Nu čau. Daudzi jau zin, ka savu brašo kumeļu es pārdevu, un priekš vasaras iegādājos savu sen kāroto sapni- Mazda MX-5 Miata.
Domāju, ka daudzi var nezināt,kas ir šis brīnums, un ar ko tas atšķirās no parastas 90.gadu automašīnas, bet atšķirību ir daudz. Būtībā viņa ir būvēta kā kartings, pilna masa ir zem tonnas ,izsvarojums 50:50 , ar to ir jautri braukt un pie tam vēl - kabriolets!
Tātad, kopā ar lietotāju Dāvis L. atradām to īsto un vienīgo @mobile.de ,ieķērām lidmašīnas biļetes, kāpām gaisa kuģī un laidām šim pakaļ! Kad bijām nonākuši līdz adresei, kur jāatrodas miata, ieraudzījām mazu, necilu autoplaci, kur visas mašīnas izskatījās noplukušas, bet pašā priekšā- sarkana spīdīga miata!
Jā, vizuāli izbalējusi, ir buktītes, motors skanēja perfekti (par to būs atsevišķs stāsts ) , un virsbūve necerēti laba- rūsas tikpat kā nav, nu reāli tās nav, tikai vienā vietā jau iemetināts kvadrātiņš pa šuvi izrūsējis, tā kā perfekti. Nu tad tik samaksāju turkam naudiņas un devāmies pēc tranzīta numuriem!
Tad nu 6 stundas gaidījām tranzīta numurus (Jā, Latvijā tiešām tas notiek ātrāk ) un, kad numuri bija virsū , bijām gatavi doties ceļā uz mājām! Pa bāni normāli iedevām čībā mazajam 1.6 litru dzinējam ar 115hp
Tā pabraucām kādu stundu, līdz bija korķis uz 7 stundām, bet nu to visu pārvarējām un esam tikuši mājās
Pēc tam tika sasūtītas detaļas pie lietotāja Bodx, jo apkopīte tak jātaisa Paspēju jau kaut kādu mūziku ielikt un atrast dvīņubrāli
Un tad notika pats nejaukākais. Es mazliet sportiskākā ritmā ,nekā ierasts, braucu un pēkšņi panelī nokrita eļļas spiediens un reizē ar to sākās ļoti nejauka graboņa no dzinēja. Te sākās japāņu porno.
Bija skaidrs, ka tās ir šāles, bet nu cerība bija tāda, ka pietiks ar kloķenes slīpēšanu un jaunām šālēm. Taču nekā, beigtas ir gan pamatnieku šāles,gan klaņu šāles, gan kloķene (tā,ka nav ko slīpēt) , gan klaņi..
Tāds nu ir mans bēdu stāsts, bet nekas, drīz iekšā būs 1.8 dzinējs, kas ir diezgan jaudīgāks un viss būs gerai ! Tā kā stay tuned, drīz miata būs atpakaļ ielās