Sveiki biedri!
Esmu nobriedis uzcept topiku par savām lamatām. Patlaban īpašumā ir divi Quattro.
1999.g (FL) Audi S4 B5 2.7TT.
Auto iegādājos 1. aprīlī, un tā man ar viņu ir gājis, kā jau ar pirmā aprīļa joku. Nobraucu nepilnus 200km un sanāca nolauzt kārbai primārās vārpstas galu. Tad sekoja 2 mēnešu meklējumi, jo nekur nevarēja atrast donoru. Kad atradām, sekoja operatīvs remonts un atkal biju ielās. Pēc tam nobraucu veselu mēnesi, kas jau bija forši, pēc pirmās pieredzes ar ESmašīnu. Bet kā jau parasti, kaut kam bija jānotiek. Šoreiz tā bija kreisā turbīna. Sekoja lielais remonts ar dzinēja ārā celšanu. Uzbūvēja jautrākas turbīnas, nomainījām silikona spiediena trubas, tika uzlikts jauns sajūga darba cilindrs, 044 Bosh degvielas sūknis u.t.t.. Visu labāk nemēģināt atcerēties, savādāk paliks žēl, kas viņā ir iegrūsts. Kā jau esītim pienākas, ir uzlabota vadība, lai mašīna būtu dzīvāka un braukt varētu dinamiskāk.
1991. g Audi 100 C4 2.8/2.6.
Auto tika iegādāts pērnā gada rudenī. Sarkanais troksnis bija stāvējis 5 gadus, jo iepriekšējiem saimniekiem bija slinkums nomainīt karteri. Kā jau mašīnai, kas stāv šrota teritorijā nebija neviena drošinātāja, releja... Pateicoties Retro, ceška rūca jau pēc 15 min. Pirmā skate bija interesanta, 14 divnieki, bet visi par sīkumiem. Pēc mēneša jau visa aizmugure bija ar poly buksēm un varēja sākt braukt. Ziemā izdevās nocirst 2. robu (iemesls visai amizants, vedu Dincim augstpapēžu kurpes uz darbu), bet tas netraucēja turpināt braukāt. Sākotnēji bija 2.8 AAH dzinējs, tika uzstādīta gāze, bet vasarā izdevās noraut zobeni. Dzinējs tā pat bija metams, jo no kompresijas nebija ne smakas, tāpēc arī ieguva nosaukumu "sarkanais troksnis", jo bija taisnā izplūde un šāva 10cm liesmas. Tagad Quattroclub garage stāv 2.6 dzinējs, gatavs celt iekšā, bet tieši tagad restaurējas kārba. Tā, kā gaidāt, drīz ceška atkal būs ielās.
(RichLV was here )