mdz B4 Pelikanblau
Started by
mdz
, Jul 25 2016 22:04
38 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 25 July 2016 - 22:04
Saku uzreiz, izdarīts ir tik daudz, ka daļu pilnīgi noteikti neatceros un visos sīkumos neiegrimšu - pārāk daudz jāraksta.
Principa īss apraksts kā bija sākumā, ka ir tagad un tad jau jaunumus atzīmēšu sīkāk.
Nu tātad, subjekts B4, no rūpnīcas izripojis talajā 1994 gadā, priekšpiedziņa, 2.0 monošprice un baznīcas žurkas komplektācija. No ekstrām bija tikai elektriskā lūka, salona filtrs, augstuma regulācija pasaziera krēslam un krāsa (jā, tā krāsa ir oem - LY5T Pelikanblau).
Stāsts, kā viņš pie manis nonāca ir garš un mistisks, bet baigi daudz jāraksta. Long story short sanāca tik nereāla sakritība, ka laikam tam auto bija lemts pie manis nonākt. Nopirku viņu 2010 gada augusta beigās ar uzsistu purnu abās pusēs un labo aizmugurējo spārnu. Cipars bija ~2.5 reizes mazāks kā tā brīža tirgus cena, tāpēc tika paņemts ar domu sataisīt defektus, pārdot un ņemt A4. Bet jo vairāk viņu skrūvēju, jo vairak tas auto iepatikās un te nu mēs esam.
Pašas pirmās bildes nav saglabājušās, atradu tikai ar jau sataisītu purnu un nomainītu arku (vēlāk gan tika pa rūpnīcas šuvēm nomainīts viss spārns lai ir miers).
Patinot uz priekšu gandrīz 6 gadus, šodiena.
Salons:
- C4S4 priekšējie krēsli ar apsildi
- B3 90 aizmugures krēsls ar atbilstošu audumu un saliktiem apsildes elementiem, vel jāsavelk vadi
- lielais panelis ar pasažiera airbagu un attiecīgajām durvju apdarēm
- S-line stūre
- S2 instrumentu panelis
- Melnie griesti ar oem melnajām ručkām un alkantras imitācijas stoikām
- skaņas/vibro izolācija
- pilns koka apdares komplekts
- VDO papildpulksteņi
- štorka aizmugures logam
- RS2 melnās durvju atvēršanas ručkas
- Ādas rocene no facelift Cabrio
- Apgaismojums priekšā pie kājām
- Apgaismojums durvīs
- Paneļa pogas no B5A4
Virsbūve:
- S2 priekšas un aizmugures buferi, S2 sliekšņu uzlikas
- Oem bagāžnieka vāka spoileris
- Ručkas, moldingi, spoguļi virsbūves krāsā
- OEM tonētā aizmugures optika
- A8 D2 kaltie R17 diski nopulēti
- pilnie priekšas lukturi
Transmisija:
- custom made shortshifts
Piekare:
- cietākā poliuretāna bukses priekšas pusrāmim, palauktiem un stūres stieņiem
- S2 bremzes priekšā
- B6A4 bremzes aizmugurē
- 26mm stabilizatora stienis priekšā
- sēdinājums -75mm priekša -hvz mm aizmugure
- glāžu savilcējs priekšai
- 5x112 swaps neizmantojot neko no standarta receptes - S2 stupcas
Aprīkojums:
- 4x elektriskie logi
- elektriskie apsildāmi sānu spoguļi
- elektriskā lūka
- pašaptumšjošais salona spogulis ar iebūvētu ambient light
- apsildāmi krēsli priekšā un aizmugurē
- klimatkontrole
- borta kompis
- telefons (kurš gan mūsdienās vairs nestrādā)
- centrālā atslēga no D2 A8 ar atmetamo atslēgu, talvadību un strādājošām visām 3 pogām (arī bagāžnieka atvēršana)
- HAA tipa atslēga aizdedzei un durvīm
- noteikti velkautkas ko neatceros
Dzinējs:
Līdz šim bija 2.0 90hp monošprice, pilnīgs stndarts, tikai pārvakta galva, bākā tīrs 98. un attiecīgi sagriezta mazliet agrāka aizdedze.
