzta antena uz jumta.
- Virsbūve kā tāda labā stāvoklī, rūsas ļoti maz, ir mazliet uz aizmugures kreisās arkas, bet ne kritiski, bet, lai vai kā ar laiku būs nepieciešama pilna mašīnas pārkrāsošana.
Tāpat uzzināju, ka kaut kad 2012/2013 gadā, iepriekšējais saimnieks ir notriecis sunīti, kā rezultātā cietis kapots, bampers un viens no lukturiem. Tādēļ ir uzlikti parastie dalītie lukturi, kaut kā salāpīts replikas S2 bampers, kapots kaut iemīcīts, bet atstāts tas pats. No šī gadījuma ir ticis likvidēts kondicioniera sūknis un radiators.
No komplektācijas:
Quattro pilnpiedziņa;
Quattro dizaina salons;
VDO;
Nezinu vai oriģināls, bet izskatās, pēc oriģināla- Ātrumpārslēga kloķis ar apgaismojumu.;
Visi četri el. Logi;
Centrālā atslēga/Signalizācija;
Koka apdares imitācija, vismaz izskatās gana oriģināla;
Kondicionieris (Uz doto brīdi nav sūkņa un radiatora, bet pati sistēma, kā tāda ir)
Kompetīcijas diski (Bez centriņiem, tos ar sīkie gan jau nopīzdojuši, ja kādam ir PM)
Slēpošanas soma;
Bez lūkas. (Neesmu baigais lūku fans, tāpēc man tas ir plus)
Gan jau vēl kaut kas.
Šobrīd uz 08.11.2018 ir izdarīts sekojošais:
Noņemti durvju apšuvumi (Jāpārlīmē audums, bērnu slimība šitām bočkām)
Nomainīts centralkas sūknis, no donor B4
Nomainīti spoguļi, jo iepriekšējiem motoriņi kaput. (Uzlikti no A90 B3)
Bagana amīši
Aizm. Labās lampas plates maiņa, kurā liekas lampiņas
Samainīti visi drošekļi un pāris releji
Visas sveces jaunas.
Eļla
Visi filtri
Visi tehniskie šķidrumi
Pie mana Ozolnieku meistara saregulēta, mehāniskā šprice.
Salikta priekša, kaut cik, ziemas izpildījumā, no donor B4 uzlkta sudraba haube (taisna, normāla), iepirkti parastie pilnie lukturi (monobloki), uz ziemu uzlikts pr. bampers no A90 B3, tīri ziemai, ne jau “makeupam”
Uzliktas jaunas ziemenes Hankook R15, uz bleķiniekiem ar A3 OEM kalpakiem.
Šobrīd aktīvi mašīnu gatavoju TA, priekš TA jāizdara:
Visi kluči, diski;
Pr. vējstikls jāuzliek no donora;
Izplūde jāpārmetina
Jāsaregulē pr. lampas
Priekšējais labais stūres pirksts jāsamaina
Tad jau var mēģināt dabūt melno kvadrātu logā. Un tad jāskatās, kas vēl ar piekari, ko TA inspektori teiks. Viens vēl ir skaidrs amīši kaut kad ar būs jāmaina, un loģiski visas piekare jāpārlasa. Bet, nu to visu laika gaitā.
Šobrīd mašīna beidzot uz mani ir uzreģistrēta, nodokļi nomaksāti. Prāts mierīgs, jo onkulis 38. gada... Apdrošināšana iepirkta. Nenocietos un vakar paņēmu vienas dienas atļauju un pagāzēju Jelgava-Rīga. Visnotaļ patīkami pārsteigts biju. Dzinējs (priekš ACE) strādā ļoti labi, neraustās, brīvgaitā mierīgi strādā, vispār baigi pārsteigts biju.
Mašīnai, cik nu visur esmu baudījis ir oriģinālais nobraukums 248 tkm
Pilns ar vecajiem dokumentiem. OEM Audi Servisa grāmatiņa ar pēdējo atzīmi 129tkm
Orģināla kondicioniera grāmatiņa. Visādi TA izdrukas u.t.t.
Ja kāds zina, vai kompetīcijas ir numurētas ķip aļa 1/2500, tad padodiet ziņu, interesē, kura ir mana, jo kompetīcijas ir 2500 tik saražotas. Cik pagūglēju, tad viens saka, ka numerācija ir, cits saka, ka nav, viens saka, ka numurs ir uz oriģinālās atslēgas, kā tur īstenība ir HZ...
Stūre tiks nomainīta, tas pagaidām procesā.
Mērķis ir laika gaitā mašīnu savest kartīgā stīgā, un kalpos, kā brīvdienu auto. Pamatā viss būs vairāk vai mazāk oriģinālā izpildījumā (OEM.) Viss laika gaitā, cik nu būs laiks un finanses. Ik pa laikam iemetīšu kādu atskaitīti, kas pa kam. Mērķis ir laika gaitā savest tādā stīgā, kādā ir Oss “kompete” vai Mdz Pelikāns. Tādā ziņā ir no kā ņemt iedvesmu un pamācīties. Tādēļ baigās super ātrās pārvērtības nebūs. Bet, nu skaidrs ir viens. Izejmateriāls ir labs, nu tik pamazām jāčinī augšā.
Gan jau, ka kaut ko piemirsu uzrakstīt, bet, nu ko nu vairs...
Un tagad kādas bildes:
Paņemot vienas dienas atļauju
Durvju Obšivkas uz auduma change