5 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 15 October 2015 - 15:28
308000
Lai nepiesietos, ka es uz Plazu braucu bez Quattro, tad parādīšu arī šeit otru ģimenes auto.
Izdomāju, ka vajadzīgs vēl viens auto ģimenē.
Bet sākšu no paša sākuma.
Informācija kopēta no cita foruma, tā ka teksti reizēm varētu nešķist loģiski.
Gribēju sev jaunu mašīnu. Gribēju ko krietni jaunāku (Par 98. gada B5 Passat) un obligāti ar automātisko kārbu.
Ar laiku sapratu, ka krietni jaunāku tomēr negribu - potenciālie remonti u.t.t.
Ok, nonācām pie tā, ja jāmeklē vienkārši ko jaunāku un ar automātisko kārbu.
Izdomāju, ka gribu A4B6. Ja automātu, tad quattro, jo priekšpiedziņām ir muļķutroniķu kārbas.
Ja B6+quattro, tad principā vienīgais variants paliek 3.0 V6 (dīzeli negribēju).
Bija pāris eksemplāri tirdziņā, bet, kamēr es meklējos un domāju, tie pazuda. Biju 2 gab. apskatīt un sapratu, ka B6 nebūs priekš manis. Kāpēc? Tāpēc, ka nenormāli rūsē. Un visiem rūsa ir ielaista tik tālu, ka bez detaļu maiņas un krāsošanas neiztikt. Ok, atmetam.
Biju apskatīt vienu A4B7, 2.0 dīzelis, quattro, mehāniskā kārba, visas bērnu slimības izslimotas. Mašīna vienkārši perfekta. Bet sapratu, ka tomēr nebūs man budžetā. Negribēju tik dārgu auto (~7k eur konkrētais maksāja). Nevarēju iedomāties nevienu iemeslu, lai mēģinātu cenu diskutēt uz leju. Tiešām nebija kur piesieties.
Laižam tālāk - samazinam prasības. Nonācu pie varianta A6C5. 2.4/2.8/3.0 (tas pat stāsts par quattro + automāts).
Loģiskākais - 2.8, par cik Wth to dzinēju jau ir izkodis no a-ž.
Apskatīju kādus 8 eksemplārus. Principā nebija starpības vai mašīna maksā 1,5k vai 3,5k eur - visas rindā saliekot identiskas. Šur tur rūsa, nočakarētas klimas pogas u.t.t.
Jau pamazām iestājās neliels izmisums un sāku skatīties neVācijas autoražotāju virzienā.
Bet tad ieraudzīju pēc skata tvirtu C5 2.8 quattro automātu. Domāju, ka stāsts būs tāds pat kā visiem pārējiem C5, bet izdomāju pazvanīt.
Vārds pa vārdam, izrādās, ka mašīnu es jau dzīvē padmit reizes esmu redzējis. Konkrētais C5 pat manās kāzās ir paviesojies
Respektīvi, mašīnu tirgo sievas mātes brālis.
Čalis it kā pieskata mašīnu, remontē un darās.
Izslēdzot visus par un pret, apskatot dzīvē, aiztriecot šo pie Wth nolemts - jāpērk.
Un tā es kļuvu par īpašnieku vēl vienam auto - A6C5 2.8V6 quattro ar automātisko kārbu.
Aprīkojums gana pietiekams.
-melns Recaro veidīgais ādas salons
-ksenoni, kas tumsā īpaši noderīgi nav. Lukturu mazgātāji arī nestrādā, iespējams atkodēti
-parkošanās sensori (nestrādā)
-automāts
-quattro
-gāzes iekārta
-pārējais pa lielam standarts - gaismiņas durvju ručkās, gaismiņas zem durvīm.
Starta komplekts pietiekams.
Pārrakstijām, aizvedu iepriekšējo īpašnieku uz mājām, aizbraucu uz darbu, sakārtoju apdrošināšanas u.t.t.
Un tad, vakarā, pēc nobrauktiem ~30km (kopš mašīna uz mana vārda), mašīna uzprasijās uz pirmo apkopi.
Izbeidzās ķēdes spriegotāja vadīkla, pa kuru ķēde slīd. Aizgādāju mašīnu uz Speedgang Garage. Liels paldies Kristapam, kas atbrauca, atvēra vārtus un pēc tam mani aizveda mājās uz Siguldu.
Norāvām vārstu vāku, vadītāja puses galvā augšējā vadīkla vienkārši nebija. Bija samalta tik tālu, ka lielākais gabals bija ~ mazā pirksta naga izmērā.
Skaidrs - meklējam vadīklas un taisam pirmo apkopi.