Bet nu jau nedēļu kā tas dzinējs ir laukā un vakar viņa vietu ieņēma 1.8T.
Par 1.8 vispār ir atsevišķs stāsts. Dabūju es viņu negaidīti, bija iespēja tikt pie 1.8 20v AVV atmosfēras kluča ar sajūgu un ~100k noskrējienu pa limonādi. Tā ka planā bija 1.8T, nodomāju hui s ņim, daļām noderēs, savācu un nometu stūrī. Tad nopeldēja doma likt iekšā atmosfēru ka ir, vēlak iepirkt un pārlikt turbo versiju. Tad vienā dienā ēdot stikla desu garāžā izdomāju, ka jāturbinizē šitais, jo tik svaigu 1.8t kluci atrast būs ļoti grūti. Aši izskrēju cauri detaļu katalogiem saprast kas atškiras atmo vs turbo un ballīte sākās.
Lācīša zarniņas pa galdu
Pašai galvai lējumi atmo vs turbo ir identiski, atšķiras izplūdes vārsti (atmo pilnie, turbo pildīti ar sodu) un sadales vārpstas.
Iepirku AEB donorgalvu vārstiem un sadalenēm. AVV dzinējam nāk galva ar mazajiem ieplūdes portiem, AEB ar lielajiem. Tūneri vienmēr liek virsū lielo portu galvas, bet es ar nolūku atstāju mazo - vairāk griezes pie zemākiem RPM. Tāpat kanālu diametrs par šķērsli paliek pie lielākām jaudām nekā tur standarta bloka iekšas.
Pašu galvu izportēju, iedevu noslīpēt virsmu, sapulēju vārstus, jauni vārstu blīvslēgi, ķēdes spriegotājs, jauna ķēde.
Arī blokam lējumi vienādi, tikai atmo versijai nav štuceris dzesēšanas šķidruma atplūdei no turbīnas. Vieta lējuma ir, atlika izurbt caurumu, iegriezt vītni un ieskrūvēt štuceri. Blokam diluma nav, cilindri izhonēti, virsma noslīpēta, salikti klaņi un virzuļi no turbo versijas (turbo virzuļiem ir degkamera, atmo taisna virsma, turbo klaņiem ir platāks augšgals kur nāk cauri pirksts), jaunas šāles, virzuļu gredzeni.
Sazīmēta svaiga nerestaurēta standarta K03 turbīna, jauns bypass, pārbūvēta kartera ventilācija.
Principā ideja bija savākt to dzinēju pilnīgu standartu (izņemot portēto galvu), panākt, lai viss strāda perfekti un tikai tad ķerties klāt modifikācijām. Pie tā arī pieturos, lai gan ir šādi tādi eksperimentāli risinājumi un daļas.
Par vadību uzreiz tika izvelēta "jaunā" Motronic ME7.5 ar elektrisko droseli. Vienīgā problēma - pedāļa potenciometrs, bet tam tika atrasts risinājums ar dīzeļa pedāļu bloku un piemeklētu benzīndzinēja potenciometru. Viss jau pārbaudīts un strādā. Iesākumā būs šaurjoslas vadība, jo lai to palaistu B4 bundzā pietiek noņemt imobilaizeru, ko jau kādus gadus 2 ka protu izdarīt, bet plauktā jau krājās platjoslas vadības komplekts un pravodka tika uztaisīta ar skatu nākotnē universāla - mainot vadību būs tikai jāpārskrūve zonde, jāpārsprauž ecu un jāsamaina sadaleņu spriegotājs prekt elektrohidraulisko. Arī aizdedzes spoles jau startā tika pārtaisītas uz "jaunā" tipa, konkrēti Bentley W8.
