




















- bodX, DANX, Edgars™ and 13 others like this
Posted by
mdz
on 25 July 2016 - 22:04
Posted by
gjirteens
on 25 August 2016 - 13:14
Posted by
wufijs
on 10 June 2016 - 11:07
Heisā hopsā!
Kā jau lielākā daļa zina, esmu pārsēdies uz kaut ko lielāku - A6 C6 Avant. Nopirkta Rumbulā (ak nē, šausmas, šrots! ) par atbilstošu ciparu komplektācijai un stāvoklim. Dzimusi Raķete Vāczemē, kādu laiku padzīvojusi Nīderlandē un tagad jau pie mums Latvijā.
Komplektācija - 3.0 TDI MANUĀLIS. Tiešām liels retums, un es teiktu, ka nekāda vaina braukšanas ziņā. Pilns S-line gan no ārpuses, gan iekšā (S-line benķi, stūre, melnie griesti), BOSE audio (skaņa daudz labāka kā B6 Bosei). No ekstrām - viss,ko sirds vēlas, ieskaitot adaptīvo kruīza kontroli. Vienīgās lietas, ko varu iedomāties, kas trūkst ir: stūres apsilde, aizmugurējo sēdekļu apsilde, priekšēja stikla elektriskā apsilde...
Ā un protams - R20 Audi diski. Braukšana ļoti komfortabla pateicoties pneimopiekarei. Bet nu, no asām bedrēm un akām jāuzmanās, riepu izmērs 265/30...
Kopumā esmu ļoti apmierināts ar auto, braukšanas vaina
Plānos aizbraukt pie vecā labā Jonix un tad jau redzēs, ko tur darīs
Bilžuki:
Posted by
Brand
on 22 September 2016 - 22:28
Posted by
mdz
on 07 August 2016 - 21:20
Sestdienas vakars garāžā.
- Varētu šodien pielais
- Nu davai
Pulksten 04:15
Tukšgaita peld jo aizmirsu noglušīt vienu izeju ieplūdniekam. Šorīt noglušiju, pielaidu, tukšgaita stabili 800rpm. Paliek sabūvēt ieplūdi, downpipe, nostiprināt radiatoru un ventilatoru, samest kopā purnu, pāris stundas ļaut pastrādāt tukšgaitā un tad jau tiekamies ielās
Posted by
Girts.u
on 25 November 2016 - 23:26
Sveiki biedri!
Esmu nobriedis uzcept topiku par savām lamatām. Patlaban īpašumā ir divi Quattro.
1999.g (FL) Audi S4 B5 2.7TT.
Auto iegādājos 1. aprīlī, un tā man ar viņu ir gājis, kā jau ar pirmā aprīļa joku. Nobraucu nepilnus 200km un sanāca nolauzt kārbai primārās vārpstas galu. Tad sekoja 2 mēnešu meklējumi, jo nekur nevarēja atrast donoru. Kad atradām, sekoja operatīvs remonts un atkal biju ielās. Pēc tam nobraucu veselu mēnesi, kas jau bija forši, pēc pirmās pieredzes ar ESmašīnu. Bet kā jau parasti, kaut kam bija jānotiek. Šoreiz tā bija kreisā turbīna. Sekoja lielais remonts ar dzinēja ārā celšanu. Uzbūvēja jautrākas turbīnas, nomainījām silikona spiediena trubas, tika uzlikts jauns sajūga darba cilindrs, 044 Bosh degvielas sūknis u.t.t.. Visu labāk nemēģināt atcerēties, savādāk paliks žēl, kas viņā ir iegrūsts. Kā jau esītim pienākas, ir uzlabota vadība, lai mašīna būtu dzīvāka un braukt varētu dinamiskāk.
1991. g Audi 100 C4 2.8/2.6.
