mdz B4 Pelikanblau
Started by
mdz
, Jul 25 2016 22:04
38 replies to this topic
#22 OFFLINE
Posted 15 August 2016 - 23:00
Cik nu tur pa 4km var saprast, bet skan klusu, tukšgaitā uz virsbūvi vairak vibrācijas kā ar veco dzinēju, bet tas pieļauju, ka dēļ jaunajām paduškām, gaita patīkamāka kā iepriekš. Par to kā iet varēšu komentēt tad, kad būs daudzmaz piebraukts un varēs atvilkt. Pagaidām ar pinpi tortē.
Uz nedēļas vidu, cerams, būs gatavs IC un varēs pabeigt ieplūdi un ir vel daudz visādu sīkumu kas jāsataisa, jāpabeidz vai jāpārtaisa. Tagad vispār purns ir samests kopā uz pāris skrūvēm lai kapots turās ciet, jo doma bija aizbraukt uzpildīties kas arī tika izdarīts.
Pirmais gan, pie kā uzreiz būs jāķeras klāt - jāatgaiso. Izskatās, ka dzesēšanas sistēmas komponenšu izvietojuma dēļ ar šo neiet cauri "sagāz un min". Visādi citādi dzinējs liekas skaņas neizdod, eļļas spiediens normas robežās.
- bodX, DANX and dzejnieks like this
#23 OFFLINE
Posted 16 August 2016 - 07:09
Kā jau esmu teicis iepriekš, tā trubiņa no radiatora uz bačoku ir nepieciešama. Viņa tur kopā ar savu debīlo troiņiku pretīgi karājas, bet nu bez viņas atgaisot ir, well, nu tā, so-so. Otra alternatīva ir saliet bačoku līdz lūpai, paskrūvēt vaļā to trubiņas zaglušku no radiatora, lai no turienes visus burbēļus izdzen un tad pagaisot pečku, pieceļot bačoku trubās augšā un tad jau aiziet.
Vienvārdsakot - rokas glumas, pats dusmīgs, bet motors braucams
- bodX likes this
GUTEN TAG!
#26 OFFLINE
Posted 16 August 2016 - 23:33
Sistēma veiksmīgi atgaisota un pēc mēneša pārtraukuma auto beidzot atkal nakšņo mājās. Pa starpai nobraukti pirmie 30km, secināts, ka starteris ķeras un divmasu spararats grab. Starteris vienkārši japārjauc, sajūgu pie piekares swapa uzlikšu vienmasas komplektu, tagad tāda sīkuma dēļ neraušu nost kārbu. Pagaidām viss izskatās ļoti labi, vel daudz darba pie vizuāliem sīkumiem un nupat iecepts jau pirmais modificētais softs vadības blokam.
- bodX and dzejnieks like this
#31 OFFLINE
#33 OFFLINE
Posted 28 August 2016 - 22:01
Es vakar vakarā:
Šorīt testdrive - klaņi vel vietā, ceļ labāk. Uz pilnu banku negāju, tapēc standarta 0.5 bar vietā tagad pūšam 0.7. Pabraukāšu, paskatīšos ka dzinējs jūtās, tad jāpiepaceļ spiediens vel mazliet un jāķeras pie part-throttle tūninga.
Visādi citādi 350km jau nobraukti, dzineju nu jau griežu līdz 4k, ik pa laikam izlien kādi sīkumi, bet viss operatīvi tiek novērsts. Vispār nebiju pat cerējis, ka viss sanāks tik labi un esmu ļoooooooooti apmierināts ar rezultātu. Darbi pie sīkumiem arī neapstājas, kaudze ir sadarīti, vel tik pat, ja ne vairāk palikuši, bet to pamazām, bez steigas.
- bodX, DANX, auvii and 8 others like this
#35 OFFLINE
Posted 10 September 2016 - 13:28
Piektdienas vakars (kārtejais), kamēr vieni triec bamsli, tikmēr citi
Oriģinālais radiators tomēr izrādijās par mazu - temperatūra turējās 100-115. Vakar iepirkts jauns lielāka izmēra radiators ar diviem ventilatoriem, viss salikts, neliels izbrauciens ~ 150km, temperatūra turās 95 - 100, tieši tas ko vajag. Nieka 100km vairs atlikuši līdz eļļas maiņai.
Pēc Megameeta pieķēros pie čipa bik nopietnāk, tagad pūš 0.9bar, iedota vairāk degviela un sākās saķeres problēmas. Vel jau protams darba pie regulējuma daudz, jānogludina sīkumi, bet iesākums ir labs.
- bodX, vesmins2, voliandrs and 3 others like this
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|