Vispār daudz kas nav sabildēts, bet to tuvākaja laika izdarīšu un atrakstīšu, varētu būt interesanta lasāmviela citiem 1.8t īpašniekiem (un ne tikai). šodien dzinējs jau ir iecelts iekšā, kārba ir klāt, vadi savilkti. šis tas vel trūkst un principā interesantākais vel tikai sāksies - ieplūdes, izplūdes, kartera ventilācijas būvēšana, daudz kas jātaisa no rokas, daudz kas japārtaisa lai der, darbojās un arī izskatās labi. Vispār visam šim swapam viens no galvenajiem nosacijumiem ir, ne tikai darboties, bet arī izskatīties skaisti, lai nav kauns atvērt kapotu. Tādēļ darba arī nesalīdzināmi vairak kā parasti.
Gariem rudens vakariem garāžā jau stāv nakamais upgrieds - nedaudz uzlabota B5 S4 quattro aizmugures piekare. B4 bundža priekšpiedziņai un quattro ir vienāda, tikai no donorbundžas japiemetina 2 kronšteini, pārējais viss pārskrūvējās. Savukārt B5 piekare p&p der uz B4.
Paigaidām kautkā tā.
- bodX, DANX, Edgars™ and 13 others like this
#8 OFFLINE
Posted 26 July 2016 - 12:32
B4 bundža priekšpiedziņai un quattro ir vienāda, tikai no donorbundžas japiemetina 2 kronšteini, pārējais viss pārskrūvējās. Savukārt B5 piekare p&p der uz B4.Paigaidām kautkā tā.
Cītīgi esi pastrādājis! Izskatās ļoti labi!
Viens jautājums, B4 Coupe FWD un Quattro bundža arī ir vienāda vai tas tik sedanam?
#11 OFFLINE
Posted 31 July 2016 - 02:04
Šodien iepūsta pirmā dzīvība. Dienas plāns salikt paneli un uz maģa atskaņot Slayer. Rezultātā nospelēta smagā metala diskotēka, VCDS sarunajas ar vadības bloku un drosele reaģē uz pedāļa kustībām.
Stolbovs arī nopelnija aliņu nejauši izspļaujot vārdu "masa", kas bija par iemeslu kāpēc viss neaizgāja pirmoreiz - kāds cirvis nebija pieskrūvējis dzinēja pravodkas masas vadu.
Par pilnpiedziņas swapu B4 - tikai sedanam un avantam, kupejai un kabrioletam grīdas atšķiras. Var pārbūvēt pārmetinot no donora grīdas gabalu pa šuvēm, bet 99% gadijumu tas neatmaksājas/nav jēgas.
- bodX, DANX, HVN and 5 others like this
#13 OFFLINE
Posted 07 August 2016 - 21:20
Sestdienas vakars garāžā.
- Varētu šodien pielais
- Nu davai
Pulksten 04:15
Tukšgaita peld jo aizmirsu noglušīt vienu izeju ieplūdniekam. Šorīt noglušiju, pielaidu, tukšgaita stabili 800rpm. Paliek sabūvēt ieplūdi, downpipe, nostiprināt radiatoru un ventilatoru, samest kopā purnu, pāris stundas ļaut pastrādāt tukšgaitā un tad jau tiekamies ielās
- bodX, DANX, Edgars™ and 9 others like this
#15 OFFLINE
Posted 08 August 2016 - 07:42
Tajā video tāpat nekā nav - nav arī tukšgaitas, purkšķ un urkšķ kā motors, kuram ieplūdē caurums
Jā, es to video esmu redzējis Pirmā starta videosi vienmēr jautri, it sevišķi ja izdara kā es - aizmirst eļļas filtru uzskrūvēt
Drīz būs piebraukts un varēs gāsi likt?
- bodX likes this
GUTEN TAG!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|