Beidzot atradu laiciņu lai atrādītu auto, ar ko šobrīd pārvietojos.
Nepilnus 2. gadus atpakaļ nopirku savu pirmo c5(ir topiks, patin nedaudz atpakaļ),ar to pabraucot sapratu, ka šis audi ir kā radīts priekš manis. Laikam ejot sāku izjust vēlmi pēc quattro, kā rezultātā beidzot saņēmos un nopirku savu pirmo Q. Sajūtas neaprakstāmas, auto vēl vairāk kā radīts priekš manis Šis Q manā īpašumā bija nepilnus 2 mēnešus, jo tiekot pie Q, sapratu, ka ar automātu tas kopā neiet, vismaz ne priekš manis. Tad nu nāca mana 3 c5 kārta, šoreiz manuālis
Īsumā par auto:
2003.gada izlaidums
quattro ar 6 ātrumu manuāli
bose audio
ādas salons
visas 4 apsildāmas taburetes
un vēl šādi tādi patīkami labumi
Audi iegādājos pāris dienas pēc ziemassvētkiem, jo iepriekšējo sanāca pārdot tieši pirms
Tiek darīts viss, kas ir manos spēkos, lai auto padarītu tuvu perfektam. Par šo laiku ir samainīts karājošais kardānam, termostats,zobsiksnas komplekts, notonēti logi, un uzlikti simpātiski r18 diski, jaunas riepas,nopulēts, un vēl daudz visādi sīkumi. čips no jonix puses, jo abus iepriekšējos c5 čipoju tieši pie viņa, un kā mehāniķis varu apgalvot, ka cilvēks tiešām pieprot to, ar ko nodarbojas.
Tad nu lai runā bildes
\
Melnais quattro, kurš man lika saprast, ka priekšpiedziņas ēra ir beigusies
Un pelēcītis:
Šāds tika iegādāts
Šeit jau ar r18 un tonējumu
Uzmini nu, kas tur slēpjas?
Tika izgriezti katalizatori un iztīrīts VNT, auto palika dzīvāks.
Pirmo reizi šogad tika mazgāts paša rokām
Nelieli quattro prieki
Pagaidām tas arī ir viss.
Atļaušos piebilst- manā īpašumā ir bijuši 4 audi tieši ar 2.5 v6 tdi, pērkot pirmo biju neuzmanīgs, un tieši šī iemesla dēļ nācās gana daudz iegūldīt, taču par 2.5 v6 tdi varu teikt tikai to labāko- Ja dzinējs ir atbilstoši kopts, un ir regulāri veiktas visas apkopes, dzinējs ir ļoti atsaucīgs jaudas ziņā, un arī patēriņš ir gana normāls, kā arī problēmas ir gana reti sastopama parādība. Ar zilo c5 2.5 v6 tdi tika nobraukti gandrīz 70k km, neviena slikta vārda!