6 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 10 February 2017 - 17:51
Sveiciens visiem. Tad nu arī es beidzot esmu ticis pie sava Quattro. Ir gan 'it kā' bijis viens Q arī iepriekš, bet tas neskaitās, jo īsti braukt ar to nav sanācis, un pilnpiedziņa dzīvoja bagāžniekā.
Par auto. Audi A6 c5 avants 2004 gada ar benzīndzinēju v6 un manuālo kārbu. viss ko es vēlējos iekš viena auto.
Protams kā jau jebkuru auto iegādājoties saskaramies ar dažādiem defektiņiem, kuri laika gaitā tiks novērsti, bet nu vismaz šajā auto es saskatu potenciālu. auto iegādāts kā "tikko no Vācijas" lai gan man neliekas ka ievests no Vācijas... Bildes arī būs nedaudz vēlāk, jo vēl nav sanācis izveidot fotosesiju.
Vien maz bildīt.
Par auto. Audi A6 c5 avants 2004 gada ar benzīndzinēju v6 un manuālo kārbu. viss ko es vēlējos iekš viena auto.
Protams kā jau jebkuru auto iegādājoties saskaramies ar dažādiem defektiņiem, kuri laika gaitā tiks novērsti, bet nu vismaz šajā auto es saskatu potenciālu. auto iegādāts kā "tikko no Vācijas" lai gan man neliekas ka ievests no Vācijas... Bildes arī būs nedaudz vēlāk, jo vēl nav sanācis izveidot fotosesiju.
Vien maz bildīt.
- Gacha, bodX, DANX and 5 others like this
Audi A6 C5 FWD 1997 2.4 LPG sedans
Audi A6 C5 Quattro 2004 2.4 LPG Avants!!!
#5 OFFLINE
Posted 21 February 2017 - 19:01
He, izejot cauri 'option codes' atklājās ka auto paredzēts Zviedrijas tirgum. Līdz ar ko baumas ka auto ir pabijis LT ar visām no tā izrietošajām sekām ir ļoooti ticamas... par cik jau iegādājoties tika novērots defekts ar slēgšanos, un aizdomām par to ka beigta kulise, (pārdevējs gan skaidroja, ka sajūga disku pa biezu uzkniedējuši), 6dien tiks taisīta lielā ekspertīze, kas īsti ir sajūgam, pie reizes tiks palūrēts dzinējs, un datorā redzamie cipariņi sadalenēm un pārējās lietiņas.
smieklīgi, bet atkal manā īpašumā ir ļoooti apdalīts modelis, un vienīgā extra ir OEM ksenons. pat spogulis ir visprastākais. nezināju ka tādi nāk iekš c5, kur nu vēl FL...
- bodX and Kirhs2 like this
Audi A6 C5 FWD 1997 2.4 LPG sedans
Audi A6 C5 Quattro 2004 2.4 LPG Avants!!!
#6 OFFLINE
Posted 24 April 2017 - 00:23
Urrā... ledus ir sakustējies... tātad ļoti ilgu laiku bija 'epopeja ar sajūgu'...
nopērkot auto tika secināts ka kkas nav ar sajūgu. tas kādā nedēļas nogalē tika nojaukts, tad palēnām sazīmējām sajūga komplektu un vēl veselu čupu ar dažādām detaļām pa perimetru ko vajag samainīt. vēl pēc pāris nedēļām beidzot tikām pie iespējas salikt sajūgu un uzlikt atpakaļ kārbu, un jau likās ka beiiidzot būs lielie prieki, bet ne pa kam tas sajūgs negaisojās... tātad, kkas vēl tajā visā ballītē nebija līdz galam... tad nu tika iegādāts galvenais sajūga cilindrs, kas bija vienīgā nesamainītā detaļa, un nu beidzot šajā nedēļas nogalē kārtis sastājās labvēlīgi, un samainīju cilindru, un tas sajūgs ņēma un atgaisojās... pēc salikšanas ne īsti līdz pilnībai, taču šorīt vēlreiz pagaisojot nu ir pilnvērtīgs sajūgs...
pa starpai tika samainīti divi saļņiki motoram, kārbai paduškas, mazliet sakārtota izplūde, protams jauns sajūgs, jauni sajūga cilindri, un beidzot auto ripo... priekšā vēl daudz dažādu sīkumu.
Milzīgs paldies WTH par visiem šiem kārbas darbiem un diagnostikām un vispār visu. Vēl paldies Ģirts.U par izplūdes metināšanas darbiem, un protams DK par telpām...
