Čau Čau visiem, kas lasa šo topiku!!!
Visi zin, ka esmu kaislīgs Audi fans, un visi zin, ka Audi bez Quattro ir tikai parasts Audi, kas teorētiski arī nav slikti!
Bet šoreiz stāsts ir nedaudz citāds, un kā jau nosaukumā redzams šeit runa ies par Mersi - Mercedes-benz W124 ar salīdzinoši reti mūsu platuma grādos sastopamo dzinēju OM603.960 jeb 3.0 D-turbo!
Šis Mersis agrāk piederēja interesantam fruktam ko pazīstu kopš viņš beidza marlē mīzt(pamperu tad nebija) un brauca viņš ar to gana laimīgs, smaidīgs, pālīgs, sapīpējies u.t.t līdz vienā jaukā dienā neizskaidrojamu apstākļu dēļ mersis attapās grāvī - un no tā brīža kad mersi iemeta vecas mājas pagalma sūdu čupā, tas netika kustināts apmēram 2 gadi! Kropļu pasaulē netrūkst, mersim nopīzdoja AMG ļitakus, izvaroja salonu un šķiet, ka pat stūres pastiprinātāja šķidrums ir atsūkts. Par cik disku nebija, tad mersis ilgu laiku vnk atradās uz plikas zemes!
Kādā dienā ienāca prātā ideja, uzprasīt fruktam, kāds liktenis ir sekojis mersim uz ko šis atbildēja: " gribi??!! Ņem!" Ilgi nedomādams novienojāmies par simbolisku ciparu un atlika tikai mersi savākt! Loģiski, nebūtu turbodīzels un nepārakstāms, tad neņemtu, bet dokumenti tīri un noņemts no uzskaites!'
Šadi mersis gulēja un transportējās:
Mērķi un uzdevumi!
Mērķis? Domāju, ka mērķi mainīsies laika gaitā, bet sāksim ar minimumu. Pirmais mērķis ir salikt priekšu, sametināt metināmās lietas un iziet tehnisko apskati!
Paralēli jau esmu sācis pieķerties motoram, ieplūdes kolektors jau ir atdots uz pārmetināšanu lai var uzlikt interkūleri, kūleri mēģināšu uzstutēt no Audi
Degvielas sūknim atvienošu ALDA - degvielas spiediena regulātors kurš tur ir tikai lai samazinātu izmešu līmeni, noņemot ALDA ir jūtams ieguvums!
Vienā vārdā sakot pirmais uzdevums ar dzinēju ir 200+Hp