Finālā, kas ir izdarīts:
-vadītāja puses galvas spriegotājam jauna ķēde un vadīklas, kas tika noņemtas no jauna 1.8t spriegotāja
-blakussēdētāja puses spriegotājam jauna ķēde un jauns spriegotājs no V6
-jaunas vārstu vāku blīves
-zobsiksnas komplekts
-termostats (nepērciet lētos, pērciet tikai un vienīgi OEM)
-ūdenssūknis
-eļļas maiņa ar filtru
-salona/gaisa filtri
-jauns dzinēja pārsega amortizators
-jaunas logu slotiņas
-jauns kondicioniera ventilators
-jauns gultnis kondicioniera kompresoram
-jauns gultnis ģeneratoram
-jauns līnijsiksnas spriegotājs
-jauna līnijsiksna
-jauna magnetola (vecā bija briesmīga)
-gan jau vēl kaut kas jauns, ko jau esmu aizmirsis.
Tagad vismaz zinu, cik maksā apkope V6.
Jā, kaut kur pa vidu mašīnas pirkšanas jautājumā izdomāju, ka jaunā mašīna tiks sievai kā dāvana.
Sieva neko nezināja, neko nenojauta.
6dienas rītā pasniedzu kastīti ar atslēgām un mašīna gaidīja pagalmā ar uzlīmētu banti.
Bija pārsteigta un priecīga.
Pēc šīs "mazās" apkopes kādu brīdi viss bija forši.
Bet tad mašīna ik pa laikam sāka raustīties. Tad vairāk, tad mazāk. Sākotnēji izteikta raustīšanās bija braucot ar gāzi.
Tātad aizdomas, ka gāzes iekārtā kaut kas nav labi.
Diagnostika - lambdas beigtas. Abas. Ja lambdas beigtas, gāzi nevar kārtīgi saregulēt.
Nomainījām, bet tā pat raustijās.
Pirms tam sveču maiņa arī pozitīvu rezultātu nebija devusi.
Ok, paliek svečvadi. Uztaisijām "slapjo" testu - pēc skata labi NGK, bet šāva pa labi un pa kreisi. Pilnīgi metami.
Uzliku jaunus BERU - viss kārtībā. Raustīšanās pazuda, sieva brauc priecīga.
- DANX likes this
Audi A6 C5 2.8 30V quattroVW Passat B5 1.8 20V TURBO
#3 OFFLINE
Posted 23 January 2017 - 10:22
Skatos, ka sen te neesmu neko apdeitojis. Šis tas ir sakrājies.
Samainītas zondes, svečvadi, sveces.
Amputēts aftermarket imobilaizers, kas uztaisīja ballīti pirmajā sniegotajā dienā ar Quattro
Pagājušās ziemas sākumā iepirktas Kumho KW31. Nobraukts gads (arī vasara), nodilums -1.5mm (~15k km) un vienai riepai izsprāga borts iekšmalā. Paņēmu vietā tādu pat vienu jaunu. Riepas ļoti labas priekš bezradžu un price/performance.
Vienā jaukā dienā sieva nedaudz buferi uz apmales uzstādīja. Nekas traks, bet gan jau kaut kad samainīšu. Jāatrod tik pērkams buferis. Cik līdz šim ir skatīts, tad visi ir ar kāšiem - samoreziem, plaisām u.t.t.
Pa starpai eļļas maiņa, samainītas bremzes, pāris sviras.
Pie mīnusiem bija piesalis vadītāja logs, kas beidzās ar pacēlāja mehānisma maiņu.
Pie tiem pašiem mīnusiem vadītāja durvis bija pasākušas nefiksēties ciet, kamēr salons kaut nedaudz neuzsila. Nomainīju slēdzeni uz jaunu un viss gerai.
Beidzot saņēmos un OEM ksenona lukturus nomainīju pret aftermarket DEPO halogēniem.
Gaisma laba, cik pagaidām varēja saprast pēc regulēšanas "garāžas apstākļos".
Spuldzes OSRAM NIGHT BREAKER+110% gan tuvajos, gan tālajos.
Samainītas zondes, svečvadi, sveces.
Amputēts aftermarket imobilaizers, kas uztaisīja ballīti pirmajā sniegotajā dienā ar Quattro
Pagājušās ziemas sākumā iepirktas Kumho KW31. Nobraukts gads (arī vasara), nodilums -1.5mm (~15k km) un vienai riepai izsprāga borts iekšmalā. Paņēmu vietā tādu pat vienu jaunu. Riepas ļoti labas priekš bezradžu un price/performance.