Jāsaliek visi plastmasi vietās, jānomazgā, un jāuztaisa kāda bilde...
nopērkot auto tika secināts ka kkas nav ar sajūgu. tas kādā nedēļas nogalē tika nojaukts, tad palēnām sazīmējām sajūga komplektu un vēl veselu čupu ar dažādām detaļām pa perimetru ko vajag samainīt. vēl pēc pāris nedēļām beidzot tikām pie iespējas salikt sajūgu un uzlikt atpakaļ kārbu, un jau likās ka beiiidzot būs lielie prieki, bet ne pa kam tas sajūgs negaisojās... tātad, kkas vēl tajā visā ballītē nebija līdz galam... tad nu tika iegādāts galvenais sajūga cilindrs, kas bija vienīgā nesamainītā detaļa, un nu beidzot šajā nedēļas nogalē kārtis sastājās labvēlīgi, un samainīju cilindru, un tas sajūgs ņēma un atgaisojās... pēc salikšanas ne īsti līdz pilnībai, taču šorīt vēlreiz pagaisojot nu ir pilnvērtīgs sajūgs...
pa starpai tika samainīti divi saļņiki motoram, kārbai paduškas, mazliet sakārtota izplūde, protams jauns sajūgs, jauni sajūga cilindri, un beidzot auto ripo... priekšā vēl daudz dažādu sīkumu.
Milzīgs paldies WTH par visiem šiem kārbas darbiem un diagnostikām un vispār visu. Vēl paldies Ģirts.U par izplūdes metināšanas darbiem, un protams DK par telpām...
Jāsaliek visi plastmasi vietās, jānomazgā, un jāuztaisa kāda bilde...
- bodX and nbisenieks like this
Audi A6 C5 FWD 1997 2.4 LPG sedans
Audi A6 C5 Quattro 2004 2.4 LPG Avants!!!
#7 OFFLINE
Posted 29 August 2017 - 23:56
nu sen nekas nav rakstīts, jo pa lielam arī nekas nebija darīts, un auto tika salīdzinoši maz braukts.
tad nu beidzot auto ir ticis pie Zaļākas un lētākas degvielas - respektīvi sagāzēts. prieks jau liels, jo nu varēs sākt vizināties...
Atkal milzīgs paldies WTH par operāciju I!!!
tad vēl pa starpai tika atklāti pāris defekti, kuri lēnāk tiks novēsti, bet pozitīvais, ka nu auto iespējams vairāk sāks parādīties ielās...
šodien jau novērsu vienu no būtiskākajiem defektiem - dzinēja elektroventilators.
pārliecinājos ka lēto ražotāju detaļas nav tik kvalitatīvas kā to varētu vēlēties, lai gan kvalitātes kontrole ir liela.
tika nopirkts lētais Thermotec ventilators, taču ieliekot to vietā to nevarēja pagriezt, jo tas ķērās un strīķējās, sapratu ka tā nekas nesanāks. tad nolēmu pašu motorīti pārnest uz veco (OEM) rāmi, un tas problēmu atrisināja.
Vēl priekšas gultņi jāsamaina, un tad jau jāķeras pie riepu un disku maiņas...
tad nu beidzot auto ir ticis pie Zaļākas un lētākas degvielas - respektīvi sagāzēts. prieks jau liels, jo nu varēs sākt vizināties...
Atkal milzīgs paldies WTH par operāciju I!!!
tad vēl pa starpai tika atklāti pāris defekti, kuri lēnāk tiks novēsti, bet pozitīvais, ka nu auto iespējams vairāk sāks parādīties ielās...
šodien jau novērsu vienu no būtiskākajiem defektiem - dzinēja elektroventilators.
pārliecinājos ka lēto ražotāju detaļas nav tik kvalitatīvas kā to varētu vēlēties, lai gan kvalitātes kontrole ir liela.
tika nopirkts lētais Thermotec ventilators, taču ieliekot to vietā to nevarēja pagriezt, jo tas ķērās un strīķējās, sapratu ka tā nekas nesanāks. tad nolēmu pašu motorīti pārnest uz veco (OEM) rāmi, un tas problēmu atrisināja.
Vēl priekšas gultņi jāsamaina, un tad jau jāķeras pie riepu un disku maiņas...
- DANX likes this
Audi A6 C5 FWD 1997 2.4 LPG sedans
Audi A6 C5 Quattro 2004 2.4 LPG Avants!!!
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|