24 replies to this topic
#22 OFFLINE
Posted 06 March 2018 - 19:00
Piekrītu Kripsim, nu ļoti pareizi pieej autiņam! Tas priecē un prieks lasīt! Gribēju prasīt, kā ieliki Concertu no B7? Vai tad bija "plug and play"? Nebija jāslīpē maliņas nost? Vienkārši ielikts jau nu ir tā, ka būtu jau no zavoda tāds nācis!
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
B3 Quattro ''88
B4 Quattro Competition ''94
#23 OFFLINE
Posted 06 March 2018 - 19:51
Piekrītu Kripsim, nu ļoti pareizi pieej autiņam! Tas priecē un prieks lasīt! Gribēju prasīt, kā ieliki Concertu no B7? Vai tad bija "plug and play"? Nebija jāslīpē maliņas nost? Vienkārši ielikts jau nu ir tā, ka būtu jau no zavoda tāds nācis!
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Tur ir tā, ja sameklē otro Concertu no C5, tad nekas nav jāgraiza.
Man bija šāds no B7:
Ir vēl varianti no Audi TT ar pareizo rāmi, varbūt vēl kāda audi.
Bet ja ir dabūts ar nepareizo rāmi, tad ļoti labi var redzēt pa kurieni griezt nost malas. Plastmasa ir gana plāna, lai ietu cauri ar papīra nazi, tas arī būs galvenais instruments procesā. Pēc tam var slīpēt nost ar smilšpapīru. Bildē palikusi vēl apakšējā mala, pēc tam stūrus var prātīgi ieapaļot.
Beigās izskatās šādi, B7tajiem uz pēdējiem gadiem jau nāca alumīnija pogas:
Tas būtu pa lielam viss par maģa apgriešanu. Rāmju krāsa mazliet atšķiras, spožā laikā var redzēt. Var arī noņemt rāmi un pārkrāsot tumšākā krāsā, bet to kaut kā neesmu izdarījis
Lai viss darbotos šim aparātam vajag savienojumu ar CAN uz instrumentu paneli. Pa to iet aizdedzes signāls, GALA, apgaismojuma signāls, staciju displejs, var būt pulksteņa regulācijas signāls utt..
Ja ir immo3 paaudzes panelis (baltais skalu apgaismojums), tad vajag divus vadus uz paneli priekš CAN tīkla, visam vajadzētu iet. Panelis tikai jāadaptē ar VCDS, ka tagad maģis iet pa caniem. 62. kanālā +1.
Ir redzētas problēmas ar agrīniem immo3 paneļiem no 99g B5, ka CAN ātrumi atšķiras un nav gana ātrs savienojums. Ar C5 immo3 paneļiem problēmas nav bijušas, tur ir modernāks softs iekšā. Ar immo2 cauri neies, tad vajag CAN emulatorus, kas ir bezjēdzīgs pasākums, labāk uztaisīt immo2->immo3 paneļa konektoru swapu - lētāk nopirkt paneli nekā likt emulatoru + var pie reizes ielikt jaunāka gada paneli no C5.
C5 paneli var pārtaisīt par B5 paneli veicot vajadzīgās darbības ar lodāmuru un pārprogrammējot softu, var būt mazas nianses, bet var izveikt tā, ka viss funkcionē.
Tas īsumā viss.
- grav4iks, Kirhs2 and Misins like this
A4 B5 facelift 1.9TDI
#25 OFFLINE
Posted 13 July 2018 - 23:17
Tiek tik braukts, šoreiz nav baigi daudz ko stāstīt.
Tie, kas lasa otrā forumā zina, ka pie manis var dabūt TinyTOG platītes eļļas sensora kļūdas likvidēšanai un parastā sensora izmantošanai Immo3 panelī vai pēc Immo2->Immo3 swapa. Emulatoram pievada -, +12V, analogā sensora ievadu un TOG signāla izvadu.
Rezultātā pēc Immo2->Immo3 paneļu swapa ir arī eļļas temperatūra panelī. Pie reizes piespraudu pulksteņa antenu, jau laiciņu atpakaļ sataisīju atvērto durvju indikāciju un kruīza indikāciju uz allroad pneimas lampiņas. Ā, vēl spidometra kļūda noņemta.
Tagad C5 panelis pilnībā pielāgots priekš B5. Nedaudz par to visu:
Šis konkrētais ir 4B0920933M.
Pie B5 var pielāgot
- jebkuru nekriptoto C5 Immo3 spido 2000.g. - 2001.g. (930x, 932x, 936x) gan mašīnām ar CAN signāliem gan bez;
- jebkuru kriptoto C5 Immo3 spido* 2001.g - 2005.g. (933x, 935x, 936x, 937x, 981x)
*jebkuram B5 ar Immo3 spidometru no rūpnīcas būs CAN signāli, tātad der jebkurš C5 kripotais spido.
*B5 ar Immo2 spidometru no rūpnīcas jāuzmanās, jo ne visi kriptotie C5 spidometri atbalsta analogos signālus (tātad atbalsta tikai CAN).
Piemēram, 933G, 935D nevarēs izmantot, jo nav analogo signālu atbalsta. 933M, 981J atbalsta gan analogos signālus, gan CAN.
- DANX, grav4iks, Kirhs2 and 1 other like this
A4 B5 facelift 1.9TDI
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|