Auto tika iegādāts pērnā gada rudenī. Sarkanais troksnis bija stāvējis 5 gadus, jo iepriekšējiem saimniekiem bija slinkums nomainīt karteri. Kā jau mašīnai, kas stāv šrota teritorijā nebija neviena drošinātāja, releja... Pateicoties Retro, ceška rūca jau pēc 15 min. Pirmā skate bija interesanta, 14 divnieki, bet visi par sīkumiem. Pēc mēneša jau visa aizmugure bija ar poly buksēm un varēja sākt braukt. Ziemā izdevās nocirst 2. robu (iemesls visai amizants, vedu Dincim augstpapēžu kurpes uz darbu), bet tas netraucēja turpināt braukāt. Sākotnēji bija 2.8 AAH dzinējs, tika uzstādīta gāze, bet vasarā izdevās noraut zobeni. Dzinējs tā pat bija metams, jo no kompresijas nebija ne smakas, tāpēc arī ieguva nosaukumu "sarkanais troksnis", jo bija taisnā izplūde un šāva 10cm liesmas. Tagad Quattroclub garage stāv 2.6 dzinējs, gatavs celt iekšā, bet tieši tagad restaurējas kārba. Tā, kā gaidāt, drīz ceška atkal būs ielās.
(RichLV was here )
Posted by
mdz
on 28 August 2016 - 22:01
Es vakar vakarā:
Šorīt testdrive - klaņi vel vietā, ceļ labāk. Uz pilnu banku negāju, tapēc standarta 0.5 bar vietā tagad pūšam 0.7. Pabraukāšu, paskatīšos ka dzinējs jūtās, tad jāpiepaceļ spiediens vel mazliet un jāķeras pie part-throttle tūninga.
Visādi citādi 350km jau nobraukti, dzineju nu jau griežu līdz 4k, ik pa laikam izlien kādi sīkumi, bet viss operatīvi tiek novērsts. Vispār nebiju pat cerējis, ka viss sanāks tik labi un esmu ļoooooooooti apmierināts ar rezultātu. Darbi pie sīkumiem arī neapstājas, kaudze ir sadarīti, vel tik pat, ja ne vairāk palikuši, bet to pamazām, bez steigas.
Posted by
mdz
on 22 July 2016 - 22:44
Posted by
JanisS
on 08 May 2016 - 00:00
Posted by
Stūris
on 04 January 2017 - 23:39
Posted by
wufijs
on 29 November 2016 - 02:29
Posted by
kripsitis
on 13 June 2016 - 16:12
Posted by
RichLV
on 09 April 2016 - 20:59
Posted by
Marta
on 07 August 2017 - 12:21
Posted by
kripsitis
on 27 June 2017 - 14:28
Posted by
Girts.u
on 09 June 2017 - 08:23
Kāds brīdis ir pabraukts ar nedaudz piesēdinātu auto. Tagad varu 100% apstiprināt, ka daudzi zemes ceļi ir labākā stāvoklī, nekā, piemēram, krasta iela.
Sekas saprotamas - RLM nepatīk, kad asfalts visu laidu dolbī pa viņu.
Kā jau cilvēkam, kuram rokas gluži neaug no dir..., pastiprināju pannu, lai var beidzot šļūkāt pa asfaltu. Pannai pa virsu piekniedējām, kopā ar Gjirteenu, 0.8mm ņeržas plāksnes. Tad jau manīs, kā kalpos!
Starp citu, esīts jau kādu laiku ir uzlikts uz HVN ziemas diskiem un 15mm flančiem. Manuprāt, izskatās gana interesanti!
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Posted by
Liigush
on 04 May 2017 - 20:47
Posted by
wufijs
on 04 April 2017 - 19:44
Posted by
gjirteens
on 18 May 2017 - 08:13
Nu ko, ir pagājis mazs mirklītis, kas tad ir izdarīts? Nu pa lielam ir dabūts viss, ko vajag. Ir atrasts un nopirkts dzinējs, lielākas bremzes, ādas salons, koka stūre, vēja siets, un ar katru brīdi aizvien vairāk saprotu, ka šis ir auto ,kuru visu laiku gribas pilnveidot
Un protams, ir simtiem mājaslapu, kas tirgo daudz dažādas piedūrīgas lietas priekš miatas, piemēram stilīgus spidometrus, aksesuārus, ventilatorīšus, cup holderus utt. un gribas visus viņus nopirkt, bet nu turos
Tātad, izjaucu salonu, pacēlu paklājus, jo gribēju redzēt,kas tur notiek. Atklājās neticamais - nav rūsas! Grīda sterila! Tas ir liels retums priekš mazdas, jo viņām jau DNS ir ierūsējis..