Vienā jaukā dienā sieva nedaudz buferi uz apmales uzstādīja. Nekas traks, bet gan jau kaut kad samainīšu. Jāatrod tik pērkams buferis. Cik līdz šim ir skatīts, tad visi ir ar kāšiem - samoreziem, plaisām u.t.t.
Pa starpai eļļas maiņa, samainītas bremzes, pāris sviras.
Pie mīnusiem bija piesalis vadītāja logs, kas beidzās ar pacēlāja mehānisma maiņu.
Pie tiem pašiem mīnusiem vadītāja durvis bija pasākušas nefiksēties ciet, kamēr salons kaut nedaudz neuzsila. Nomainīju slēdzeni uz jaunu un viss gerai.
Beidzot saņēmos un OEM ksenona lukturus nomainīju pret aftermarket DEPO halogēniem.
Gaisma laba, cik pagaidām varēja saprast pēc regulēšanas "garāžas apstākļos".
Spuldzes OSRAM NIGHT BREAKER+110% gan tuvajos, gan tālajos.
- bodX, DANX, grav4iks and 4 others like this
Audi A6 C5 2.8 30V quattroVW Passat B5 1.8 20V TURBO
#5 OFFLINE
Posted 31 January 2017 - 13:43
Godīgi - tāpēc, ka ksenons man nepatīk. Sievai arī ne. Rudenī prasās labāku gaismu, jo mašīna pārsvarā braukā pa pilsētu, kur ir daudz gājēju pārejas u.t.t.
Viena spuldze izdega, tad izdomāju, ka labāk uzreiz ielieku halogēnās lampas. Ja mainītu ksenona spuldzes (mainītu noteikti abas), tad noteikti nekad nesabriestu uz halogēnajām.
Lieki piebilst, ka spuldze atsāka degt, kad biju jau nopircis jaunus lukturus.
Audi A6 C5 2.8 30V quattroVW Passat B5 1.8 20V TURBO
#6 OFFLINE
Posted 25 April 2017 - 12:08
Laiks pagājis, pāris tūkstoši nobraukti.
Pa šo laiku pr. buferis vēlreiz uzrāvās uz apmales. Tagad sašūts ar savilcējiem. Kopā turas, var braukt droši.
Vienā brīdī sāka zust dzesēšanas šķidrums. Ar Wth uztaisijām spiediena testu - atradās tik pāris šaubīgi savienojumi. Tos savilkām, bet problēma nepazuda.
Pēc kāda laika atrasta vaina - caurule uz salona radiatoru bija sagurusi un caura. Ar lpm palīdzību vietā ieinstalējās caurule no AEL'a. Problēma atrisināta.
Pa šo laiku pr. buferis vēlreiz uzrāvās uz apmales. Tagad sašūts ar savilcējiem. Kopā turas, var braukt droši.
Vienā brīdī sāka zust dzesēšanas šķidrums. Ar Wth uztaisijām spiediena testu - atradās tik pāris šaubīgi savienojumi. Tos savilkām, bet problēma nepazuda.
Pēc kāda laika atrasta vaina - caurule uz salona radiatoru bija sagurusi un caura. Ar lpm palīdzību vietā ieinstalējās caurule no AEL'a. Problēma atrisināta.
- bodX likes this
Audi A6 C5 2.8 30V quattroVW Passat B5 1.8 20V TURBO
Also tagged with one or more of these keywords: ACK, quattro, 2.8, 30v, A6, C5, A6C5
Jaunumi un attīstība →
quattroclub.lv Jaunumi →
Quattroclub.lv 4 gadu dzimšanas diena! 13. JūlijsStarted by grav4iks , 05 Jun 2019 quttroclub.lv, quattro, audi and 2 more... |
|
|
||
quattroclub.lv dzīve →
quattroclub biedru auto →
grav4iks Audi 80 Competition QuattroStarted by grav4iks , 08 Nov 2018 competiton, quattro, 80, ACE, 16V |
|
|
||
Jaunumi un attīstība →
quattroclub.lv Jaunumi →
Quattroclub.lv Kalendārs 2018Started by bodX , 31 Oct 2017 quattro, kalendārs, calendar and 3 more... |
|
|
||
Tirgus →
Pārdodu detaļu →
grav4iks Tirgus Placis! Rezerves daļas!Started by grav4iks , 27 Sep 2017 audi, quattro, d2, v8, parts and 1 more... |
|
|
||
quattroclub.lv dzīve →
quattroclub biedru auto →
Pievienojos barina.Started by Klavins , 29 Jun 2017 A6C5 |
|
|
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Toggle shoutbox Shoutbox
|