Labu laiku braukāju ar FWD, bet tad sanāca izbraukt ar pilnpiedziņas auto pa trasi un sanāca nopirkt šādu brīnumu, protams, ar motora defektu, tāds sīkums kā sadales vārpsta salauzta. Gan jau ka kāds biedrs Salaspilī bija šo redzējis ilgu laika posmu stāvot nebraucamu. Ielikts cits V6, samainīts viss ko vajag- siksnas , sajūgs, pārlasīts ģenerators utt utjp. Visādi čēpē arī, bet nu tas jau normāli. Ceļot iekšā sanāca sabojāt vārstu vāku. Vēlāk jau samainītas visas durvis un kapots. Bamperis kas bija virsū kad pirku izmest miskastē un nācās atkal celt augšā izmetamu s2 bamperi. Pirmais nopietnais brauciens un uz grantētā riepa sabojāta, rezerves ritenis mīksts Atbrauca čoms un atveda man savu rezerves riteni. Pusrāmis, plaukti un stienis ar smilšu strūklu un pulverkrāsu apstrādāts un poly bukses, kā arī viss pārējais samainīts. Sāku lēnām aizmugures komplektu lasīt kopā. Plāni ir savest vizuāli daudz maz kārtībā, uzlikt gāzi, sadabūt kondiškas radiatoru un braukt. Te dažas bildes:
\