Atnāca labs piedāvājums par stūri, tikko restaurēta sarkankoka stūre. Salds cipars, deva vēl visādus bribambasus līdzi (vēl sarkankoku, no kā var veidot salona kādus elementus.)
Te viņa mazliet sabēdājusies, ka neviens vēl neswapo dzinēju, nekas nenotiek..
Motoru es biju aizrunājis jau kādu mirkli, un tad beidzot mēs braucām motoram pakaļ. Tagad miatā pukstēs 1.8 litru dvēsele ar 140 vienradžiem
Motoru celsim no šīs bundžas ārā un krausim iekš manas, bet pirms tam- apkopīte! (Tā Ziemassvētku sajūta, ko Bodx spēj sniegt, dodot pretī šādu kastīti, ir neaprakstāma
)
Nu tad palicis ir visu TIKAI saskrūvēt...
Stay tuned!
Posted by
gjirteens
on 10 May 2017 - 08:09
Nu čau. Daudzi jau zin, ka savu brašo kumeļu es pārdevu, un priekš vasaras iegādājos savu sen kāroto sapni- Mazda MX-5 Miata.
Domāju, ka daudzi var nezināt,kas ir šis brīnums, un ar ko tas atšķirās no parastas 90.gadu automašīnas, bet atšķirību ir daudz. Būtībā viņa ir būvēta kā kartings, pilna masa ir zem tonnas ,izsvarojums 50:50 , ar to ir jautri braukt un pie tam vēl - kabriolets!
Tātad, kopā ar lietotāju Dāvis L. atradām to īsto un vienīgo @mobile.de ,ieķērām lidmašīnas biļetes, kāpām gaisa kuģī un laidām šim pakaļ! Kad bijām nonākuši līdz adresei, kur jāatrodas miata, ieraudzījām mazu, necilu autoplaci, kur visas mašīnas izskatījās noplukušas, bet pašā priekšā- sarkana spīdīga miata!
Jā, vizuāli izbalējusi, ir buktītes, motors skanēja perfekti (par to būs atsevišķs stāsts ) , un virsbūve necerēti laba- rūsas tikpat kā nav, nu reāli tās nav, tikai vienā vietā jau iemetināts kvadrātiņš pa šuvi izrūsējis, tā kā perfekti. Nu tad tik samaksāju turkam naudiņas un devāmies pēc tranzīta numuriem!
Tad nu 6 stundas gaidījām tranzīta numurus (Jā, Latvijā tiešām tas notiek ātrāk
) un, kad numuri bija virsū , bijām gatavi doties ceļā uz mājām! Pa bāni normāli iedevām čībā mazajam 1.6 litru dzinējam ar 115hp
Tā pabraucām kādu stundu, līdz bija korķis uz 7 stundām, bet nu to visu pārvarējām un esam tikuši mājās
Pēc tam tika sasūtītas detaļas pie lietotāja Bodx, jo apkopīte tak jātaisa Paspēju jau kaut kādu mūziku ielikt un atrast dvīņubrāli
Un tad notika pats nejaukākais. Es mazliet sportiskākā ritmā ,nekā ierasts, braucu un pēkšņi panelī nokrita eļļas spiediens un reizē ar to sākās ļoti nejauka graboņa no dzinēja. Te sākās japāņu porno.
Bija skaidrs, ka tās ir šāles, bet nu cerība bija tāda, ka pietiks ar kloķenes slīpēšanu un jaunām šālēm. Taču nekā, beigtas ir gan pamatnieku šāles,gan klaņu šāles, gan kloķene (tā,ka nav ko slīpēt) , gan klaņi..
Tāds nu ir mans bēdu stāsts, bet nekas, drīz iekšā būs 1.8 dzinējs, kas ir diezgan jaudīgāks un viss būs gerai ! Tā kā stay tuned, drīz miata būs atpakaļ ielās
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|